Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

"Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk

Korting op 420shop

"Minder, minder, minder." De jammerlijke uitlatingen op de vraag van Geert Wilders liggen helaas nog vers in het geheugen. Marokkaan Nesim El Ahmadi besloot (zogezegd) de daad bij het woord te voegen en terug te keren naar zijn thuisland. Maar uiteraard niet zonder eerst even afscheid te nemen van het Nederlandse volk, met de rolkoffer in de hand. "Weet je dat ik hierom moet huilen? Ik vind het gewoon verschrikkelijk", schiet een oudere vrouw zelfs in tranen.

Het opvallende filmpje heeft in één dag al de kaap van 100.000 kijkers overschreden. Dat echter niet iedereen de zeemzoete toon pikt, wordt pijnlijk duidelijk in de reacties op YouTube.
    Bron: HLN.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Re: "Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk

respect.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Het is zo jammer dat de goeie juist wel kunnen luisteren...

Comment

Mooi filmpje zeker het kijken waard

Comment

De vraag blijft nog wel.. is hij echt weg gegaan.. of is hij nog gebleven..
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Gebleven ken deze man persoonlijk

Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

.....

Even serieus ... Mooi filmpje !
                Reacties van de mensen daarin zegt genoeg denk ik ...

Comment

PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan ook gaan gvd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beetje zielig gaan lopen doen.

Gr Goud

Comment

Ik ben geen fan van Wilders, maar ik geloof niet dat deze knul een van die oververtegenwoordigde homohatende-aggressiefstraatdealende-moordende&ripdealende-sissende-kontenknijpende-meisjesaanrandende-tasjesstelende Marokkanen is waar Wilders (en Rob Oudkerk) op doelden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

One love. Toch mooi hoe de mensen reageren

Comment

Jammer dat hij niet echt opgerot is.
                        Laat hem z'n toneelspelletjes bij koning Mohammed spelen, kijken of die het leuk vind.

Schijnbaar vind niemand het erg dat hij mensen aan het fucken is die hij blijkbaar niet veel respect gunt.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

wilders zegt wat velen niet durven maar wel denken en graag willen
                          ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat niemand er ook maar 1 traan om zal laten (als blanke nederlander) als er morgen 500.000 marokkanen terug gestuurd worden naar marokko.
                          gezien de criminele activiteiten grotendeels worden opgevuld door marokkanen is het ook niks gek dat wilders dat tuig weg wil hebben uit ons nederland!
                          geen enkele andere bevolkingsgroep is zo crimineel als de marokkaanse!
                          trek de kranten open en 99 van de 100 keer gaat het om 'n marokkaan.

IK STEUN WILDERS ( einde discussie)
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

he angel, Gooi jij eens even heel snel die plantjes uit je tent dan

Over het filmpje: Ik denk dat die een volle dag bezig is geweest om mensen aan het praten te krijgen. En dan uiteindelijk de PVV stemmers eruit filteren + een zielig muziekje eronder. Hoppa, huiliefilmpje.
                            T is best zielig voor die jongen dat hij na 20 jaar het land uit geschopt kan worden (vreemd dat hij nog niet een Nederlands paspoort heeft om één of andere reden). Deze jongen is denk ik ook een voorbeeld van een ingeburgerde, maar dat weet je nooit als ze geen doorzichtige nektasjes en broekzakken hebben.

De meeste mensen kunnen er toch niet omheen dat het verschil in cultuur groot is, en storend vaak.
                            Dit soort tuig zie je vaak tegenwoordig, misselijkmakend vind ik dat. En ja, je hebt ook blanke jongens die dit gedrag vertonen, die worden imitatiemarokkanen genoemd.

Verder zou ik mn stem op Wilder wel eerst overwegen. Want ik vrees voor het moment dat hij te ver gaat (die Marokkanen uitspraak is voor mij niet over de scheef want hij heeft het al jaren over hen,
                            maar noemt die ze bij hun naam en er is commotie ) Een partij in voordeel van de reguliere wietkweek gaat duidelijk voor

Comment

als niemand op wilders stemt zou dat betekenen dat we blind zijn voor de waarheid en er niet aan toe durven te geven.
                              als er niemand was zoals wilders, zou het hele land vol lopen met criminelen uit het buitenland want de andere politieke partijen doen hier weinig tot niks aan.
                              ik heb niks tegen marokkanen, enkel tegen marokkaans tuig!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                              X