Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe neem jij je stash mee op een festival?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe neem jij je stash mee op een festival?

    Korting op 420shop
    Helaas snappen niet alle beveiligers en festival organisatoren dat je beter 100 knetter stonede stoners op een festival kan hebben die een beetje in t gras gaan liggen dan 100 kapot dronken mensen die gaan lopen vechten en kotsen over andere mensen heen (jup, dat laaste is een keer naast me gebeurt helaas), dus helaas moeten we het nog steeds naar binnen smokkelen bij sommige festivals Maar hoe doen mijn mede festival bezoekers dat?

    Ik doe baggies vaak gewoon in mn schoen en dan iemand anders de shag en longvloei met het excuus: "tja ik rook me shaggies liever met een tipje" (werkt nooit maarja, ze nemen toch nooit longvloei in beslag) maar toch vind ik t fijner om een al gerolde joint in een cone mee te nemen en die doe ik meestal in mn onderbroek maar dat vind ik toch niet zo fris :s

    Dus iemand nog leuke smokkel manieren?

    Love and peace

    ps. Als dit op enige manier de forum regels breekt, sorry daarvoor!

    #2
    Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

    Onder m'n pet

    Comment


      #3
      Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

      Ik doe het ook altijd in mijn schoen, maar binnenkort naar Pinkpop ga ik een andere manier testen. Ik ga van een lege Axe deo bus een verborgen stash maken. Gewoon plastic eraf halen, bovenkant met een ijzerzaagje eraf zagen en als laatste het plastic er weer op klikken zodat je er niets meer van ziet. Als het goed is zal alles hier in passen, ook de vloei wel. En deo meenemen naar een festival is niet zo heel raar.

      Comment


        #4
        Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

        Oorspronkelijk geplaatst door Goblif View Post
        En deo meenemen naar een festival is niet zo heel raar.
        Niet?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

          Random festival huisregels:

          Algemeen
          Drugs en/ of andere verdovende middelen zijn verboden.
          Het gebruiken of bij zich hebben van wapens is ten strengste verboden.Het is verboden vloeistoffen zoals parfum en spuitbussen zoals deodorant mee het terrein op te nemen.Wildplassen is verboden en daar zal streng tegen worden opgetreden Er zijn voldoende toiletblokken aanwezig op het evenemententerrein. Deze zijn gratis toegankelijk, mits anders vermeld. Bij de EHBO is een mindervaliden toilet beschikbaar.Roken is verboden in alle binnen locaties in Nederland. Dit geldt ook voor tenten op festivals. Hierop zal steng gecontroleerd worden en de toegang tot het terrein kan u ontzegd worden.

          Comment


            #6
            Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

            Bij de meeste festivals kom je er wel mee weg door het gewoon tussen je bilspleet te stoppen, zakje eromheen en hoppa niet zeuren.. Loopt ff lastig maar goed wie wil roken moet wat tegenwoordig.. Bij lowlands gaat het altijd gewoon in de caravan zijn tal van plekken om het te verstoppen en in 16 jaar is er nog maar 1x iemand bij ons gesnaaid maar dat was dan ook echt onzorgvuldigheid geweest die liet zijn hele stash (niet alleen soft) open en bloot op tafel liggen Eindrekening 24h festivaltereinverbod en 500 eurie's lappen... Gelukkig komen we altijd al op donderdagmiddag rond 12-14 uur het terrein op dus hij had mazzel wat betreft het verbod..
            Baco's paarse ronde = done

            Baco's eerste keer binnen =
            done

            Comment


              #7
              Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

              Ik zou t echt niet in een deobus doen als ik jou was! Vriendin van me moest die ook een keer inleveren :s Sowieso stinkt iedereen dus waarom deo meenemen :p In een fles zonnebrand zou t misschien nog wel kunnen!

              Voor de mensen die naar Rock Werchter gaan, maak je daar geen zorgen over t blowen. Vorig jaar lag ik brak op de grond een joint te roken in de morgen en toen liep en een beveiligers langs en het enige wat hij deed was glimlachen xD Oh en er was helaas wel ingebroken in onze tent en een 5je wiet was gestolen, toen ging een beveiliger helpen met zoeken. Helaas niet gevonden natuurlijk

              Comment


                #8
                Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                vorig jaar op awakenings festival 3gr afgenomen geweest door security
                sindsdien gaat het altijd in mn schoen
                #puffpuffpasstuesday

                Cannatuin '13

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                  Toevallig heb ik een jas met een heel slim onopvallend zakje met een rits. Daar doe ik altijd me wiet in. Het duurde ook even voordat ik dat zakje vond in mn jas

                  als je dat niet hebt zou ik een paar voorgedraaide joints in een huls doen en die in een shampo fles.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                      vind dit toch allemaal erg om te horen , zelf nog nooit naar festivals in Nederland geweest.

                      Maar in Belgie nog nooit problemen gehad.

                      Geen controle , laat staan fouilleren. ( enkel controle rugzakken op drank bij sommige festivals )

                      Zelf al tijdens Gentse feesten naast undercover politie staan blowen zonder te weten,
                      naast me stond toen erna een clown met veel show een joint te bollen die had hij dan wel opgepakt.

                      Achteraf eens staan praten met die politieman met de vraag waarom hij en niet ik, kreeg als antwoord dat ik het subliem deed en onopvallend deed en daarom met rust werd gelaten.

                      Heb het gevoel dat in Belgie getolereerd word indien je voor geen overlast zorgt op festivals.

                      Waar is het toch zo verdraagzaam liberaal Nederland van mijn jeugd naar toe ???

                      Greetz

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                        ideaal is een drone aanschaffen of inhuren en je pakketje laten droppen boven je tentje

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                          @ Timmo

                          Op het terrein ook nooit last van gehad hoor, alleen bij de ingang word ik vrijwel altijd gefouilleerd (misschien omdat me ogen pittig rood zijn als ik er sta) dus dan moet ik het wel verstoppen, je weet maar nooit hou hypocriet je beveiliger is :s Tassen controle alleen op paaspop gehad maar omdat ik mn tas niet van me rug afkreeg had de beveiliger geen zin om me goed te controleren, maar goed ook want had dik 10 gram bij me xD Wel de shisha van een vriend van me afgepakt (na t festival wel terug gekregen natuurlijk) omdat hij van glas was -.- En natuurlijk werd ze hele tas omgekeerd op zoek naar wiet...

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe neem jij je stash mee op een festival?

                            Bij festivals in Belgie zoeken ze aan de ingang meestal enkel voor drank.
                            Op i love techno word er dan wel volle bak gecontroleerd op drugs door politie aan de ingang. Maar zolang je geen grote hoeveelheden op zak hebt ( meer dealers die ze zoeken ). Laten ze je door met je dope..
                            Geloof me is grappig zicht als je dat ziet gebeuren, ge voelt gewoon dat die flikken het er erg lastig mee hebben .
                            Nuja veel keuze hebben ze niet anders zitten ze 2 jaar later nog achter hun bureau pv's van die avond te schrijven.

                            Greetz

                            Comment


                              #15
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X