Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: "Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk

Het probleem met Wilders is dat hij het probleem wel duidt, maar het niet aanpakt. In de realiteit krijgt hij het natuurlijk ook niet voor elkaar om ze allemaal richting Marokko terug te sturen. Als we dat al zouden moeten willen en als dat al zou kunnen, want ik neem toch aan dat ze in Nederland geboren zijn.

Er groeit een hele generatie op van dat soort schoffies/tuig die geen school hebben afgemaakt, geen uitzicht hebben op een baan, regelmatig in contact komen met (en schijt hebben aan) de politie etc etc etc. Het soort "onderklasse" wat in Parijs ook om de zoveel jaar de boel kort en klein slaat.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

wilders heeft (nog) niet veel te zeggen
      als hij meer rechten zou krijgen was nederland al voor 'n groot deel verlost van tuig van meerdere nationaliteiten!
      maar gezien de huidige regerende partijen huichelen met de criminelen en er van moeten leven word het probleem in de doofpot geduwd
      zonder marokkanen is er PvdA al uitgeblust
      zonder rijken is er niemand die op de VVD stemt
      burgers met 'n standaard salaris stemmen niet op PvdA of VVD maar stemmen voor 'n betere toekomst in hun eigenbelang
      deze burgers stemmen dus vooral op partijen die de rijken NIET rijker maken!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

...wat dacht je van de Nederlander die rond moeten komen met 30 uur werken, een inkomen van 1000 euries p/maand???

Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

okey,

wist niet dat er zoveel "racisme" aanwezig was.
          er is idd tuig bij marokanen, turken, sjechen enz... en deze zouden ze van mij gerust mogen aanpakken. maar waarom terug sturen?
          zo zijn er ook criminele nederlanders, belgen die ook een stuk tuig zijn....

wil ik maar zeggen dat bij elk ras wel mensen zijn die aanranden, stelen en dergelijke.

dus ikzelf vindt het zeker niet oke dat wilders de marokanen zo aanvalt terwijl je ook dat soort van mensen ook bij nederlanders en dergelijke kan tegenkomen.

natuurlijk gaan enkel de positieve reacties op dat filmpje komen dat weet ik ook. maar ij moet toch ook ballen aan zijn lijf gehad hebben, want ook zal hij wel negatieve reacties gekregen hebben....

thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nu een filmpje van een nederlander (of belg) die in marrokko steun gaat vragen ...

Comment

Thugz, Het gaat niet om alle Marokkanen, maar mensen met een buitenlands paspoort die zich hier crimineel gedragen kunnen het land uit worden gezet als ongewenste vreemdeling. Als iemand met een Marokkaans paspoort zich crimineel gedraagt zou je die dus het land uit kunnen zetten. Alles met een niet EU paspoort trouwens en dat gebeurt ook gewoon.

Ik vond dit wel een helder relaas uit het NRC: http://vorige.nrc.nl/opinie/article2...ele_Marokkanen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Precies wat wietefras hierboven zegt. Nederlandse nieuwszenders herhalen alleen het stukje waar Wilders vraagt om meer of minder Marokkanen. Om meer van het filmpje te laten zien, waar hij uitlegt dat het alleen gaat om criminelen met een dubbel paspoort, is dus teveel moeite.

Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
                Terminate the hate and spread the positive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shifty View Post
                  Nu een filmpje van een nederlander (of belg) die in marrokko steun gaat vragen ...

die vind je in de marokkaanse bajes die dat ooit probeerden
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Stel dat zoiets zou lukken, alle criminele Marokkanen terug sturen,denk je dat mensen zoals Wilders het daarbij laten?
                    Eens ze op dreef zijn volgt de rest, voor je het weet heb je een 'Endlösung' en blijf je over met een soort bevolking die van zichzelf denken dat ze 'übermenschen' zijn.
                    In zo'n wereld wil ik niet leven.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Het was ook een domme uitspraak van Wilders. Hij had ook steevast "criminele Marokkanen" kunnen zeggen in plaats van "Marokkanen" en dat dan later nuanceren. Dan was er vast veel minder ophef over geweest. Dan hadden zijn tegenstanders die quote in ieder geval niet uit de context halen.

Kan me van Fortuyn ook nog een keer zoiets herinneren. Hij noemde de islam een achterlijke cultuur. Hij bedoelde dan achterlijk in de zin van "achtergebleven" dat het een normen en waarde stelsel heeft uit de oudheid en dus niet door ontwikkeld is zoals het christelijke geloof dat wel is in Nederland. Dat legde hij ook zo uit in het interview. Maar goed, "achterlijk" is in de volksmond toch meer een woord voor geestelijke gestoorden of iets dergelijks en daar valt dan iedereen over. Terwijl uit de context gewoon 100% duidelijk was dat hij het daar niet over had.

