Xtreme's zwanenzang.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #16
    Re: Xtreme's zwanenzang.

    Misschien moesten we m idd maar ff arresteren.

    Is toch ne zeeuw he, moeten we zuinig op zijn!

    ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:41 ----------

    Arrestatie in ganzenmars uiteraard.

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #17
      Re: Xtreme's zwanenzang.

      met 20K leden de tuin in wandelen... zie je het voor je
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #18
        Re: Xtreme's zwanenzang.

        Geen probleem voor een visueel ingestelde fantast.

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #19
          20k??!!!!

          Verstuurd via Tapatalk
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #20
            Re: Xtreme's zwanenzang.

            Jamaar,das nu ook wel weer een beetje extreem eh gvdghodkernokke ffs.

            zowiezo dankjewel,ben er niet dom door geworden

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #21
              Re: Xtreme's zwanenzang.

              Xtreme, ik begon je NET nog meer te waarderen.

              Wel eens met wat Q zegt hierboven, echte freedom of speech, freedom of being, is al in vele werelden aangetast. Daar is dit forum niks bij.

              Jammer dat je gaat.

              Grtz,
              Buizerd

              Comment

              • fl13r3flu1t3r
                Banned
                • Aug 2010
                • 3100

                #22
                Re: Xtreme's zwanenzang.



                Comment

                • member16666
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 780

                  #23
                  Re: Xtreme's zwanenzang.

                  dat is een erg spijtig zaak dat je hier de boeken sluit
                  heb meerdere malen kunnen genieten van je polemiek
                  je kennis waardeer ik ook uitermate
                  je visie op de werkelijkheid , daar kan ik me goed in vinden
                  wat je ook doen moge , dat het beste je moge overkomen
                  ik ga je missen

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #24
                    Re: Xtreme's zwanenzang.

                    als extreem weggaat dan ga ik ook op de dag reagerennieveau gaat dalen,wie gaat dat betalen?

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #25
                      Re: Xtreme's zwanenzang.

                      @ tt: De vervuiler betaald, heel simpel.

                      @ Xtreme: Dat je deze weg kiest omdat je je niet kunt vinden in het beleid is je goed recht. Het ga je goed.

                      Comment

                      • Shades of Green
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 153

                        #26
                        Re: Xtreme's zwanenzang.

                        Oke, bij deze een recept voor hasholie:
                        men neme 10 gram wiet en mengelt deze in 100 ml arachnide-olie,
                        nu is de olie klaar voor gebruik. Neem hiervoor een spuit met al dan niet propere naald, en spuit in je ader.

                        nee

                        extreme, spijtig dat je hier vertrekt,
                        hoewel ik het niet altijd met je eens ben, droeg je toch heel wat bij aan dit forum!
                        Ik ga nu per opzed meer schrijfvouten maken, omdat ik weet dat je je daaraan stoordt, en je bijgevolg een nieuwe account zal aanmaken onder een andere naam, omdat ik weed dat je jezeld verplicht zal voelen deze te verbeteren !! Tot gouw eX
                        Last edited by Shades of Green; 16 May 2012, 23:04.

                        Comment

                        • Quattro
                          Grower
                          • Jan 2011
                          • 669

                          #27
                          Re: Xtreme's zwanenzang.

                          Respect!

                          Het ga je goed!

                          Comment

                          • Xtreme
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 4271

                            #28
                            Re: Xtreme's zwanenzang.

                            Beste mensen,

                            Ik zal jullie en de discussies, die we hebben gevoerd, beslist gaan missen. Als "outsider" zal ik dit forum nog frequent blijven bezoeken. De beperkingen neem ik daarbij voor lief. Zodra het forum weer voldoet aan de door mij gestelde criteria, zal ik weer gaan participeren. Mijn laatste groet voor alle participanten luidt: "zegen en vrede". Zowel via dit topic als door pm's werd me bij mijn afscheid veel lof toegekend toegekend, maar leuk vond ik het ...................................toch!

                            Xtreme
                            Last edited by Xtreme; 21 May 2012, 10:04.

                            Comment

                            • Stillborn
                              Retired
                              • Apr 2012
                              • 195

                              #29
                              Re: Xtreme's zwanenzang.



                              Ga je op een ander cannabis forum posten nu?

                              Comment

                              • Jointjedraaien
                                Admin
                                Admin
                                • Oct 2007
                                • 4362

                                #30
                                Re: Xtreme's zwanenzang.

                                Xtreme, bedankt voor je bijdrage aan het forum. Het ga je goed!
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...