Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xtreme's zwanenzang.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Xtreme's zwanenzang.

    Korting op 420shop
    Woord vooraf.

    Het is niet mijn bedoeling om een nieuwe discussie te starten, maar een mededeling te doen. (een rubriek daartoe ontbreekt, maar deze rubriek komt het dichtst bij mijn doelstelling)

    Geachte moderatoren en leden,

    Vanaf 16 juli 2009 tot op heden ben ik lid van dit forum. In eerste aanleg met veel plezier, maar na verloop van tijd begon dit plezier af te nemen. Doordat de regels zijn aangescherpt en bepaalde onderwerpen taboe zijn verklaard -terzijde, ik vind dat een goed recht van de moderatoren, maar het strijdt wel met mijn rechtsgevoelens- vind ik me toch in mijn vrijheid van meningsuiting beperkt. Het dilemma, participeren in een forum en daarbij vrijwillig afstand doen van de vrijheid van meningsuiting of vasthouden aan dit grondrecht heeft me doen besluiten toch te kiezen voor de vrijheid van meningsuiting.

    Slotopmerking

    Ik wens alle moderatoren en leden het allerbeste toe. Mijn vervolgtraject zal bestaan uit het invullen van het formulier om mijn account van het predicaat "Retired" te voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    Xtreme
    Last edited by Xtreme; 15 May 2012, 15:20.

    #2
    Re: Xtreme's zwanenzang.

    huh???

    Comment


      #3
      Wtf?? Die zag ik niet aankomen.

      Comment


        #4
        Re: Xtreme's zwanenzang.

        Doei!

        Comment


          #5
          Re: Xtreme's zwanenzang.

          WTF????
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: Xtreme's zwanenzang.

            Jammer.
            De verwoording van jouw kijk op het leven brachten me vaak een glimlach, soms een hoestbui, en regelmatig totale verwarring waardoor ik je post meerdere malen moest lezen.

            Het forum opereert al sinds de oprichting in een 'grijs gebied' en om het online te houden zijn soms aanpassingen nodig als ons kabinet gaat schuiven in de waarden mbt legaliteit.
            Dat kun je negeren, met het risico dat je steeds meer aandacht op jezelf vestigt, of je kunt de regeltjes finetunen waardoor je net onder het maaiveld blijft.

            In mijn opinie is de vrijheid van meningsuiting slechts schijn, een oud gebruik, in leven gehouden omdat dit nou eenmaal bij een democratie hoort.
            Je kunt allang niet meer zeggen wat je wil en hoe je denkt, dat is niet beperkt tot dit forum, maar kom je IRL dagelijks tegen.
            Het hoort bij de tijdgeest helaas.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Xtreme's zwanenzang.

              Klopt QnQ, aanpassen, of richting Lourdes vertrekken.

              Comment


                #8
                Re: Xtreme's zwanenzang.

                Spijtig Xtreme, zelf hou ik er ook niet van als iemand mij verteld wat ik moet doen, dus ik begrijp je redenatie. Wel is het voor mij een aderlating voor het forum, en zal ik je mening gaan missen.


                Grtz.

                Comment


                  #9
                  Jammer Xtreme, zag t gister al aankomen.. Ben het wel met je eens hoor, maar het is toch allemaal om het forum online te houden.

                  Verstuurd via Tapatalk
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: Xtreme's zwanenzang.

                    account op "retired"... zeg dan gewoon dat je met pensioen gaat man

                    Enfin : aan alles komt een eind. Met respect voor je keuze wens ik je veel goeds (goeie gezondheid, goeie opbrengsten, goeie dagen, nog betere nachten enzoverder), en hopelijk schroef je dat Phillip Stark huis nog eens in mekaar.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Xtreme's zwanenzang.

                      Xtreme, het was me een waar genoegen om je verhalen te mogen lezen. Ik kan me vaak vinden in je redenaties en al helemaal in je ergernissen over taal- spelling- en vormfouten. Je bent een van de weinigen met het lef te zeggen wat je voelt en vindt, en die zijn mening kan onderbouwen zoals het hoort in mijn optiek. Ik vind je aanwezigheid van grote waarde, maar het zij zo. Ik begrijp de situatie en je keuze. Maar ik vind het spijtig dat het zo ver heeft moeten/kunnen komen.
                      Het moge je goed gaan kerel, in alle opzichten, dimensies en vlakken die je kunt bedenken!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Xtreme's zwanenzang.

                        Ik zal je posten missen. Heb me vaak verwonderd over je parate kennis en kijk op het leven. Je posten heb ik altijd met veel plezier gelezen.

                        Grtz Monty

                        Comment


                          #13
                          Re: Xtreme's zwanenzang.

                          .................
                          Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 16:39.

                          Comment


                            #14
                            Re: Xtreme's zwanenzang.

                            misschien moesten we hem gewoon even met z'n allen opzoeken en dan face-2-face vragen of 'tie wilt blijven ...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Xtreme's zwanenzang.

                              Xtreme? :O!
                              Niet gaan man!
                              Wie moet ons nu aan het lachen maken als hij ergens commentaar op geeft?

                              Neem anders een kleine break dan kan je altijd nog terug komen

                              Comment

                              Bezig...
                              X