Ik had overigens wel meer bij de standpunten van Fortuyn. Die wilde de criminele Marokkanen niet het land uitzetten, maar vond dat we het probleem zelf moeten oplossen en niet onze criminelen moeten afschepen naar een ander land. Ze zijn hier geboren en als je heel eerlijk bent zijn ze ook door onze maatschappij zo crimineel geworden. Niet om het goed te praten, maar de halfbakken aanpak van ons justitiele apparaat werkt gewoon niet op die groep. Het versterkt eerder het probleem. Zie ook het artikel wat ik eerder linkte.

Comment

De Antillianen nipt op de 2e plaats

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                        als niemand op wilders stemt zou dat betekenen dat we blind zijn voor de waarheid en er niet aan toe durven te geven.
                        als er niemand was zoals wilders, zou het hele land vol lopen met criminelen uit het buitenland want de andere politieke partijen doen hier weinig tot niks aan.
                        ik heb niks tegen marokkanen, enkel tegen marokkaans tuig!
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Valt wel mee denk ik, hij heeft allochtonen in zijn familie en is er met een getrouwd.

Maar als de import figuren niet inburgeren en een deel van het geheel worden ontstaat er vanzelf een reactie waar anti histamine niet meer werkt.
                        Ik heb overigens div malen met allochtonen gesproken die wensen dat die verhufteraars er uit getrapt worden, omdat zij overal op het gedrag van die hufters worden aan gesproken en bv moeilijk aan werk komen. In het land van herkomst worden ze gelijk geknuppeld of verdwijnen.
                        Koning Mohammed is niet zo geduldig hoor.

Je zou de goedwillende allochtonen dus een dienst bewijzen als ons Rijks Wattenstaafje wat vaker z'n zin gaf.

En ehhhh, Ik heb er moeite mee dat positieve discriminatie mijn kinderen op achterstand zet en allochtonen met voorrang behandeld worden.
                        In die wereld wil IK niet leven.

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        Stel dat zoiets zou lukken, alle criminele Marokkanen terug sturen,denk je dat mensen zoals Wilders het daarbij laten?
                        Eens ze op dreef zijn volgt de rest, voor je het weet heb je een 'Endlösung' en blijf je over met een soort bevolking die van zichzelf denken dat ze 'übermenschen' zijn.
                        In zo'n wereld wil ik niet leven.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Comment

Tja, vrolijke mensen, maar "Ik neuk jullie allemaal, de moeder" is dat Nederlands een geintje of bedoelt die laffe strontkont dat hij mijn moeder wil neuken.?

Dat mag hij mij wel persoonlijk uit komen leggen. Misschien laat ik hem wel mijn moeder neuken, die ligt immers al jaren 2 meter diep. Genoeg ruimte dus voor een antiburger.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dan zijn die marokkanen bij jullie toch nog wel redelijk beleefd met in vergelijking wel tuig er hier in brussel en omstreken rondloopt. ze groeien op als kleine jongen en moet je 20jaar later zien,beetje de boel opjutten en volk ronselen om hun heilige oorlog te gaan uit te vechten,gewoonweg ....PRACHTIG toch....

chech deze out;Franse zender toont schokkende beelden van ‘Belgische’ jihadisten

Nog een geluk dat ze los staan van al die goede marokkanen...

Comment

Dat laatste groepje is idd weer typisch.. Dat soort tokkies zijn vaak eerder geneigd om op de pvv te stemmen.
                                Ik ken ook mensen die niet op de pvv stemmen om zich van dat soort mensen te onderscheiden. Kan ik me opzich wel in vinden, maar stemmen doe je natuurlijk voor jezelf. Je stemt voor de partij die voor jou voordelig is.

Het marokkaans tuig zoals al eerder in filmpjes is laten zien hierboven heeft het algemeen beeld over marokkanen al verpest, helaas is Nessim daar de dupe van.
                                Hij is officieel een nederlander zoals hij zij, maar hij voelt zich aangesproken tot de uitlatingen van wilders en hij voelt zich dus ook marokkaan.
                                Hij hoeft zichzelf helemaal niet te vergelijken met marokkaans straattuig, zolang hij zich gedraagt zoals hij nu doet.

Comment

Bezig...
                                X