Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #4741
    Ad usum proprium!

    Comment

    • Slome Joop
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2018
      • 1191

      #4742
      Ik ga hier ook maar eens rondhangen


      Last edited by Slome Joop; 9 July 2018, 14:29.

      Comment

      • Brainwreck
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 581

        #4743
        Effe chillexen.
        Koptelefoon op je harses en spacen.



         
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #4744
         
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

      • Slome Joop
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2018
        • 1191

        #4745
        Congo Ashantie Roy-Stay Red

        https://www.youtube.com/watch?v=ENAij1QV5pU
        Last edited by Slome Joop; 11 July 2018, 09:53.

        Comment

        • Brainwreck
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 581

          #4746
           
          sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

          Comment

          • Slome Joop
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2018
            • 1191

            #4747
            Delroy Wilson - Won't You Come Home

            https://www.youtube.com/watch?v=e993em5FGZo

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Nice man.
              Zijn er niet zo veel meer in het algemeen die nog met classic roots reggae komen. Petje af!

            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              classic roots reggae, mijn absolute favoriet
              Maar ook vele andere reggae sub genres en ook nog heel veel niet reggae, gewoon enorm muziek liefhebber.

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Voor mij is dat ook wel mijn favoriete soort reggae muziek in die genre. En soit, ben ook gewoon een enorme muziek liefhebber en heb van alles en nog wat aan muziek in mijn playlist. If it is good, it's good.
          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #4748


            Ad usum proprium!

            Comment

            • Slome Joop
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2018
              • 1191

              #4749
              Geweldig Israel Vibration, check deze dan: Israel Vibration - Reggae on the river -- Live


              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Dit is ook een nice tune. Heb de album hier legge
            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #4750

              Comment

              • JackyS
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2018
                • 240

                #4751


                The Beatles - come together

                Een van de weinige nummers van de Beatles die ik echt echt goed vind als mid twintiger.

                Enjoy
                - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
                - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

                Comment

                • Slome Joop
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2018
                  • 1191

                  #4752
                  JackyS Goed nummer ja, ik ben sowieso wel gek op de Beatles. Ken je deze:
                  The Beatles - A taste of honey


                  Niet persé het aller beste nummers, maar zeker wel een goeie. Één van de redenen waarom ik gek ben op dat nummer, is omdat ik eerst een cover er van kende, geweldige uitvoering, om lekker bij weg te dromen:
                  Dr Pablo & The Dub Syndicate - Taste Of Honey


                  Let wel, Dr Pablo is NIET Augustus Pablo.
                  Augustus Pablo is de welbekende reggae producer/melodica speler uit Jamaica.
                  Dr Pablo is een melodica speler die samen werkt met Adrian Sherwood in Engeland.
                  Adrian Sherwood is de reggae producer die heel veel prachtige reggae/dub geproduceerd heeft, ik ben een groot fan van hem. Als je het goed vind, google dan maar eens op namen als Dub Syndicate, The New Age Steppers, African Headcharge, Creation Rebel, Singers and Players en nog veel meer. Allemaal geproduceerd en gemixed door Adrian Sherwood. Mischien kan ik beter stoppen nu, anders schrijf ik het forum nog vol met aanbevelingen.
                  Last edited by Slome Joop; 14 July 2018, 07:07.

                  Comment

                  • ganjagast
                    Elite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2016
                    • 2881

                    #4753


                    Ad usum proprium!

                    Comment


                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment
                      Die eerste is nieuw voor mij en echt goed, ook al versta ik er geen reet van.
                      Tweede kende ik al, maar niet in deze mix, ook leuk.

                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Hij is goed hé
                      Kuranesh maakt veel asian en south american mashups van traditionele muziek. Soort enya, enigma stijl muziek. Toen ik dim zach remix zag staan, dacht ik van dat moet wel goed zijn.
                  • ganjagast
                    Elite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2016
                    • 2881

                    #4754


                    Ad usum proprium!

                    Comment


                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment
                      Yabby You, één van mijn favorieten artiesten. Wel meer voor de echte reggae liefhebber.
                      Ik zal ook weer eens een plaatje neerzetten.

                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Das wel voor personen die bekend zijn met reggae idd
                  • Slome Joop
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2018
                    • 1191

                    #4755
                    Ok, ik kon moeilijk een keuze maken uit het reportoir van Zenzile, maar koos uiteindelijk voor deze:
                    Zenzile - Eolian Blues


                    Dub uit Frankrijk, GEWELDIGE BAND. Ze hebben zoveel goeie nummers gemaakt

                    Comment

                    Bezig...