Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTA IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    master game.. het enige spel wat bij mij telkens nog uberleip is als ik he weer speel.. gta sa blijft ook nog steeds vet om te doen.. het spel der spellen

    en hier een uitleg hoe je de vetste en leipste bak uit gta 4 kan vinden, er staat er maar 1 van in heel gta 4 en hij staat goed verstopt

    op het derde eiland bovenaan als je een zandweg uitrijd en dan achter het schuurtje tussen de bosjes.. duidelijk

    of kijk hier ff na
    Last edited by bobo; 12 October 2008, 19:26.

    Comment


      #17
      Heb ff je link van youtube aangepast, kijk hier eens hoe je ze moet plaatsen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...cht-t2138.html .

      Grtz

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
        Heb ff je link van youtube aangepast, kijk hier eens hoe je ze moet plaatsen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...cht-t2138.html .

        Grtz
        ik vind ze gewoon als link plaatsen netter eigenlijk en dan is het ook nog fftjes spannend wat je te zien krijgt maar zo kan het ook

        Comment


          #19
          GTA 4 is echt een vet spel.. jammer genoeg is mijn Xbox er wel aan door dat spel kon er echt niet meer tegen!

          Comment


            #20
            ik krijg hem binnenkort voor de pc opgestuurd

            Comment


              #21
              Weet iemand of je dit via "hamachi" tegen mekaar ken spele ?
              Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

              Comment


                #22
                waarschijnlijk lukt dat wel althans met alle andere copy,s is mij dat wel gelukt,deze nog niet geprobeerd en niet nodig ook want dit is et eerste oficiele spel sinds jaren dat ik gekocht heb en ik heb daar geen spijt van ik vind em supergaaf lekker chaos creeren met een leuk achtergrond muziekje erbij super gewoon.

                Comment


                  #23
                  uitgespeeld ps3 leuk spel maar mag van mij nog wel wat aangepast worden hier en daar
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #24
                    Oke binnekort maar proberen dan
                    Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                    Comment


                      #25
                      heb hem net gekocht op de pc , vet mooi , enige mindere puntje dat je door de ruit vliegt als je botst met een auto , in verhouding gaat de wagen veel hadder dan het lijkt in de game.
                      maar ja voor de rest is het echt super vet.

                      Comment


                        #26
                        Re: GTA IV

                        jammer komt lost and dammed alleen op Xbox uit
                        backstab van microsoft
                        when u feel bad cuz of the wine
                        just smoke a joint and u'll feel fine

                        Comment


                          #27
                          Re: GTA IV

                          Oorspronkelijk geplaatst door janjaap View Post
                          heb hem net gekocht op de pc ,
                          lol

                          Comment


                            #28
                            Re: GTA IV

                            Standaard GTA IV al bijna 3 a 4 maanden uitgespeeld (erg goed bevallen btw) de uitbreiding The lost and the damned is me daarintegen nog veel beter bevallen.

                            Comment


                              #29
                              Re: GTA IV

                              ik heb alle gta's vanaf deel 1 op de pc, dat was toendertijd al HET spel en dat is het nu nog steeds

                              ik speel zoals ik voor san andreas een ps2 heb gekocht omdat ie daar het eerste op uit kwam heb ik laatst weer een xbox 360 gekocht omdat the lost and dammned en nu the ballad of gay tony exclusief voor xbox360 zijn..

                              gta 4 is de leukste als je puur voor storymode gaat maar the ballad of gay tony is echt de leukste, zoals gta eigenlijk bedacht is, free mode fun!! de parachute is terug en de hele fun factor van gta sa zit er weer helemaal in... gta 4 was namelijk heel mooi maar ook vrij serieus.. in the ballad of gay tony is die free mode fun weer helemaal terug en kun je weer lekker rond klooien en bijvoorbeeld proberen te landen op de rand van zo'n ronde kernreactor, om er vervolgens in te base jumpen enz enz, multiplayer echt zwaar genieten en 100% fun


                              groet

                              Comment


                                #30
                                Re: GTA IV

                                en op welk platform speel je met die GAY king????
                                ik heb ook ps3 en ben er zeer tevreden over alleen al omdat die niet zo een herrie maakt als de xbox maar jah dat is smaak gheheheh

                                Comment

                                Bezig...
                                X