Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis kan de wereld redden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannabis kan de wereld redden!

    Korting op 420shop
    Start de Cannabis-revolutie!

    Cannabis is verboden, men noemt het een drug en daarin schuilt het grootste gevaar. Het is echter een prachtige plant, die snel en moeiteloos groeit op vrijwel iedere plaats. Kunstmest en pesticiden zijn niet nodig, cannabis verbetert de structuur van de bodem en blijkt een natuurlijke onkruidverdelger. De plant groeit sneller dan ieder ander gewas en is daarmee de absolute kampioen in het omzetten van CO2 in zuurstof. Cannabis biedt voedsel, kleding, olie, brandstof, bouwstoffen, veevoeder, papier, medicijnen en nog veel meer, waaronder zelfs mooie dromen. Het wordt daarom tijd, dat het verbod op cannabis wordt opgeheven! Het op grote schaal verbouwen van cannabis zou kunnen leiden tot een groene revolutie!

    bron: www.zapruder.nl

    extra info: http://home.tiscali.nl/helpdehennep/..._de_Hennep.pdf
    Last edited by janleuri; 1 January 2009, 08:04.

    #2
    Dat is nu eens de beste post in eeuwen!(dat nu ook niet:p maar het blijft super!)
    ik ga er volledig mee akkoord....

    Comment


      #3
      het heeft niets te maken met akkoord of niet het is een feit!

      Comment


        #4
        het is een goed idee maarja,, als een boer 100000 wiet plante op ze akker heeft staan word ie zo leeg geroust denk ik... maar ze kunnen het wel legaliseren!!

        Comment


          #5
          Ik denk dat het eerder de gewone Hennep is die voor een oplossing kan zorgen. Het bevat maar 1% THC en het roken ervan doet je koppijn krijgen. Dus als het voor een oplossing kan zorgen dan gaan ze zeker niet massaal White widows of NLx zetten denk ik . Al hoop ik het wel natuurlijk (^_^)

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Komt goed jongens, ik maak me niet zo druk om de criminalisering van cannabis.
              Het is toch niet te stoppen.

              Guerilliafarming is leuk! Alleen jammer als het wordt ontdekt en alles is voor niks geweest... been there, done that... Het wachten is weer op de zomer. Binnenkort maar alvast opkweken vanuit zaad, zodat ik straks alvast redelijk sterke steks heb om mee te beginnen.

              Komaan mannen, elk vijf buitenplantjes in de vrije natuur Who's with me ?
              Ik voel me achtergesteld!
              Last edited by Miss Mist; 20 December 2008, 09:57.

              Comment


                #8
                Meiden mogen ook meedoen hoor

                Maar lijkt me wel leuk Gewoon vijf zaailingen ergens verspreiden

                Heb dit jaar ook een guerillakweekje gedaan met een vriend en die is ook gevonden geweest, 4/5 gestolen dus ik weet waarover je spreekt hoor Miss. 't Is kut, maar laten we ervan uitgaan dat zolang ze in leven zijn ze het milieu helpen

                Dus, fella's and misses, for nature's sake who's with me ?

                Greetz

                Comment


                  #9
                  I am!
                  Als ik zaad van me herma's heb ga ik die trouwens MASSAAL uitstrooien op een akker! Foto's volgen! Kan niet wachten tot ze die gaan opruimen haha!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                    I am!
                    Als ik zaad van me herma's heb ga ik die trouwens MASSAAL uitstrooien op een akker! Foto's volgen! Kan niet wachten tot ze die gaan opruimen haha!

                    Die foto's wil ik zien en natuurlijk de gezichten van de personen die het ontdekken
                    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                      I am!
                      Als ik zaad van me herma's heb ga ik die trouwens MASSAAL uitstrooien op een akker! Foto's volgen! Kan niet wachten tot ze die gaan opruimen haha!
                      ik heb hier maar 1 woord voor: HEERLIJK

                      Comment


                        #12
                        Volledig me eens. Growers laten we ons verenigen en een "Groene golf" veroorzaken gewoon 1 dag in het jaar samen gaan zaaien en dan foto's verzamelen haha dit is nu nog eens een doelstelling. Maar het feit blijft echter bestaan het criminaliseren van een kruid, een plant is al zo bizaar. In Duitsland is cannabis als een hard drugs geregistreed en heeft dus dezelfde straffen als het bezitten van coce of zo. dit kan dus duidelijk niet. wij moeten optreden voor het algemeen wordt beschouwd als hard drug.

                        Comment


                          #13
                          Probleem is dat als je massaal zaad gaat uitstrooien (buiten feminized dan) je geen guerilla meer gaat kunnen doen

                          Comment


                            #14
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              allemaal masaal kweken voor zaad dan een balonvaartje doen en een kmters lange lijn van plantjes

                              Comment

                              Bezig...
                              X