Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaan jullie je laten vaccineren tegen het Corona virus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nog niet. Ik woon afgelegen, ben jong en gezond. Laat ze eerst de risicogroepen maar goed beschermen

    Comment


      #17
      Hoe eerder hoe beter voor mij, ik ben oud.

      edit: ik ben anti anti vaxer , juist omdat ik oud ben weet ik de zegeningen van vaccinaties vroeger.
      Last edited by Pieremegoggel; 1 March 2021, 21:52.

      Comment


        #18
        Doorsnee cannabis gebruiker. Zou ge ni stoppen met roken? Nah, ge moet aan iets dood gaan eh. Ok. Pandemie met dodelijk virus. Vaccin? Nee zot, ik heb is gegoogeld naar Bill Gates. Dat komt ni in mijn lijf ze.
        Heb daar maar 1 ding op te zeggen. Fuck you. Ga dan ook ni naar het ziekenhuis, maar googelt hoe ge beter kunt ademhalen als ge daar ergens ligt te creperen in ademnood. En nodig dan alle gelijkgezinden uit en goe hoesten onder elkaar.

        Het schijt krijg ik aan de maatschappij.

        Comment


          #19
          De Bloemen Van Bri

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Uw immuunsysteem weet ni wat het is en daarom heb je juist een vaccin nodig. Al eens gesproken met jonge gezonde mensen die corona gehad hebben? Ga je ook zo denken als je je kinderen moet gaan laten inenten tegen mazelen. Goh ja, waarom zou je ze laten beschermen tegen mazelen als je het imuunsysteem zen werk kan laten doen. Djeezes.

          #20
          ag als je coke snuift weet je ook niet wat je binnenkrijgt dus dit zou wel meevallen

          Comment


            #21
            293C1E69-5601-4691-A577-21A8D7C43F51.jpeg

            Comment


              #22
              Deze of volgende week krijg ik waarschijnlijk mijn oproep en weet nog steeds niet wat ik ermee moet, ik wil gvd wel weer eens op vakantie en een concert bezoeken.De meesten in mijn omgeving die eerst niet wilden hebben hem nu wel gepakt voor de vrouw gerust te stellen of nadat ze gezien hebben dat er niks speciaals gebeurt na de prik bij anderen.De dwang erachter en het verdien model steken mij, ieder jaar een prikje zie ik niet zitten, zijn er hier nu inmiddels mensen die vorig jaar nee zeiden en hem nu wel willen nu het er aan zit te komen?

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Lieve schat jij gaat dat prikje gewoon halen hoor net als ik anders kunnen we deze zomer niet samen onder water blokfluit les nemen dussssssssss

              • Fruttella
                Fruttella commented
                Editing a comment
                Respect voor iedereen zijn mening.
                Wil je een spuit of niet ? Maakt allemaal niet uit voor mij . Het zou vooral een vrije (!) beslissing moeten zijn . (Daar hebben onze voorouders voor gevochten ...weet ge nog ) .
                Als niet alle mensen doen wat jullie willen.... Dikke pech , aanvaard dat niet iedereen hetzelfde is ipv. uw wil “proberen” op te leggen .
                Uiteindelijk zijn er argumenten genoeg om het wel of niet te doen .

              #23
              Goed. Heel jammer dit.. We gaan gewoon respectvol met elkaar om hier. Simpel zat.
              Ja, iedereen heeft een andere mening. Zeker aangaande Covid-19. Maar zodra we modder naar elkaar gaan gooien is het hek van de dam.
              Voor iedereen die het niet voor elkaar krijgt om inhoudelijk een debat te voeren hier, klik lekker weg. Moeilijk is dat niet.
              Persoonlijke aantijgingen naar leden gaan een stap te ver. Heb dus wat comments verwijderd.
              De desbetreffende leden weten zelf wie ze zijn..

              Peace!
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #24
                De geschiedenis wissen..
                Waar kennen we dat ook alweer van?
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                • Nederhigh
                  Nederhigh commented
                  Editing a comment
                  Wat een niveau eh. . Poahh.. Voel me bijna weer 15.

                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  15? Geyl. Wat doe je van t weekeind?

                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Haha eerste kamer is terug

                #25
                Tot slot een kleine aanvulling op Nederhigh

                Comment


                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  Dankje voor jullie vergeving, ik lag er geestelijk en lichamelijk echt wakker van.

                • TheBigDudeski
                  TheBigDudeski commented
                  Editing a comment

                #26
                Zeer zeker wel.

                Zit een kind op school bij mijn dochter die net haar vader van 30 jaar verloren heeft aan corona.
                Mijn kinderen wil ik zo'n verlies absoluut niet laten dragen.
                Pfizer it will be.
                I rather be illegally alive than legally death

                Comment


                  #27
                  Als je met je 30e al kinderen hebt was je leven toch al verloren.
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #28
                    Nee ik neem dat vaccine niet. Mijn laatste beetje twijfel was weg toen ik hoorde dat de fabrikanten niet aansprakelijk zijn.


                    Verder zit ik nog steeds in het kamp die grote vragen heeft bij hoe de pcr test gebruikt word.
                    Ook hoop ik dat die Duitse advocaat het gaat winnen.

                    https://commonsensetv.nl/advocaat-dr...mensheid-ooit/

                    Als ze in Duitsland, net zo "goede" rechters hebben als hier, dan is hij kansloos, maar wie weet.

                    Gaat Peter Borger gelijk krijgen ? Dit gaat dus ook over de drosten papers.

                    Ik heb hoop maar houd me adem niet in.

                    Verder is er een kans dat dit vaccine je DNA veranderd.
                    Volgens Peter Borger en andere, had dat eerst veel beter onderzocht moeten worden.

                    Wil hier wel aan toevoegen, dat ik zeg er is een kans. Op facebook kom ik veel berichten tegen, dat het vaccine je DNA veranderd.
                    Er word weer eens iets uit zijn verband getrokken.
                    Last edited by Gps; 29 May 2021, 01:55.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                    • Eerstekamerlid
                      Eerstekamerlid commented
                      Editing a comment
                      Facebook aanhalen is wel een zwaktebod natuurlijk. Als er iets crowdcontrol is is het die meuk wel.

                      Weg met al die Social media. JD is genoeg.
                      Tv de deur uit en lekker leven ipv al die gekkigheid in je kop te laten praten.

                    • Gps
                      Gps commented
                      Editing a comment
                      Welke onzin laat ik me aanpraten, en wat heeft Peter borger met facebook te maken?

                      Verder is dit een nieuw soort vaccine en dus anders als een griep prik. Dat is waarom oa Peter Borger vind dat het eerst beter getest had moeten worden.

                      Wat Peter Borgen en die advocaat gemeen hebben, is dat ze de drosten papers aanvallen, op die papieren is het hele corona beleid gebaseerd.

                      https://www.blckbx.tv/videos/50-test...r-peter-borger

                      De tv uitdoen vind ik verder wel een goed idee, dan mis je ook de onzin die oa de jonge uitkraamt.

                    #29
                    Eerstekamer deruit?? Volg het niet, dit was nodig?
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                    • Silas
                      Silas commented
                      Editing a comment
                      De vraag stellen is hem beantwoorden. Wij volgen het wel!

                    • Rietslang
                      Rietslang commented
                      Editing a comment
                      Ahja dacht even dit was onherroepelijk, even een paar paarden houden

                    #30
                    Nooit van ze leven

                    Comment

                    Bezig...
                    X