Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Vraagje !!


    Hoe pakken jullie dit aan in verband met te gaan
    winkelen om terug eten in huis te hebben ??

    Ik zit nu al 14 dagen binnen en zit bijna door mijne
    voorraad heen !!

    ?




    Remco.
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Online bestellen geen mogelijkheid!
      Vandaag bestelt morgen in huis.
      Niet lopen zeiken van 14 dagen binnen,
      Dat doet niemand .......................................

    #47
    Ge rijdt naar de winkel en daar doet ge uw inkopen. Wow, dat was moeilijk.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Aja da snap ik nog juist !!

      Handschoenen aan ? plastiek zak over menen kop ?

    #48
    Enig kut eraan is dat ge vaak lege rekken aantreft en heel lang moet wachten, winkelen best vroeg op de dag.

    Remco waarom laat je niet thuis leveren met Colruyt ofzo?

    Comment


      #49
      Er zijn een aantal dingen nog niet terug beschikbaar, voor de rest is het normaal winkelen. Ik ben juist terug van den Aldi. De hamsteraars zitten al lang terug thuis. Als ge nen buurtslagers weet zijn, die waar ik ga had alles aangevuld, vers en diepvries.

      Als ge ziek zijt komt ge niet buiten. Was uw handen. Hoest in uwe elleboog als ge moet hoesten. Blijf zoveel mogelijk van uw gezicht af. En doe ni belachelijk met die mondmaskers die ofwel geen hol uithalen ofwel als ze wel werken beschikbaar zouden moeten zijn voor de zorgsector. Houd afstand aan de kassa's. Als ge thuis komt wast ge 20 seconden uw handen.

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Ik maak men handen dadelijk proper na winkelen, met handgel, of ik doe chirurgische handschoenen aan als ik een karreke vastpak.

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ik winkel zonder kar. Maakt verder ni uit als ge dan met uw handen aan uw gezicht zit. En da's constant.

      #50
      Wetenschappers brengen in kaart hoe een lichaam vecht tegen COVID-19

      Comment


      #51

      Last edited by ganjagast; 21 March 2020, 15:15.
      Ad usum proprium!

      Comment


      #52
      Is diene zever nog ni bijna gedaan? Urgh.

      Comment


        #53
        Melodramatisch gedoe van you'll never walk alone kreeg ik bijna buikgriep van. Al dat sociaal media gedoe alsof ze nen holocaust overleefd hebben, daar walg ik van.

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          mmm Ganjax:6
          eerstekamerlid:14

          voorstel: lid:3 jij wint

        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Omdat wij die substantie niet de naam geven van de klank die we maken als we het opeten, jam zijnde.
          Confituur is duidelijk, en bokaal ook. Een pot kan vanalles zijn. Ik dacht eerst dat je lekkerlesbisch bedoelde, jampot!
          Eerstekamerlid

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          haha

        #54
        'Coronavirus kn dagenlang 'overleven' op plastic en roestvrij staal'
        Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 15:38.
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        #55
        Daarom neem ik mijn eigen winkel mandje mee.
        sigpic it is just a flower

        Comment


          #56
          Iemand is besmet, gaat winkelen.
          Hoest in zijn hand.
          Virus hangt opt karreke.
          De volgende pakt de kar, virus hangt aan zijn handen.
          Ge komt aan uw gezicht, jeuk aan uw neus, bingo.
          Je komt thuis zet de bootschapen in de kast en besmet
          hier de rest van de familie mee !!

          T'is te hopen dat dit niet waar is , want dan ..................?
          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
          ​
          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
          ​

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Ja, zo werkt dus een virus. Waarom zeggen ze dat je je handen 20 seconden moet wassen? Neus, ogen, mond zijn de gevoelige plaatsen langswaar het virus binnen komt. Als je je handen wast was je het virus der vanaf. Maar je wast geen 100 keer per dag je handen en je komt continue aan je gezicht tijdens de dag. Daarom wordt dus aangeraden van thuis te blijven.

