Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat als cash geld verdwijnt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat als cash geld verdwijnt?

    Korting op 420shop

    #2
    Wat is de toekomst?geld in papier verbannen? de blockchain dat is de toekomst, in ieders geval als het aan mijn bankrekening ligt wel, zwart geld word goud of een andere manier maar papier gaat weg
    Nou kom maar op anti bitcoin mensen ghehehehe.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Tot ze je computer meenemen
        Digitaal geld, de natte droom van alle overheden.
        Op naar de grote reset.
        Salaris wordt afgeschaft, iedereen krijgt een gelijke maandelijkse bijdrage.

        Ik hoor al wat mensen van hun stoel afglijden ..

        Ik doe niet mee als je 't niet erg vind.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Organisch
          Organisch commented
          Editing a comment
          Laten we gelijk Lenin opgraven en hem kloonen om het communisme terug in te voeren?

        #5
        Bij de dealer gewoon met bitcoins betalen maar zal in onze levenstijd niet concreet doorgezet kunnen worden hopelijk en anders cryptocurrency maar

        Comment


          #6

          Comment


          • lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            Ben 20 jaar heb liever contant geld voor mn boodschappen etc is toch wat echter dan op de bank

          #7
          2.000.000 gedeeld door 600 geavanceerde computers = 3333 euro/stuk
          Ik denk dat ze alleen praten over de waarde van de computers en eventuele software.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Tot ze je computer meenemen
            Digitaal geld, de natte droom van alle overheden.
            Op naar de grote reset.
            Salaris wordt afgeschaft, iedereen krijgt een gelijke maandelijkse bijdrage.
            IDD, en dan een negatieve rente toepassen bij banken en je kan er niet eens iets aan doen.
            Last edited by QnQ; 5 March 2018, 09:45.

            Comment


              #9

              Comment


              #10

              Comment


                #11
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #12
                  Diegenen die ik ken die zich verdiepen in die financiele wereld die betalen al jaren zonder cash.

                  En een ing account is hier volledig kostenloos. Gratis kaart, gratis transacties. Minimale rente in totaal 0,11% en die kan wettelijk niet negatief zijn.

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Dat is het nu al q, virtueel bezit. Er is nu ook geen alternatief. Je mag niet cash uitbetaald worden op je werk en voor de rest is het onmogelijk dat iedereen ineens zijn geld zou afhalen. Dat cash geld maakt enkel uitbetalen in het zwart mogelijk. Daar moet je eigenlijk vanaf. Daar betalen wij allemaal mee voor uiteindelijk.

                  • Organisch
                    Organisch commented
                    Editing a comment
                    Ik denk dat je wel cash mag uitbetaald worden, maar uw baas daar niet gretig op zal zijn en daar niet in zal tostemmen. Dat is een andere zaak. Een bankrekening is geen wettelijke verplichting. Ik vind toch maar dat we naar slechtere tijden evolueren. We geven gewoon al onze vrijheid openhandig af. Cash geld is een vrijheid. Hoe zwart geld een maatschappelijke overlast is, daar kan ik me niets bij voorstellen? Geld circuleert en vloeit automatisch terug in de economie. Dat wordt uitgegeven. Het systeem is zodanig ontworpen dat het geld automatisch terugvloeit naar de grote machten ter aarde. Meer voor hun wil niet zeggen meer voor ons he Beowulf.

                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Organisch, ik stel voor dat je is begint met de feiten op te zoeken. Er bestaan nog uitzonderingen voor oa seizoensarbeiders in de landbouw, maar je mag in principe niet meer cash betaald worden sinds 1 oktober 2016.

                  #13
                  Ik geef ook de voorkeur aan elektronisch betalen. Ik heb zelden cash op zak.
                  Maar je kan niet alles elektronisch doen zonder jezelf in de kijker te plaatsen he. Ik word al para als ik wietzaden elektronisch betaal en via de post laat komen.
                  Daar wringt het bij mij. Die totale controle, controle door wat dan grotere gangsters als mij zijn.
                  ze hebben ons pensioenkast leeggeroofd om de multicul te onderhouden, maar we gaan ze nu even totale controle geven over ons cash geld? Dat is het weinige of enige vele mensen nog hebben om het hoofd boven water te houden.

                  als miljoenen mensen honderdtal euro per maand minder hebben (minder kunnen uitgeven) zal dat een sneeuwbaleffect veroorzaken in onze economie. If not a domino.
                  Last edited by Organisch; 5 March 2018, 05:36. Reden: belangrijke nuance

                  Comment


                    #14
                    Man man man.

                    Comment


                      #15
                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Man man man.
                      Weet je dat wel zeker?

                      Comment

                      Bezig...
                      X