Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Effe chillexen.
Koptelefoon op je harses en spacen.

sigpic Don't talk shit. Just smoke it.Comment
-

The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
-
Comment
-
Geweldig Israel Vibration, check deze dan: Israel Vibration - Reggae on the river -- Live
Comment
-
The Beatles - come together
Een van de weinige nummers van de Beatles die ik echt echt goed vind als mid twintiger.
EnjoyComment
-
JackyS Goed nummer ja, ik ben sowieso wel gek op de Beatles. Ken je deze:
The Beatles - A taste of honey
Niet persé het aller beste nummers, maar zeker wel een goeie. Één van de redenen waarom ik gek ben op dat nummer, is omdat ik eerst een cover er van kende, geweldige uitvoering, om lekker bij weg te dromen:
Dr Pablo & The Dub Syndicate - Taste Of Honey
Let wel, Dr Pablo is NIET Augustus Pablo.
Augustus Pablo is de welbekende reggae producer/melodica speler uit Jamaica.
Dr Pablo is een melodica speler die samen werkt met Adrian Sherwood in Engeland.
Adrian Sherwood is de reggae producer die heel veel prachtige reggae/dub geproduceerd heeft, ik ben een groot fan van hem. Als je het goed vind, google dan maar eens op namen als Dub Syndicate, The New Age Steppers, African Headcharge, Creation Rebel, Singers and Players en nog veel meer. Allemaal geproduceerd en gemixed door Adrian Sherwood. Mischien kan ik beter stoppen nu, anders schrijf ik het forum nog vol met aanbevelingen.
Last edited by Slome Joop; 14 July 2018, 07:07.Comment
-
Ok, ik kon moeilijk een keuze maken uit het reportoir van Zenzile, maar koos uiteindelijk voor deze:
Zenzile - Eolian Blues
Dub uit Frankrijk, GEWELDIGE BAND. Ze hebben zoveel goeie nummers gemaakt
Comment




Comment