Ik heb mevrouw Amnesia Haze (RQS) en haar zus Golden Haze (Devil’s Harvest) op de koffie uitgenodigd op deze mooie rustdag. Het lekkere zonnetje en de 22°C buiten heeft voor de gezelligheid gezorgd. We raakten aan het kletsen, jointje erbij en voor ik het wist waren de Amnesia dames met z’n drieën. Voordat het helemaal uit de hand zou lopen, moest ik wat gaan doen…
Uiteindelijk zijn we niet aan koffie toe gekomen, het bleef bij de filters. Die dames bleven maar kletsen en daarom heb ik ze overgoten met water en met koffiefilter en al in een plastieken zak in de kast gehangen. Eens zien of ze binnen paar dagen nog zoveel te vertellen hebben. Alleen als ze deze proef doorstaan, mogen ze terug uit de zak. Maar dat zien we dan wel.
Met een voldaan gevoel zakte ik onderuit in de zetel en maakte ik m’n eerste notitie in het boek der waarheden: 15-09-2019 Kiemen gestart!
Ik had al een topic gestart ter voorbereiding van deze kweek (hier is de link) en die zou ik omdopen tot een verslag eens de kweek was begonnen. Maar die topic werd zo lang dat het niet verstandig is om die nog verder te gaan gebruiken voor een verslag. Als mensen de eerste pagina moeten gaan zoeken van toen de kweek echt begon, zijn ze wel even bezig
Daarom dus deze nieuwe topic, gericht naar deze kweek. Wie wil weten welke voorbereidingen er aan vooraf gingen kan gerust nalezen via deze link.
Het is "back to the future" omdat ik voor het eerst sinds vele jaren weer binnen zal kweken en voor het eerst onder een hedendaagse LED lamp.
Hier zijn de gegevens:
Tent: 120x120x200
Lampen: 2x Mars-Hydro Eco 600W (220W trekkend elk, 440W samen)
Grond: Plagron Light-Mix
Voeding: Plagron Terra lijn + additieven
Planten: 3x Amnesia Haze van RQS en 1x Golden Haze van Devil's Harvest.
Potten: 18L
Planning: 4 weken groei en ik verwacht tot zeker 12 weken bloei.
Bloeitijd volgens de zaadbank: (of dit zal kloppen, valt nog te zien)
- Amnesia: 10 tot 11 weken (70 tot 77 dagen)
- Golden Haze: 9 weken (65 dagen)
Ik had deze zaden nog liggen en lijken me uitstekend voor deze eerste run, eens zien hoeveel er nog zullen kiemen...
We zijn officieel gestart!
IMG_2090.jpg
Groentjes!
Uiteindelijk zijn we niet aan koffie toe gekomen, het bleef bij de filters. Die dames bleven maar kletsen en daarom heb ik ze overgoten met water en met koffiefilter en al in een plastieken zak in de kast gehangen. Eens zien of ze binnen paar dagen nog zoveel te vertellen hebben. Alleen als ze deze proef doorstaan, mogen ze terug uit de zak. Maar dat zien we dan wel.
Met een voldaan gevoel zakte ik onderuit in de zetel en maakte ik m’n eerste notitie in het boek der waarheden: 15-09-2019 Kiemen gestart!
Ik had al een topic gestart ter voorbereiding van deze kweek (hier is de link) en die zou ik omdopen tot een verslag eens de kweek was begonnen. Maar die topic werd zo lang dat het niet verstandig is om die nog verder te gaan gebruiken voor een verslag. Als mensen de eerste pagina moeten gaan zoeken van toen de kweek echt begon, zijn ze wel even bezig
Daarom dus deze nieuwe topic, gericht naar deze kweek. Wie wil weten welke voorbereidingen er aan vooraf gingen kan gerust nalezen via deze link.
Het is "back to the future" omdat ik voor het eerst sinds vele jaren weer binnen zal kweken en voor het eerst onder een hedendaagse LED lamp.
Hier zijn de gegevens:
Tent: 120x120x200
Lampen: 2x Mars-Hydro Eco 600W (220W trekkend elk, 440W samen)
Grond: Plagron Light-Mix
Voeding: Plagron Terra lijn + additieven
Planten: 3x Amnesia Haze van RQS en 1x Golden Haze van Devil's Harvest.
Potten: 18L
Planning: 4 weken groei en ik verwacht tot zeker 12 weken bloei.
Bloeitijd volgens de zaadbank: (of dit zal kloppen, valt nog te zien)
- Amnesia: 10 tot 11 weken (70 tot 77 dagen)
- Golden Haze: 9 weken (65 dagen)
Ik had deze zaden nog liggen en lijken me uitstekend voor deze eerste run, eens zien hoeveel er nog zullen kiemen...
We zijn officieel gestart!
IMG_2090.jpg
Groentjes!

) en de dames heb ik een glaasje lauw water van 22°C gegeven, daar moeten ze ’t voorlopig maar mee stellen. Al het lekkers komt later nog!

?
.....
Comment