Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Michael Jackson

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Michael Jackson

    Korting op 420shop
    Vroeg mij af of er nog leden zijn die graag naar de muziek van Michael Jackson luisteren?
    Ik vind zijn muziek en zijn video clips uniek, whats more to say? the man got style



    En voor de mensen die hier gaan beginnen zagen dat hij pedofiel is (terwijl er geen direct bewijs is):



    hihi.



    Peace
    Last edited by zion; 8 March 2009, 15:06.

    #2
    Re: Michael Jackson

    lol ze zitte precies te jumpe op da fimpke xD

    Comment


      #3
      Re: Michael Jackson

      Michael is door de jaren heen een apart beeld gaan krijgen van de wereld vind ik... maarja wat wil je...
      Zijn muziek en clips zijn inderdaad uniek...
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Michael Jackson

        als je de persoon en de popzanger los van elkaar ziet is de popzanger gewoon geniaal, ik heb aardig wat nummers van hem en luister graag!

        Comment


          #5
          Re: Michael Jackson

          Happy Birthday to the king of pop

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Michael Jackson

            ow ik vind sommige liedjes nog wel eens leuk om te luisteren

            Comment


              #7
              Re: Michael Jackson

              Hij heeft trouwens trg een nieuwe neus !

              Achja, ik vind hem aarslelijk, pedofiel van mijn voeten, ... (en nog 1000-en scheldwoorden)

              maar er zijn toch enkele liedjes.. zoals smooth criminal !
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment


                #8
                Re: Michael Jackson

                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey

                En voor de mensen die hier gaan beginnen zagen dat hij pedofiel is (terwijl er geen direct bewijs is):




                Peace

                Comment


                  #9
                  Re: Michael Jackson

                  daarom zei ik MAAR.
                  *SmokingggGG* !

                  I wanna get high... so high!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Vond dit berichtje op een Engelstalige site.

                      Michael Jackson has sold Neverland Ranch

                      The troubled singer - who saved the 2,800-acre Californian estate from auction earlier this year after striking a deal with an investment company – has now officially passed the property deeds over to Sycamore Valley Ranch Company LLC.

                      Santa Barbara public records confirm Michael is no longer the owner of the ranch.



                      Earlier this year, Michael’s brother Jermaine said the singer would do everything he could to keep his home, despite having over $300 million of debts.

                      He said: “It's not for sale and it never will be. Over my dead body will it be sold.”

                      Michael hasn't lived at the Neverland ranch since June 2005, when he moved to Bahrain.

                      In 2006, authorities ordered the property to be boarded up after it was revealed Michael had not paid his employees or kept up with insurance payments.

                      The eccentric pop star bought the property in 1987, intending to turn it into a "paradise for children".

                      After installing a parade of fairground rides and a zoo, which included elephants, snakes, giraffes and llamas, Michael opened up his fairytale home to children.

                      _______________________________

                      Vind het wel jammer voor hem, maar medelijden heb ik niet. $300 miljoen schulden is niet niks. Je denkt toch na voor je geld uitgeeft? Als ik 20 euro schulden heb voel ik me al slecht, lol

                      Greetz

                      Comment


                        #12
                        Idd maar dat komt ervan als je met geld gooit, ook die rechtzaken hebben hem een fortuin gekost.

                        Er zijn geruchten dat MJ terug op tournee gaat om zijn schulden af te lossen maar er is nog niets officieel, lets hope so

                        Peace
                        Last edited by Smokey; 14 November 2008, 15:47.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Als hij op tournee zou gaan (wat ik eigenlijk betwijfel) zal je dat wel langs alle kanten horen denk ik. Tickets zouden dan idd een flinke duit kosten,

                            Peace

                            Comment


                              #15
                              Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

                              Cannab0y = Banned
                              Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 15:50.

                              Comment

                              Bezig...
                              X