Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
Godmode (one of us) grotesque burlesque drag
The pale emperor
Kwestie voor een goede zwart-wit balans te zorgen + ik hou wel v dansende jaren 40 meisjes
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Enne ? Weer ontwaakt uit de winterslaap ? -
Ik had ook ineens een like van hem te pakken!
Maar iets typen, ho maar...
-
Heey guys!
Flip Hasjkip
Zoiets ja gehehe
next level uitslapen, en werd wakker onder een palmboom.
@Takketoelli
Komt nog wel
Nee maar op de telefoon is het kutten vandaar. Heb nu een laptop tbs en zal later op de avond via de laptop inloggen.
-
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment










Comment