Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad gaat achter uit!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaad gaat achter uit!!

    Korting op 420shop


    grzzz
    Last edited by sneeper4life; 5 May 2009, 19:41.

    #2
    Re: Zaad gaat achter uit!!

    dat is inderdaad een feit, maar het gaat hier over miljoenen jaren, 2 generaties verder zullen veranderingen nog ver van te zien zijn. De mens doet al 4000jaar aan landbouw, planten zijn in die 4000jaar zo goed als onveranderd.

    Er valt niet over te discuseren dat over enkele miljoenen jaren later zaden en planten van nog maar de kleinste bacterie of ziektekiem zullen begeven.

    zeker als wij de planten hun imuumsysteem niet meer op de proef stellen
    when u feel bad cuz of the wine
    just smoke a joint and u'll feel fine

    Comment


      #3
      Re: Zaad gaat achter uit!!

      als we zaad buiten kweken en er door allerlei ziektes een paar dood gaan blijven enkel de sterkste over en als je daar mee zaad kweekt krijg je sterke planten, dus als we dat zaad binnen kweken overleven die zwakere ook? is het zoiets waar het over gaat?

      Comment


        #4
        Re: Zaad gaat achter uit!!

        Haha zoiets ja. Maarja ik wil dat mijn klein klein klein klein klein klein klein klein (enz) ook zelf goede planten mogen kweken

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Zaad gaat achter uit!!

          en toch gaan we de goeie kant op. We maken ze tocht sterker,en alle voeding (als ze niet synt..zijn) is toch ok(bio). ale mannen dat is mijn mening g je moetes zien vb die planten in jamaica die daar in het wild groeien zijn belange niet zo sterk en goed of die van ons. Als je zaad mee doet naar ginder ga je toch opmerkelijk zien dat ons planten zeker beter en sterker zijn. En dat zal nog wel verbeteren. mensen dat is MIJN mening g.
          grtz let them grow

          Comment


            #6
            Re: Zaad gaat achter uit!!

            Juist niet (mijn mening). Als planten in het wild groeien moeten ze ALLES zelf doen. dus zo veel mogelijk voeding water tegen schimmels beesten bestand zijn. De planten nu KRIJGEN voeding KRIJGEN water KRIJGEN anti schimmels, oftewel onze planten worden LUI en daarom gaat dat in de genen zitten.

            grtzzz

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Zaad gaat achter uit!!

                We doen dit nu zelf al met cannabis, we roeien de goed beschermde planten uit. (klein voorbeeldje) Je bent thuis 4 dezelfde soort planten staan. 1= 10%thc 2= 14%thc 3= 18%thc 4=21%thc. 1x raden welke plant je gaat bevruchten om zaden te krijgen. nr 4 natuurlijk, waarom? Die heeft het meeste THC en dat willen we graag. Nu kijken we naar de 2e eigenschap van de planten. Stel nou dat 1 en 2 heel goed tegen ziektes kunnen en 3 en 4 heel slecht. Welke kiezen we nogsteeds? Nr 4 , waarom? Meeste THC en we kweken tog binnen dus aan die ziektes hebben we haast geen last.

                De andere 3 planten gaan na de oogst kapot en je houd zaden van 4 over. Wat voor zaden zijn dit? Veel THC waar het allemaal om draait en slecht tegen ziektes kunnen. Nu denk je, ja als alleen ik dat doe dan is dat maar 1 plantje dat boeit tog niet zoveel? Dit word door zaadkwekers veel groter aangepakt.
                Nu is dat nr 4 nog steeds een beetje weestand heeft tegen ziektes, maar omdat we dit binnen kweken en allerlei middelen op doen tegen de ziekte "verleert hij dit op een gegeven moment." Niet in het zelfde levens jaar maar als generatie 1 van nr 4 geen weestand hoeft te bieden en generatie 2 ook niet en zo 4 generaties verder dan zal dit gewoon uit de genen verdwijnen.
                Neem een menselijk voorbeeld: Hoofdrekenen. In groep 4tm8 word dit ons geleerd en steeds herhaald, zodat we het goed kunnen maar als je het gemak hebt om nu gewoon ff je rekenmachine te pakken en de getallen intoest en je het antwoord krijgt, "verleer"" je hoofdreken. Nu is dat bij de mens in ons levensjaar. In onze genen zal het niet gaan zitten, maar het is het zelfde principe. Als ik 10 jaar lang koffie voor jou zet en het enige wat jij nog hoeft te doen is dat kopje aan je mond zetten weet ik zeker dat als ik dat 11e jaar dood ga, dat jij niet meer weet hoe je koffie moet zetten omdat je dat nooit doen.

                Conclusie: sinds de jaren 60 is het THC gehalte van 6 naar 20 gegaan, dus in 50 jaar kan ook de weestand van van "goede weestand" naar "geen weestand" gaan. We praten hier dus niet over wat onze familie over 200 jaar gaat meemaken, we praten hier over wat we zelf nog gaan meemaken.

                (srry voor de lange text )

                grtzz

                Comment


                  #9
                  Re: Zaad gaat achter uit!!

                  dus gwn buiten teelen in een puplieke moestuin

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaad gaat achter uit!!

                    De mens is op zoek naar het beste resultaat, waar ze ook mee bezig zijn. In dit geval thc rijke planten. Door onnatuurlijke selectie hebben we de huidige 'normaal' gemaakt. Dat hebben we zelf gedaan. Als er mensen zijn die zich hierover grote zorgen maken bedenk je dan het volgende. Als een plant niet de eigenschappen heeft die de mens wil dat ze heeft, dan zorgt de mens er zelf ook voor dat er resistentere planten komen.

                    Wat ik probeer te zeggen is, dat als de mens iets wil, de mens daar ook voor zal zorgen.
                    Ik maak me niet druk.

                    Comment

                    Bezig...
                    X