Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

    de puntjes op intelligentie

    geef mij maar dom. Blond hoeft niet (meer)
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Iemand die lid wordt van mensa kan bij mijn weten werkwoorden vervoegen . Bij een gebrek aan Extreme moet ik het effe doen.
      Een behoorlijk deel van Mensa is dislectisch. Daarom hebben ze alle tekst-testen eruit gegooid: Mensa test alleen nog met getallen en plaatjes. Daarmee zijn ook alle logica-vragen vervallen. Een groot deel van Mensa kan dan ook de simpelste logische probleempjes niet oplossen.

      Mijn spelling is beter dan 99% van de Nederlanders, dus ik zou ook het gezeur van Xtreme kunnen overnemen. Ik doe dat niet, en ik ben blij dat JD van zijn gezeur verlost is. Het boeit me namelijk voor geen meter of iemand zich wel aan het groene boekje van het juiste jaartal houdt. Wees begrijpelijk. Ik ben intelligent genoeg om over een enkel spelfoutje heen te lezen. Zeuren over spelling laat ik over aan compilers; van computers kun je geen intelligentie verwachten.

      Het enige waar ik me aan stoor is als mensen te veel puntjes gebruiken....

      Comment


        #18
        Re: Driejarig meisje nu al slimmer dan Stephen Hawking

        . dit is geen punt
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X