Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
Comment
-
The man in Black
Deze tekst is geweldig!"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Die intro!
Wat een beest he?? En het plezier dat ze uitstraalden!
Mark Lanegan!
Nick Oliveri beste mensen, de bas op dit album is fenomenaal!
"This song is for the dead!"One of the best QOTSA performances, in my opinion. This lineup from the "Songs for the Deaf" era is personally my favorite. (Josh Homme, Nick Oliveri, Mark L..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Dikke vibe in dit nummer!
(Ook erg goed om uw Frans te oefenen)Ecoute le premier titre de Lous and The Yakuza en digital : https://LousATY.lnk.to/Dilemme En concert à la Cigale de Paris le 23 mars 2020 : http://bit.ly/Lo...Comment
-
-
12" Single, 33 ⅓ rpm - 1991 -Video Upload powered by https://www.TunesToTube.comEen dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Zo, da's lang geleden en het voelt aan alsof het gisteren nog in de hitlijsten stond
Leuke trip down memory lane alweer, bedankt Flip Hasjkip
-
Had al bijna mijn oude hiphop cassettebandjes uit gehaald mits ik vanavond niet naar een Drum & Bass party zou gaan. Om in de stemming te komen dus DNB vandaag






Comment