Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Quija bord

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Quija bord

Korting op 420shop
    hoi, even een totaal andere straat in met deze topic,

mijn vraagje luid als volgt iemand ervaringen met een Quija bord?

ben hier namelijk een beetje in de ban van geraakt, en zou graag glaasje draaien doen, maar na veel onderzoek op internet blijkt dit heel gevaarlijk te zijn,
    sommige entiteiten of hoe je het schrijft zijn namelijk van kwade zin/aard

dus raad je mij het aan zou namelijk al in men broek schijten moest 1 van mijn vrienden raar beginnen doen,

dus graag even jullie ervaringen,

over dingen die je meegemaakt heb tijdens het spelen enzo,

en dingen die je BEST niet doet tijdens het spelen,

en hoe je het spel het BEST afsluit want dit schijnt,
    (HEEL BELANGERIJK TE ZIJN)

Thx MagicSmoke,,,

Re: Quija bord

naar't schijnt als je faked dat je iets heel ergs zou overkomen...maarja, ik geloof er allesinds niet in

Comment

Last edited by westport; 20 December 2009, 15:05.

Comment

Een Ouija bord wordt gebruikt/ is ontworpen om je onderbewustzijn te gebruiken voor antwoorden.
        Heeft niks met geesten e.d. te maken, dus als je weet hoe je het moet gebruiken is de rest onzin.
        De hele hype rondom dit bord komt van de tv/film, is dus fictie en geen waarheid.

Comment

Nou raar dan al die mensen die zeggen afblijven dan,
          en al die dat zeggen die ze wel degelijk iets meegemaakt hebben, een Quigi bord kan je daar ook voor gebruiken uiteraard,

maar vale, goede vriend u zegt fictie

maar hebt u ooit al zo'n bord gebruikt dan?

Comment

ben hier namelijk een beetje in de ban van geraakt, en zou graag glaasje draaien doen, maar na veel onderzoek op internet blijkt dit heel gevaarlijk te zijn,
            zoals je ziet had ik al beetje opgezocht he
            Beetje opzoeken en dan glaasje draaien das het gevaar
            als je echt geintesseerd bent is wel meer dan een beetje opzoeken. egaal oft echt is of niet. zouw je toch dringend advizeren om meer als een beetje op internet op te zoeken lees eens wat boeken.

ik sta open voor veel en heb me levenlang ook zulke dingen onderzogt het intreseert me wel ben zelf geen praktikant of dergelijke maar ik sluit niks uit. ik weet echter wel dat een beetje inlezen je vele dingen helder kunnen maken met die kennis kun je beter beslissen waar je aan begind
            opt forum zijn meer mensen met Quija bord vragen
            pm me maar als je wil weten wie

Comment

Meer dan 20 jaar geleden heb ik me met dergelijke zaken weleens bezig gehouden.
              Zolang je geestelijk stabiel bent, voorzie ik geen problemen.

Comment

Werkt dit echt? Ik heb het nog nooit gedaan , en ben rond geesten oproepen en dergelijke eerder onder de sceptici. Maar ik sta er wel voor open.
                Iets wat me wel opvalt is dat het laatste jaar mensen door films als paranormal activity plots interesse tonen in zulke dingen, wat ik best jammer vind omdat in films als deze het geestelijke heel simpel voorgesteld wordt alsof er enkel goed en slecht is en dat mensen bezeten worden etc.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
                  Werkt dit echt? Ik heb het nog nooit gedaan , en ben rond geesten oproepen en dergelijke eerder onder de sceptici. Maar ik sta er wel voor open.
                  Iets wat me wel opvalt is dat het laatste jaar mensen door films als paranormal activity plots interesse tonen in zulke dingen, wat ik best jammer vind omdat in films als deze het geestelijke heel simpel voorgesteld wordt alsof er enkel goed en slecht is en dat mensen bezeten worden etc.

grtz
                  nou was het eerder een demoon, dacht ik in paranormal activity dat was nog iets anders dan, maar er is wel een goed en slecht, en met zo'n bord,

heb je meer kans op een slechte dan een goede

waarom proberen dan,

mensen zijn van nature heel nieuwsgierig,

en geloof wel degelijk , dat bij sommige mensen hun ziel, niet naar de hogere sfeer gaat maar tussen aardse en lagere sfeer blijft hangen,

ik denk dan aan mensen die zelfmoord gepleegd hebben, of vermoord zijn geweest, of gewoon slechte mensen, en zo'n geest las ik dat heel graag onze aura aftapt om zijn energie terug op te vullen, en in sommige gevallen klampt die geest zich dan vast aan de persoon in kwestie wat zonder hulp van gevorderden kan lijden tot paranoia tot zelfmoord,

Comment

Heelll vroeger ook gedaan met vrienden en weet nog heel goed dat het glas van de tafel af vloog.

Brrr,...daarna nooit meer

Ik zie het niet als een spel.
                    recht is recht. krom is krom.

