Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje roken icm alcohol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointje roken icm alcohol

    Korting op 420shop
    Uitleg over de werking van THC en alcohol gebruik, wel in het Engels, maar toch duidelijk.

    #2
    Hehe, wiet voorkomt kosten? Nou..
    Nog ff dat ene jointje roken na een avondje zuipen, geeft mij andere ervaringen..
    Die fout heb ik veel te vaak gemaakt..
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Dat is een kwestie van doorzetten. Went vanzelf. Ben er groot mee geworden.
      Eigenlijk is alle drugs als je goed stronken gewend bent voor poesjes.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Door regelmatig alcohol te drinken is mijn ervaring dat de high van wiet niet meer optimaal is en gepaard gaat met moeheid. Hoewel ik graag bier lust, ben ik momenteel flink aan het minderen omdat ik meer wil voelen van de cannabis die ik rook. En dat werkt goed.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #5

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Ja, mijn idee, ik moet wel uitkijken dat
            ik niet achteruit ga lopen. Pff..

          #6
          Duveltje + jointje/vape = perfect!

          Whisky mag ook. Perfecte combo smaakvolle alcohol en een lekker wietje.

          Andere passende biertjes:
          Hazy Jane
          White Widow
          ...

          Maar alle Trappisten, Geuze en Lambicbieren zijn ook goed met cannabis te degusteren.

          Comment


          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Je bent door de mand gevallen reserveduitser.

            Degusteren.. Denk was dat nou?
            Degustieren dus. Je bent nog een neppert ook

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Degusteren is het zelfde als proeven. Wijndegustatie e.d.

            Komt meestal neer op zuipen, maar klinkt beter. Gisteren zowaar een lekkere IPA uit Breda geproefd.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Als je proeft zou je niet mogen doorslikken in principe😅

          #7
          Blowen en drinken is voor mij een No Go. Door schade en schande achter gekomen.

          Let wel, ik gun iedereen zijn/haar biertje/wijntje. Dat moet iedereen zelf weten. My2cents
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #8

            Comment


              #9
              Bij mij ligt het eraan, een wijntje met een jointje gaat prima samen.
              Maar ik ben er ook achter gekomen dat ik het jointje beter kan laten liggen wanneer ik meer dan 5 drankjes achter de kiezen heb.
              Moet zeggen dat drinken er de laatste paar jaar bij mij sowieso minder in zit, vooral omdat ik mijn krachttraining erg serieus neem.
              Ik kan het zware hoofd dat ik de dag erna krijg van meer dan 3 drankjes dan niet gebruiken.
              Ik merk dat ik er nu liever voor kies om lekker met een jointje en een theetje te ontspannen
              Naar mijn mening kun je meerdere glazen alcohol beter bewaren voor speciale gelegenheden, dan geniet je er ook meer van

              Comment


                #10
                Wij van Weedjewel denken dat het goed mogelijk is, daarbij is de volgorde van innemen wel belangrijk.
                Eerst THC, dan de bier of alcohol geeft plezier en de lol.
                Eerst de bier of alcohol, daarna THC, Nee!

                Comment


                  #11
                  Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post

                  Blowen en drinken is voor mij een No Go. Door schade en schande achter gekomen.

                  Let wel, ik gun iedereen zijn/haar biertje/wijntje. Dat moet iedereen zelf weten. My2cents
                  Precies dit,
                  Psychologisch gezien kunnen cannabisten en alcoholisten ook slecht met elkaar overweg.
                  Waar cannabisten het met hun gedachtes weer graag hoger opzoeken zitten alcoholisten vaak laag aan de grond. (net als hun principes)


                  Also this: --> https://www.youtube.com/shorts/aLmm-inl7BY
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    #12
                    Op een schilderij van "vroeger' in het Wiet museum in Amsterdam, werd er vroeger gewoon gedronken en wiet gerookt in een cafe. Ik vond het een leuk museum trouwens.

                    Comment


                      #13
                      Ik dronk vroegah geregeld alcohol samen met een jointje, nu benne we wat ouder en is af en toe genoeg voor me.
                      Wel lekker nog steeds om soms een pilsje met een jointje te nuttigen. 👌

                      Comment


                        #14
                        Bijna altijd met een borrel of bier. Vroeger kon dat bij ons gewoon in een cafe.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                        • Hork
                          Hork commented
                          Editing a comment
                          Dat is fijn, want wiet en bier geeft plezier.

                        #15
                        Oorspronkelijk geplaatst door Hork View Post
                        Door regelmatig alcohol te drinken is mijn ervaring dat de high van wiet niet meer optimaal is en gepaard gaat met moeheid. Hoewel ik graag bier lust, ben ik momenteel flink aan het minderen omdat ik meer wil voelen van de cannabis die ik rook. En dat werkt goed.
                        Is niet gelukt, ik drink weer bier af en toe, het is te lekker om te laten staan en dood gaan we toch.
                        Horks Fototopic 2.0

                        Comment


                        • Babz
                          Babz commented
                          Editing a comment
                          Haha cheers my friend. 🍻

                        • MightyVap3r
                          MightyVap3r commented
                          Editing a comment
                          Ik drink nu ook weer regelmatig bier bij het vapen, ik heb van die periodes gehad dat ik echt helemaal anti alcohol was en zo'n 2 jaar niks dronk en alleen maar wiet gebruikte en microdosissen paddos slikte of kanna snoof en zo. Nu heb ik de laatste 2 jaar die 2 jaar van niet drinken onderhand wel ingehaald, maar ben nu een beetje meer een, 'rond-het -weekend- drinker

                        • Hork
                          Hork commented
                          Editing a comment
                          Cheers Babz my friend!
                      Bezig...
                      X