Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

God is een crimineel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    God is een crimineel

    Korting op 420shop
    Ja....

    Gerechtspolitie: Allen rechtstaan!

    Edellachbare: Wil de verdediging opstaan.U werd schuldig bevonden in het aanmaken en verdelen van drugs op wereld schaal. Hoe pleit U?

    Verdediging (God): Schuldig... Ja edellachbare ik ben schuldig voor het ontstaan van alle leven op aarde en deze plant was 1 van hen. Dus ben ik eigenlijk de grootste kweker van heel de aarde.

    Wat eigenlijk wel grappig is want heel onze grondwet is gebaseerd op christelijke wetten. Hoe gaan we dit oplossen? Het is eigenlijk van God en God is goed maar we moeten het tegelijker tijd verbieden en schrappen.....Jah daar is onze maatschappij nog niet klaar voor!

    #2
    Ik geloof niet in die God die jij bedoelt maar in Jah en Jah RULES
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      lol saint,God houdt van je maar houd jezelf aan de regels oftewel op het zogenaamde rechte pad blijven anders zul je branden in de hel.

      ps hij houdt wel van je lol.

      ffs

      Comment


        #4
        Vertrouw op god , maar zet wel je fiets op slot.

        Grtz.

        Comment


          #5
          zeker in gent!

          grtz

          Comment


            #6
            God is a trademark!
            Greetz

            Comment


              #7
              Het is het werk van de duivel zeg ik je!

              Alle kwekers zijn demonen die uitgeroeid moeten worden ( ben bezeten door Gristen tuig )

              Het grootste gristen tuig kan je vinden op deze website: http://www.godhatesfags.com

              Dat zijn een stel mafkezen die op begrafenissen gods woord gaan verkondigen...
              Kijk zelf de filmpjes op youtube maar...

              God maakt meer kapot dan dat hem lief is
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Is het niet wat ouderwets om te denken dat God de planeet heeft geschapen? Het is wetenschappelijk gegrond dat de aarde is ontstaan door de big bang en wij zijn ontstaan door de evolutie.

                Mja, soit. Ik geloof dus niet dat er een God is die de wereld heeft geschapen.

                Peace

                Comment


                  #9
                  Er is een theorie die beide verzoend namelijk de Big bang moet ergens vandaan komen. NIets kan uit zichzelf ontstaan. Dus ook die Big bang moet een beweging gekregen hebben. De grote vraag is wie heeft die eerste beweging in gang gezet. De onbewogen beweger?

                  Comment


                    #10
                    Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik ben ook niet zo'n filosoof wat god betreft, ik ben redelijk nuchter en houd alles lekker in het midden. Als ik dan toch moet kiezen ga ik ook voor de Big Bang theorie

                    Maar toch, wat ik zeg ik blijf nuchter ik bedoel wij zijn maar mensen en ons denkvermogen is zo groot als we zelf kunnen denken. Misschien is er wel veel meer dan onze kleine hersentjes voor mogelijk kunnen houden en de bijbel is ook maar door iemand bedacht en geschreven. Wie zegt dat we echt zo slim zijn als we denken?

                    Ik weet niet of "geloven" wel zo'n goed idee is, tenslotte komen bijna alle oorlogen op deze aardbol door religie. Maar goed uiteindelijk vind ik dat ieder het voor zichzelf moet weten

                    Peace!

                    Comment


                      #11
                      Als ik moet kiezen ga ik ook voor de Big Bang theorie, maar ik geloof ook dat er een god is. Maar hoe ik die god moet voorstellen weet ik niet, daar moet ik nog eens goed over nadenken.

                      grtz

                      Comment


                        #12
                        De Big Bang theorie is simpel: In den beginne was er niets. En zoals sommige onder jullie niet weten is dat niets kan opgesplitst worden in: + en -
                        En die + en - hebben gereageert met elkaar en BOEM een grote maar stille knal (want zoals jullie weten heeft geluid een bepaald milieu nodig om zich voort te planten en in de ruimte is dat niet) en wij zijn ontstaan uit de - kant.
                        Dus er is ergens een + kant.
                        Denk daar maar over na.
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment


                          #13
                          Beweging kan nooit uit zichzelf ontstaan zelfs die knal (of het nu met of zonder geluid is) moet bewogen worden. Heel dit topic is een bewegingstopic geworden, maar daar ging het niet om. Dat iedereen gelooft wat hij wil, dat maakt mij niet uit. Hieronder even hoe het verhaal wel bedoeld was.

                          Het is een verhaal dat zich afspeelt als een soort rechtzaak waarom "de mens" eigenlijk "de natuur" veroordeeld om "zichzelf te zijn" of met andere woorden. Het systeem van de mens wil even het universum gaan herprogrameren.

                          Het ging in mijn eerste verhaal (verhaal = iets dat ook fictief kan zijn) ook niet zo zeer over God maar eerder MENS VS NATUUR " In een rechtzaak heb je altijd 2 partijen partij A tegen B. Waarom zou een rechtsysteem een natuurlijk iets schrappen?"

                          De grote vraag hier is waarom wil men deze plant het uit de wet bannen? Wat voor slechts doet het dan?

                          Zet het aan tot criminaliteit?
                          Is het een gateway?
                          Is je leven omzeep?
                          Wat is nu het fuckin probleem?

                          Geef mij eens een goede reden waarom de wet dit verbied?
                          Last edited by Saint; 28 February 2009, 13:53.

                          Comment


                            #14
                            mss was die big bang wel een big bud...

                            lol

                            Comment


                              #15
                              haha Haze, je zit nu te smoken zeker?

                              Op je vragen heb ik ook geen goed antwoord Saint! Zou alleen kunnen bedenken dat het slecht is voor je longen maar meer ook niet. Begrijp het verbieden van iets natuurlijks ook niet

                              Maaaar van oorsprong was de Cannabisplant natuurlijk niet zo hevig als dat ie nu is maar dan zie ik nog geen probleem.

                              Comment

                              Bezig...
                              X