Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe neem jij je stash mee op een festival?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

    Haha, ja dat kan ik me voorstellen. Voor mij als vrouw is dat gewoon een voordeel, omdat ze over het algemeen je maar heel vlug betasten als ze je willen fouilleren. Vooral als je ze aanmoedigt door te zeggen dat het wel heel fijn is en/of vraagt wat dat kost! Hahaha.
    Lat togna tale... I stilla finn eg vegen inn...
    ...til det som gror, og stiane dekkjer.

    Comment


      #32
      Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

      Hoe ik het mee binnen 'smokkel' hangt van festival tot festival af en bedoel dan specifiek hoe de controle is. Zijn het gewoon Security mensen die je fouilleren, dan steek ik het snel in mn schoen of dergelijke of als er een vriendin ofzo bij is, laat ik het haar achter haar bh steken ofzo . Als je echt je zakken moet leegmaken of als ze honden hebben , dan steek in het in mijn boxershort. Ben al meermaals mee moeten gaan achterin om daar in mijn boxershort te staan en ze niets kunnen vinden en me moeten doorlaten aangezien ze me niet in mijn blote flikker mogen zetten haha.
      Maar als het echt popoz zijn die je controleren , dan kunnen ze je wel helemaal laten uitkleden als ze dat willen.
      ONLY USERS LOSE DRUGS

      Comment


        #33
        Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

        Heb altijd twee buiktasjes eentje met me sjag en geld en 1 joint om af te pakken en onder me broek een extra geldtasje met me rooksel
        Vorig jaar bij Walibi fright night ook gecontroleerd en hebben ze me ook die ene afpak joint afgenomen even gauw tekenen en de rest kon gewoon mee naar binnen.

        Comment


          #34
          Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

          Ben daar ook geweest vorig jaar.
          QNQ201511.179.JPG
          Inderdaad, wat een mega controle bij de ingang, en dat voor een pretpark.
          Ik was al toen we in de rij voor de ingang stonden, was een flink stuk wandelen vanaf de parking.
          Volgende keer neem ik wel een vip-pas voor de kids, dat scheelt een paar uur wachten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

            Ja wij hadden ook fastlane echt ideaal overal zo doorlopen als ik zo die rijen zag hadden we daar goed aan gedaan, we zijn in alle banen geweest en sommige zelf meerdere keren
            We waren 4 weken daarvoor ook geweest met fastlane en deze bleek ook nog te werken
            Helaas hadden we net alweer een nieuwe fastlane genomen op een andere mail
            dus als je fastlane neemt en je komt zelfde jaar nog eens kijk eerst of deze nog werkt anders is het zonde vd centen

            Comment


              #36
              ik draag meestal een heuptasje, verstop het dan helemaal op de bodem

              als de beveiliging feller is steek ik m gewoon in mn onderbroek lol

              Comment


                #37
                Laatste keer dat ik iemand met zo’n tasje op een festival heb gezien had ie gozer er een gat ingemaakt. Toen dat meisje aan de ingang ging fouilleren maakte ze de rits open en keek ze zo tegen zijn piemel aan, die had hij door dat gat gestoken. De rest van het tasje heeft ze niet meer nagekeken..

                Laatste x dat ik zelf iets heb gesmokkeld heb, heb ik het gewoon in mijn hand vastgehouden. Armen in de lucht, laten fouilleren en daarna steek je het in je achterzak.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #38
                  Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                  Onder de inleg sool van je Schoenen, of in je onderbroek doen.

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      doe als man een sport bh aan twee baggies waar ze niet kijken

                      Comment


                        #41
                        Dubbele laaag in je boxer, vinden ze nooit

                        Comment


                          #42
                          Oud trucje wat ik geleerd heb in mijn rebelse dagen, voor aan de binnenkant van een mannelijk boxer short zit een dubbele stoflaag waarschijnlijk om gemiste druppels te absorberen ofzo...

                          Als je aan de binnenkant onder de elastische rand een klein sneetje maakt, heb je in 1 keer een hele buidel op je bobbel succes gegarandeerd nooit problemen gehad.
                          De Bloemen Van Bri

                          Comment


                            #43
                            Lekker in je boxer

                            Comment


                              #44
                              Schuif t in mn hol. Daarna geef ik t gratis weg en na consumptie vertel ik ze waar ik t bewaard heb om ze vervolgens uit te maken voor loser als ze motte kotsen.
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                              • Italbri
                                Italbri commented
                                Editing a comment
                                Kluizenaar

                              • Bo$wachter
                                Bo$wachter commented
                                Editing a comment
                                πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈomdat het kan

                              #45
                              Vroegah stopte ik het in de lippen van m'n schoenen(Nike Air max, was een echte gabber.. 😁
                              Of gewoon tussen m'n tieten.

                              Comment


                              • Eerstekamerlid
                                Eerstekamerlid commented
                                Editing a comment
                                Altijd chill een vriendinnetje.
                                Kan je echt vanalles instoppen..

                                Ging vroeger met een negerinnetje en toen we keer dikke controle hadden mocht ze doorlopen omdat ze ervan uitgingen dat ze bang van honden was.
                                Dat was nog eens een goeie pakezel..

                                Vuile racisten.
                            Bezig...
                            X