Comment

de werking van een ouija bord kan toegeschreven worden aan het ideomotorisch effect.
                      bronWikipedia)

Het ideomotorisch effect is het psychologische fenomeen dat mensen spierbewegingen maken nadat ze deze onbewust bij anderen hebben waargenomen of doordat ze er onbewust aan denken. Het ideomotorisch effect verklaart de werking van vermeend paranormale of bovennatuurlijke zaken zoals het Ouijabord, automatisch schrift, de wichelroede en telekinese. Beoefenaars van deze paranormale bezigheden menen vaak - ten onrechte - dat de geproduceerde bewegingen afkomstig zijn van een kracht buiten henzelf. Ideomotorische effecten komen ook voor bij het tv-kijken, mensen die actief meeleven met hun favoriete sporter vertonen spierspanning in dezelfde spieren als de sporter.
                      De term 'ideomotorisch' werd voor het eerst gebruikt in een verhandeling uit 1852 over de vraag hoe het Ouijabord functioneerde, van de hand van de Engelse fysioloog en spiritisme-bestrijder William Benjamin Carpenter. Carpenter zette daarin zijn theorie uiteen, dat spierbewegingen onafhankelijk kunnen zijn van bewuste emoties of verlangens. Het effect wordt, naar zijn ontdekker, ook wel Carpenter-effect genoemd.
                      Wetenschappelijke tests door onder meer Michael Faraday, Michel Chevreul, William James en Ray Hyman

Voor mensen die geen zin hebben om de lange uitleg te lezen, omdat je denkt aan een bepaald iets zullen je spieren onbewust en soms bewust bewegingen maken evenredig aan jou gedachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
                        de werking van een ouija bord kan toegeschreven worden aan het ideomotorisch effect.
                        bronWikipedia)

Het ideomotorisch effect is het psychologische fenomeen dat mensen spierbewegingen maken nadat ze deze onbewust bij anderen hebben waargenomen of doordat ze er onbewust aan denken. Het ideomotorisch effect verklaart de werking van vermeend paranormale of bovennatuurlijke zaken zoals het Ouijabord, automatisch schrift, de wichelroede en telekinese. Beoefenaars van deze paranormale bezigheden menen vaak - ten onrechte - dat de geproduceerde bewegingen afkomstig zijn van een kracht buiten henzelf. Ideomotorische effecten komen ook voor bij het tv-kijken, mensen die actief meeleven met hun favoriete sporter vertonen spierspanning in dezelfde spieren als de sporter.
                        De term 'ideomotorisch' werd voor het eerst gebruikt in een verhandeling uit 1852 over de vraag hoe het Ouijabord functioneerde, van de hand van de Engelse fysioloog en spiritisme-bestrijder William Benjamin Carpenter. Carpenter zette daarin zijn theorie uiteen, dat spierbewegingen onafhankelijk kunnen zijn van bewuste emoties of verlangens. Het effect wordt, naar zijn ontdekker, ook wel Carpenter-effect genoemd.
                        Wetenschappelijke tests door onder meer Michael Faraday, Michel Chevreul, William James en Ray Hyman

Voor mensen die geen zin hebben om de lange uitleg te lezen, omdat je denkt aan een bepaald iets zullen je spieren onbewust en soms bewust bewegingen maken evenredig aan jou gedachten.

video is wel weer wat bewerkt met geluiden & beelden zo dat het weer minder echt lijkt, maar denk dat ze wel echt bang zijn en dat er wel degelijk iets gebeurde, met dat meisje,

op een ander forum las ik dan dat ze contact hadden met een wapensmit van vroeger, en die werd kwaad en dat glas brak gewoon, weer een ander verhaal van een zekere annie die vermoord was en beveelde aan de zitters dat ze haar lichaam moesten opgraven, omdat ze anders hun leven tot een levende hel zou maken,

dan nog eentje die gewoon de vaart in gesprongen is,

Comment

God heeft het zelfs verboden om contact met geesten/doden te maken, lees: Leviticus 20:27.

Een ding:
                          "There are 3 sides to every story...yours, mine and the truth!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            God heeft het zelfs verboden om contact met geesten/doden te maken, lees: Leviticus 20:27.

Een ding:
                            "There are 3 sides to every story...yours, mine and the truth!"
                            had ik ook gelezen in boek, schijn dat dat 1 van de regeltjes was,
                            spreek & vraag nooit over god,

Comment

God beschouwt het als een zonde, in feite word er vermeld dat degene die zich daarmee bezigt gestenigd moet worden!
                              Oude Testament, Leviticus 20:27
                              Als nu een man en vrouw in zich een waarzeggenden geest zal hebben, of een duivelskunstenaar zal zijn, zij zullen zekerlijk gedood worden; men zal hen met stenen stenigen; hun bloed is op hen.

Comment

Bezig...
                              X