Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe het echt zit met Google en CO2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe het echt zit met Google en CO2

    Korting op 420shop
    Hoe het echt zit met Google en CO2

    Grote koppen in kranten en op websites gisteren: twee zoekopdrachten van Google zouden 14 gram CO2 opleveren, net zoveel als het aan de kook brengen van een ketel water. "Maar," zo zegt de Harvard-fysicus die het onderzoek heeft uitgevoerd, "ik heb Google helemaal niet met name genoemd - mijn onderzoek gaat over internet in het algemeen!"

    Dat Google genoemd wordt in het interview met Alex Wissner-Gross
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3
      Damn, ik heb ook al hele kilo's de ruimte in gejaagd!

      Heb er niet eens aan gedacht dat er ook zo iets bij kwam..
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Na 700 zoekopdrachten heb je pas een kilometer gereden Nog een interesante quote:

        Using Blackle instead of Google will save energy -- quite a lot, if everyone used it,
        Take at look at Google, who gets about 200 million queries a day. Let's assume each query is displayed for about 10 seconds; that means Google is running for about 550,000 hours every day on some desktop. Assuming that users run Google in full screen mode, the shift to a black background will save a total of 15 (74-59) watts. That turns into a global savings of 8.3 Megawatt-hours per day, or about 3000 Megawatt-hours a year. Now take into account that about 25 percent of the monitors in the world are CRTs, and at 10 cents a kilowatt-hour, that's $75,000, a goodly amount of energy and dollars for changing a few color codes.
        Zwart is energie besparend lol
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Ik denk als het echt zo was dan zou google hun skin toch ook naar zwart veranderen?

          En er is maar 1 manier om die uitstoot van CO2 te counteren... meer wietplantjes!

          Comment


            #6
            jupz mileubewuste searchengine www.blackle.nl en www.blackle.com leef je uit
            Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
            Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

            Comment


              #7
              Ja, ze moeten allemaal zo nie zagen over die CO2 vind ik, er zijn ondertussen mogelijkheden genoeg om die te beperken, verplichte roetfilters op iedere auto, rijden op waterstof, fabrieken aan striktere controles onderwerpen, meer bomen planten (of minder bomen kappen), of beter nog, alles vol zetten met cannabisplanten , die gebruiken CO2 praktisch als voeding, en stoten zuurstof af als afvalproduct.

              Ze moeten de kleine man zo niet steeds opnieuw lastig vallen met die zever over CO2, wij kunnen daar niets aan doen, ook al letten we er nog zo goed op, het is aan de big shots, maar die liggend aar totaal nie van wakker.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Om google met een gerust hart te mogen gebruiken zet ik gewoon meer plantjes, zo is het evenwicht bewaard gebleven... En nog zeggen dat we geen milieubewuste jongens zijn...

                Comment


                  #9
                  Die gasten proberen alles op de gewone man af te schuiven , je moet is kijken wat er hier op de botlek de lucht wordt ingepompt.

                  Grtz.

                  Comment


                    #10
                    Idd de gewone man ... altijd de gewone man de oorlog in iraq en hoeveel uitstoot dat veroorzaakt heeft elders daar praten ze veel te weinig over .

                    Emissions from the Iraq War to date are nearly two and a half times greater than what would be avoided between 2009 and 2016 were California to implement the auto emission regulations it has proposed, but that the Bush Administration has struck down. Finally, if the war was ranked as a country in terms of annual emissions, it would emit more CO2 each year than 139 of the world’s nations do. Falling between New Zealand and Cuba, the war each year emits more than 60% of all countries on the planet.

                    http://priceofoil.org/2008/03/19/ira...-and-counting/

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                      Om google met een gerust hart te mogen gebruiken zet ik gewoon meer plantjes, zo is het evenwicht bewaard gebleven... En nog zeggen dat we geen milieubewuste jongens zijn...
                      Hoeveel planten zou je gemiddeld in je leven moeten planten om zelf geheel CO2 neutraal te zijn?
                      welk biologisch rekenwonder heeft het antwoord ?
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X