Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje roken icm alcohol

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jointje roken icm alcohol

Korting op 420shop
    Uitleg over de werking van THC en alcohol gebruik, wel in het Engels, maar toch duidelijk.

Hehe, wiet voorkomt kosten? Nou..
    Nog ff dat ene jointje roken na een avondje zuipen, geeft mij andere ervaringen..
    Die fout heb ik veel te vaak gemaakt..
    Nederwiet is nou eenmaal gewoon de lekkerste wiet! Grtz.Nederhigh

Comment

Dat is een kwestie van doorzetten. Went vanzelf. Ben er groot mee geworden.
      Eigenlijk is alle drugs als je goed stronken gewend bent voor poesjes.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
      Hallo vuur, mijn naam is olie.

Comment

Door regelmatig alcohol te drinken is mijn ervaring dat de high van wiet niet meer optimaal is en gepaard gaat met moeheid. Hoewel ik graag bier lust, ben ik momenteel flink aan het minderen omdat ik meer wil voelen van de cannabis die ik rook. En dat werkt goed.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

Mocht altijd graag een jointje roken na twee halve liters bier, of één zo'n zware Gladiator of Kanon unit. Gewoon, om er ff in te komen en het effect (denk ik) te versterken. En tijdens het roken lekker nippen aan een whisky of goed glas wijn.

Met alleen wiet was het effect na een uur, misschien anderhalf gevoelsmatig toch al zo goed als uitgewerkt.

Comment

• Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Ja, mijn idee, ik moet wel uitkijken dat
            ik niet achteruit ga lopen. Pff..

Duveltje + jointje/vape = perfect!

Whisky mag ook. Perfecte combo smaakvolle alcohol en een lekker wietje.

Andere passende biertjes:
          Hazy Jane
          White Widow
          ...

Maar alle Trappisten, Geuze en Lambicbieren zijn ook goed met cannabis te degusteren.

Comment

• Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Je bent door de mand gevallen reserveduitser.

Degusteren.. Denk was dat nou?
            Degustieren dus. Je bent nog een neppert ook

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Degusteren is het zelfde als proeven. Wijndegustatie e.d.

Komt meestal neer op zuipen, maar klinkt beter. Gisteren zowaar een lekkere IPA uit Breda geproefd.

Zaterdag sávonds flink uitgaan en bij thuis komst een jointje. Ik ben heel vaak stronken geweest en wat heb ik mijn lesje daarin geleerd.
          De hele zondag liep je helemaal brak rond en voelde je je ontzettend beroerd. Je bent dan wel helemaal van de wereld geweest.

Een slechtere combinatie van drugs ken ik niet. Dat is 1 van de redenen dat ik al 8 jaar geen alcohol meer drink.
          Ik heb daarvoor veel gedronken en kreeg er op een moment genoeg van. Vooral de katers waren niet te harden.
          Nu ben ik blij dat ik die beslissing heb genomen en genoeg heb aan mijn wietje. Wat heb ik een top lever

Blowen en drinken is voor mij een No Go. Door schade en schande achter gekomen.

Let wel, ik gun iedereen zijn/haar biertje/wijntje. Dat moet iedereen zelf weten. My2cents
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Één keer goed ziek geweest door drank met blowen. Nooit weer gedaan.
            Inmiddels drink ik nauwelijks nog alcohol en sta ik stukken fitter op ‘s ochtends
            Dus ook een beetje als Silas.
            AF-jes 80x80 met Mars TS1000: Northern Light, Brooklyn Sunrise, LSD-25 en Critical Jack

Comment

Bij mij ligt het eraan, een wijntje met een jointje gaat prima samen.
              Maar ik ben er ook achter gekomen dat ik het jointje beter kan laten liggen wanneer ik meer dan 5 drankjes achter de kiezen heb.
              Moet zeggen dat drinken er de laatste paar jaar bij mij sowieso minder in zit, vooral omdat ik mijn krachttraining erg serieus neem.
              Ik kan het zware hoofd dat ik de dag erna krijg van meer dan 3 drankjes dan niet gebruiken.
              Ik merk dat ik er nu liever voor kies om lekker met een jointje en een theetje te ontspannen
              Naar mijn mening kun je meerdere glazen alcohol beter bewaren voor speciale gelegenheden, dan geniet je er ook meer van

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X