Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaan jullie je laten vaccineren tegen het Corona virus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik snap heel goed dat als je weet dat je gezond bent, je jezelf niet bij de eerste mogelijkheid laat vaccineren.
    Door te vaccineren bereidt je jezelf voor op een eventueel virus, als je geen risicofactor hebt zal je niet snel op de IC komen te liggen.

    Ik ben er ook zeker voorstander van dat iedereen autonoom is, dus geen (in)directe dwang door de overheid, voor algemeen belang. Het is je eigen lichaam, en blijft je eigen keus.

    Tot twee jaar terug dacht ik gezond te zijn (los van alle 'medicijnen' die een tijdje na mijn 18e nog wel in mijn bloedbaan zwierven).
    Ik weet sinds een jaar dat ik een auto-immuunziekte heb, waar behandeling om erger te voorkomen nodig is.
    Dat laatste natuurlijk zelf bepaald, soms moet je uit twee opties de minst-slechte kiezen.

    Lang verhaal kort; Ja, ik laat me vaccineren, ik had het niet direct gedaan als de kans op IC-opname nihil is.

    Comment


      #32
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Je maakt dezelfde fout als de rest van het gepeupel. Lekker de boel tegen elkaar opzetten. Jij bent niet gevaccineerd dus jij bent een gevaar.
        Fok off.

        Vaccineren doe je voor jezelf, je eigen en je bange ik alleen. Al dan niet terecht.

        Krijg steeds meer het idee dat die massa's bange priknichten die buiten elke risicogroep vallen hun vaccin niet zo vertrouwen..

        Slappe hap.
        Dat virus gaat niet meer weg. Een deel van de maatregelen ook niet en zo zijn we lekker massaal in een onomkeerbare overreactie geschoten voor een virus wat heftig maar achteraf lang zo heftig niet is als dat het verkocht wordt.

        Leuke wereld laten we na voor de kids.
        Aah die had ik gelukkig toch al niet. Er moet een hoop verdwijnen wil de jeugd de ruimte krijgen. Dat is zeker.

        Bliksemafleiders. Kent u die uitdrukking?

        Wat er allemaal echt gaande is weet ik ook niet maar zoveel georkestreerd onvermogen is links of rechtsom funest en kan niet anders dan een ander doel dienen.

        Iets zegt me dat dat Jan met de Pet niet ten goede gaat komen.

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        ^ Dat dus....

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik vind het wel leuk om hier en daar wat te provoceren ja
        Ik zie niet-gevaccineerden niet als een gevaar, het virus vind ik wel link. Ik heb dagelijks contact met wel en niet gevaccineerden, ieder mag daarmee omgaan als ie wil.

        Nee, ik heb niet voor mijzelf die spuit laten zetten. Dat ik nu ook beschermd ben is alleen maar meegenomen. Maar volgens mij was ik dat sowieso al omdat ik 3 maanden terug corona heb gehad.



        En inderdaad, het was al klote, maar het wordt alleen maar erger voor de kids die wij beide niet hebben

      #33
      Nee, daar ben ik van overtuigd. Maar als je naar een ver tropisch land reist krijg je ook 3 spuitjes. En de echte schijt bleef hier uit. Het zorgsysteem kon het bijna niet meer aan na 20 jaar bezuinigingen.

      Soit, juist mijn 2e shot geboekt. Kunnen we weer naar de parenclub.

      Comment


        #34
        Blijft ongeteste meuk tot eind 2023.

        Spuiten om te spuiten vind ik dan wel weer een overweging idd..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        #35
        Neen.

        Comment


          #36
          Ik heb tweemaal moderna gehad.

          Dat tweede shot was effe zwaar de volgende dag. Nog nooit zo ziek geweest! Was ook diezelfde avond helemaal voorbij.
          Maar tot nu toe verder geen klachten. Laatste shot was een maand geleden alweer; ik ben geen risicogroep maar ik kom in ziekenhuizen dus ik kreeg voorrang.

          Ik ben ontzettend voor vaccineren, maar nog meer voor de vrije keuze. Als je het niet wilt, omdat mRNA vaccins nog zo nieuw zijn, overweeg dan om een Johnson te nemen. Dat is een dood virus met een hulpstofje zodat het lichaam er tenminste op reageert. Zeg maar.. Zoals de meeste ouderwetse vaccins werken. De meeste priklocaties hebben het liggen, maar je zult er voor moeten bellen.

          Ik heb best wel begrip voor het wantrouwen en ik snap 't wel. Maar goed, ik heb dat wantrouwen ook bij supermarkt fruit en alle zooi die in schoonmaakmiddelen zit. Vooral omdat ik het leuk vind om in de biochemische hoek van dingen te kijken. Iedereen mag het zelf weten van mij, maar ik hoop dat toch zoveel mogelijk mensen een prikkie halen.

          Mijn moeder is gestorven in het midden van de pandemie, het was zoveel fijner voor haar geweest als mensen haar hadden mogen bezoeken. Als een vaccin 10 jaar van mijn leven afgeschaafd had, maar ze daardoor wel een mooier einde had kunnen krijgen, dan had ik die kans met beide handen aangepakt. Ik zou het haar echt gegund hebben.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #37
            Nu een absolute nee, tuurlijk nu zullen mensen zeggen dit is een enkel geval, er zullen wel meer achterliggende klachten zijn, wat ik vooral jammer vind is dat dit niet op mainstream media onder de aandacht komt.

            Het komt erop neer dat mocht er iets mis zijn gegaan door toediening van het vaccin je alleen de verantwoordelijke arts daarvoor aansprakelijk kan stellen, dit komt omdat dit vaccinatie programma een experiment is. Iedereen die zich laat vaccineren is deelnemer aan het experiment, (informed consent) De docente die hier aan het woord kwam durfde het zelfs GEN-therapie te noemen.




             
            De Bloemen Van Bri

            Comment


              #38
              Het liefst had ik sputnik gehad. Dat was goeie hasj vroeger.

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Kent iemand nog een sjop met sputnik op de kaart? Lijkt me een verplaatsing waard.
            Bezig...
            X