Naar wat luister je nu?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3125

    #7036
    Dan is deze mijn favoriet:



    Elton rules man
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment

    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3125

      #7037
      Frusciante doet John!!





      Dit was wel mooi, ik wist totaal niet wie die clowns op de buhn waren! Genieten
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment

      • WittiW
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 412

        #7038


        Gewoon Duits, omdat het kan

        Comment

        • WittiW
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 412

          #7039


          Volgens mij heb ik easy easy al eens gepost. Maar ja, is gewoon een levensstijl vind ik.

          Comment


          • Nirvana
            Nirvana commented
            Editing a comment
            Wauw !
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #7040
           

          Comment


          • WittiW
            WittiW commented
            Editing a comment
            Nena wordt nooit ouder, Kim ook niet.
        • Zabuza
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Oct 2019
          • 328

          #7041
          Jongeman van 8, drum cover, Tool - Schism
           

          Comment


          • WittiW
            WittiW commented
            Editing a comment
            Ik heb nog een rock band drum hier liggen. Volgens mij werkt dat ding nog op een ps4.

            Zelf ben ik wel goed met de gitaar. Bijna ultimate....maar misschien nu met de jaren wat minder

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Mijn zoon heeft ook drummen geleerd dmv Rockband en Gitaar Hero. Met 8 jaar hebben wij hem op drumles gedaan.

            Leuk dat gezicht van de leraar toen hij vroeg of hij een voorkeur had voor een liedje om te leren. Doe maar Bark at the Moon van Black Sabbath kreeg hij te horen

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Geweldig Flip, dat is opvoeden! Je krijgt of hebt wel spijt dat ie geen minder luidruchtig instrument uitgekozen heeft. Of je moet electrisch oefenen thuis, dat kan

            Mijn eerste gitaarles: Ik wil rock, punk en metal spelen!
            Leraar: das mooi, maar we gaan eerst de Labamba doen....
            Die mafkees had bijna mijn muzikale ambities de grond ingeboord, snap ik nu nog nikss van.

            Dus heb ik het zelf maar geleerd, zonder internet toen. Naar een optreden gaan, goed kijken en opschrijven wat je ziet. Direct naar huis en letterlijk uren oefenen op dat akkoord. Weken later erachter komen dat dat de C was

            Ik heb zelf les gegeven aan een paar leerlingen, eentje was een waanzinnige Nirvana fan. Die heb ik dus laten spelen wat ie zelf wilde. Binnen 2-3 maanden konden we al met de cd meerammen!
        • Rietslang
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 2171

          #7042
          Wir sind wie du
          We zijn zoals jij


           
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment

          • colori
            Gandhi Ganjamaster
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 473

            #7043
            Lang geleden dat ik hier (overal eigenlijk) iets gepost heb. Dit is mijn ontdekking van januari.

            Ik heb trouwens echt nood aan livemuziek..
             
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              Een van mijn favoriete!! Ze ging normaal in 2019 naar België komen maar helaas geannuleerd door dubbele boeking .

              Hoop ze toch echt een keertje live bezig te zien

              Groet
          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #7044
            BellaDiana your the most​​​​​​
             
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • Nirvana
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 478

              #7045

              Comment

              • Remco
                Exquisite Grower

                • Jul 2018
                • 7399

                #7046
                 

                Comment

                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #7047
                  Gewoon es eentje voor old time scum

                  ​​​​​​
                   
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                  • Zabuza
                    Zabuza commented
                    Editing a comment
                    Doet me denken aan mijn jeugd. Verjaardagsgeld gekregen van mijn meter, voor kleren. Kom ik aan met een Cavello pak, broek en jas. Had ze niet zien aankomen en ze was ook niet helemaal mee. Waren niet goedkoop ook.

                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Leuke jeugd zo te horen
                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #7048
                   
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                  • Remco
                    Remco commented
                    Editing a comment
                    OMD tijd , den goeie tijd onverslijtbaar , da staat hier regelmatig op !!

                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Ze zijn goed door hun eigen unieke stijl, als je met dit opgroeid dan kom het wel min of meer goed

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Veels te lief dit
                • Zabuza
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2019
                  • 328

                  #7049
                  Tweede keer dat ik Tom hier post. Independent artist, doet alles samen met zijn vriendin. Heeft de laatste weken verschillende nummers niet durven uitbrengen uit schrik dat zijn account geblokkeerd wordt. Heb je dan wel als independent artist, moet de fans wel kunnen bereiken. Ok, dus deze brengt hij wel uit. Schopt lekker tegen schenen die gast.
                   

                  Comment

                  • Remco
                    Exquisite Grower

                    • Jul 2018
                    • 7399

                    #7050
                     

                    Comment

                    Bezig...