Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de waarheid over een joint zo schadelijk? maar nooit bewezen lees dit eens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

de waarheid over een joint zo schadelijk? maar nooit bewezen lees dit eens

Korting op 420shop
    De waarheid over de Joint !
    Cannabis is gevaarlijk voor diegene die het gebruikt, maar ook voor de omgeving.Verkeersongevallen
    Onderzoeken gedaan in Duitsland, Frankrijk, Zweden en de Verenigde Staten wijzen uit dat 12 tot 37% van de verkeersongevallen te wijten zijn aan het gebruik van cannabis (2)

Lichamelijke gevolgen van het gebruik van cannabis: Ophoping van giftige stoffen in de vetweefsels, de hersenen, de geslachtsorganen
    Pijnklachten
    Vermindering van de weerstand tegen heersende ziekten, zoals griep
    Groeistoornissen
    Schade aan longen en hersenen
    Vermindering vruchtbaarheid bij mannen
    Impotentie
    Verhoging van de kans op leukemie (bloedkanker) bij een kind van een cannabis gebruikende moeder
    Geestelijke gevolgen van het gebruik van cannabis:De joint: het beginHasj, werkt het zoals alcohol?
    Het staat buiten kijf dat alcohol, verschrikkelijk veel leed kan veroorzaken. Echter:

Al in hun opbouw zijn hasj en alcohol niet met elkaar te vergelijken.Door slechts 2 tot 3 joints per week te roken is de blower permanent onder de invloed van THC. (3)De Nederlandse Volks-Unie pleit voor een totaal verbod op softdrugs en keiharde aanpak van harddrugsdealers. Geen genade voor de handelaren in de dood en die onze bevolking vergiftigen met dit gif! Doodstraf voor drugshandelaren!

Re: de waarheid over een joint zo schadelijk? maar nooit bewezen lees dit e

in tegendeel op me eigen post, op deze zin:

Geen enkel onderzoek bewijst dat cannabis ongevaarlijk is. Integendeel, men weet dat cannabis enkele honderden giftige stoffen bevat

integendeel bewijst het wel dat cannabis een genees effect heeft.!!

integendeel waar zijn dan daadwerkelijk die bewijzen over deze onzin!! nergens omdat dit verslag door een stel cannabis haters is gehanteerd.

integendeel is er geen bewijs na zoveel jaren, dat cannabis dus schaadt bij gebruik..waarom is de war on drugs in amerika beindigd.omdat onderzoeken alleen maar positief bleken te zijn op deze kruid. en niet NEGATIEF!!!

integendeel deel de stam die moorden door hash konden doen zonder wroeging te voelen? SCHIJT UIT MET DIE ONZIN

en word wakker dat het niet onze cannabis plant is ,maar de overheid zelf

de reden geen accijnslabel.geen jackpot de rest is allemaal fictieve onzin wat nooit is bewezen weliswaar,op voordelen na over positief alleen maar

Comment

Kheb die vroeger al es gezien waar heb je die gevonden?
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ik zeg niet dat Cannabis alleen maar positieve dingen brengt maar zeker ook niet alleen maar negatieve dingen.
        Zelf heb ik ADD en met een blowtje in de avond kan ik me de volgende dag zonder enig probleem concentreren.

Maar vergeet niet dat dit anders kan liggen voor mensen zonder ADD, ADHD of ander vergelijkbare afwijkingen.

Wat mij wel opvalt is dat veel blower die ik ken ADHD hebben of ADD.

Comment

ik geloof er geen bal van; mijn wiet is lekker en daarmee is het uit, wtf zeggen dat blowen ni gezond is, in den tijd van nu he is er nix nog gezond zelfs een appel eten is niet meer gezond, van mijn wiet ben ik zeker MIJN THC IS FUCKING GEZOND, zo een dingen lezen maakt me zenuwachtig en krijg ik zeker zin in een jointje

Comment

Last edited by Asta; 16 May 2010, 09:10.

Comment

Comment

Wat een load of crap..

Waarom brengt cannabis bij ons zoveel schade toe?

Het antwoord is deels in oude geschriften te vinden. Daarin staat dat de volkeren die cannabis rookten de gevaren van deze drug kenden. Daarom vonden ze filters uit, om het vergif er uit te filteren. Bovendien inhaleerden zij de rook niet. Ze namen een trekje en hielden de rook alleen in de mond.
                Waarom heb je filters nodig als er toch geen rook in je longen komt?

Zouden de maya's ook aan de vaporizer hebben gezeten?

mayas.png
                I did not inhale
                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Comment

Ik weet wel dat er een hoop ex hero verslaafden nu aan de wiet zitten .

Greetzz GG

Ps ,Hoop bullshit laat ze eens kijken wat drank doet gezeur.

Comment

alles waar het veel voor staat is slecht zeggen ze tog

Comment

Cannabis Onderzoek

Het lichaamseigen cannabis systeem en de hersenen
                        Het gebruik van cannabis, ook wel wiet genoemd, veroorzaakt een high gevoel en vermindert daarnaast de concentratie en het geheugen. Dit komt omdat cannabis een effect heeft op de hersenen. De afgelopen jaren is ontdekt dat de hersenen een lichaamseigen cannabis systeem hebben, het zogenaamde (ontdekt in 2001). Dit systeem bestaat uit:

De aangrijpingspunten voor deze stoffen (cannabis receptoren)

(Lees vooral het laatste stukje maar eens goed wat het gevolg is van een gebrek aan bepaalde stoffen.)

Dit stukje staat op het internet, als je eigen lichaam soortgelijke stoffen aanmaakt kan het niet slecht zijn of toch?
                        Overdaad schaadt e.d. opmerkingen zijn dan wel te begrijpen, maar als je de positieve uitwerkingen bij bepaalde patienten ziet, vind ik het gebruik niet schadelijk en zelfs beter dan al die chemische pillentroep!
                        Bij 1 pil krijg je tegenwoordig al een 2e doos met pillen erbij, die de bijwerkingen van de 1e moet neutralisen. Heb je wel eens een bijsluiter gelezen???
                        Je wordt al bang als je die pil moet slikken bij het lezen van de gebruiksaanwijzing.

P.S
                        Dat het in de het begin van de vorige eeuw verboden werd, had niets te maken met drugs, maar met commercie en de kerk!
                        Deze bekrompen visie wordt nog steeds gedeeld door de overhied , de kerk en de rest.... Terwijl de hennep-plant wss de redding van de aarde kan zijn:
                        Lees het boek van Jack Herer maar eens.

Hail to the green stuff!!!

Comment

Volgens mij zijn veel verslaafden begonnen met moedermelk! Nu zie je waar dat toe leidt!!!

Ik zou zeggen zero tolerance!

Grtz
                          Buizerd

Comment

Comment

zoon soort shit wil ik niet eens lezen word al helemaal para als ik er aan denk :p wiet maakt me gek lekker tog
                              sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                              May Jah Bless The Herbs

Comment

Bezig...
                              X