          #57
          Aerosol and Surface Stability of SARS-CoV-2 as Compared with SARS-CoV-1

          Comment


            #58
            Ik begin hier een zeer vies gevoel bij te krijgen. De maatregelen die ze nemen lijken wel maatregelen die je neemt bij een aanval met een biologisch wapen.
            Lijkt wel een testcase voor een hoop wetten en maatregelen die in de kast lagen te wachten op het juiste moment. Net zoals na 9/11, aanslagen zijn er nog steeds maar al de vrijheden die ze afgenomen hebben en de macht die overheden en diensten nadien verkregen zijn nooit meer genormaliseerd.
            De berichtgeving, je zal en je moet constant stressfactor 100 hebben en angstig zijn 24/7. Berichtgeving kan op een rationele normale manier ook.
            Ze gaan dit aangrijpen om dingen door onze strot te rammen die je anders nooit zou aanvaarden, velen gaan er nu om smeken, vooral de kudde die niet verder nadenkt dan hun neus lang is.

            Comment


            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              QnQ je er niets aantrekken en een vies gedacht krijgen over de maatregelen die ze nemen heeft met mekaar niks te maken. Ik heb het ook helemaal niet over maatregelen die ze treffen in de supermarkt. Indien het een biowapen zou zijn hoeft het daarom niet uit China te komen. Ik zeg ook helemaal niet dat het een biowapen is, ik zeg dat de maatregelen die ze nemen eerder in proportie staat tot die dat je zou nemen indien het om een biowapen zou gaan. Grote nuance.
              Anderen benadelen doe je niet door de rede van maatregelen in twijfel te trekken he, of mag men nog niet meer voor zichzelf nadenken en moet men blindelings slikken wat ze je voorkauwen? In de zin van de overheid heeft het altijd goed voor met iedereen en al wat ze doen is zonder bijbelang en niet om er nadien voordelen op politiek vlak uit te halen? Veel meer macht naar Europa, de VN en de WHO. Macht die naties zomaar nooit zouden afgeven en burgers ook niet.

              Dat het opzet is zie je me ook nergens zeggen, dus ik begrijp niet goed waar je tegen me zegt dat je er geen bal van gelooft dat het opzet is. het probleem is geen opzet, maar de reaction die je ziet is de weg plaveien voor solutions te realiseren die met het algemeen belang geen zak te maken hebben. Daar zit de opzet.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Dat snap ik allemaal wel en ik bedoel het ook zeker niet persoonlijk maar er zijn mensen en websites die niet anders doen dan elk dingetje in twijfel trekken en overal andere, nauwelijks reeele verklaringen voor zoekennof verzinnen.

              Ieder z’n ding he, maar er zijn ook genoeg mensen die zoiets lezen en meteen voor de hele waarheid aanhouden omdat ze dat beter uitkomt op dat moment of omdat ze niet beter weten of weten hoe ze iets natrekken.
              Ik zeg alleen wees voorzichtig. Twijfel is goed, ik geloof ook niemand op z’n woord maar deal met de situatie, en wees gewoon verstandig.

              Als er echt gekke besluiten genomen worden zijn we toch wel mans genoeg om dat te laten horen.

            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Oh maar wat ik zeg heb ik niet van websites die alles in twijfel trekken, ik ben geen flath earther he.

            #59

            Aldus Van Ranst.


            De mensen die het ziekenhuis mochten verlaten, zijn helemaal of zo goed als helemaal genezen, verduidelijkt Van Ranst. “Wanneer je uit het ziekenhuis komt, ga je waarschijnlijk nog geen marathon lopen. Er volgt nog wel herstel daarna.”


            was nog een stukje vergeten. Lemon Haze
            Last edited by Ganjax; 21 March 2020, 14:20.

            Comment


              #60
              Maatje heeft vandaag zijn werkvergunning gekregen, zit bij de brandweer. Er komt een totale lockdown aan en alleen met een vergunning mag je naar buiten, let maar op.

              Ben vanmorgen nog even snel nieuwe aarde gaan halen.

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Klopt, zag ook nog genoeg Belgen en Duitsers hier rond rijden, werd tijd dat ze het dichtgooiden.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                In Frankrijk is dat al toch?
                Ik zag dat je een formuliertje moet invullen en bij je hebben als je de straat op gaat daar.

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Bijna overal behalve in NL niet. Hier kijken we het nog even aan...

                Bij mijn schoonvader in Brazilie staat het leger met automatische wapens op straat en zijn complete steden afgesloten, vanaf dag 1.
            Bezig...
            X