Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verandert THC je hersenen? Onderzoek van UMC Utrecht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verandert THC je hersenen? Onderzoek van UMC Utrecht!

Bwa, Orias das relatief denk ik. Het is niet omdat iets Heilig is dat het dan ook voor 100% goed is, daar moet niemand hypocriet over doen. Waterdicht bewijs dat cannabis schadelijk zou zijn is er nog niet maar het is duidelijk dat er veel ergere dingen zijn die trouwens veel couranter gebruikt worden (denk maar eens aan je hoofd na een nachtje zwaar drinken...).

Ik mag denken dat zo'n onderzoek GEEN gevaar oplevert voor de 'proefpersoon'? Dus 'proefrat' zou ik het ook niet noemen

Comment

Comment

ik heb eventueel interesse.

Wel een aantal vragen:

- vanaf wanneer heeft dit onderzoek plaats? (ik zit pas vanaf februari in Nederland voor 5 maanden)
        - wanneer gebeurt het onderzoek? Ik moet fulltime werken in Dordrecht tijdens die periode. kan dit na de werkuren of tijdens het weekend?

De voornaamste reden waarom ik zou willen meedoen is niet de vergoeding, maar wel het feit dat er onderzoek wordt gedaan. Ik ben nu eenmaal benieuwd naar de mogelijke (schadelijke) effecten van het kruid omdat ik het zelf gebruik.

edit: nevermind, ik ben geen roker, ik draai af en toe een jointje en probeer zoveel mogelijk mn vaporizer te gebruiken :]
        Last edited by Methos; 14 January 2010, 12:31.
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

Leuk, wij gebruiken ook de vaporizer voor het onderzoek!
          Gelukkig voor jou dat je niet rookt :p We willen ook niet-rokers gaan scannen, waarschijnlijk duurt het dan wat langer voordat je ook ingepland wordt (vanaf maart), maar het is nog wel mogelijk.
          Het onderzoek begint nu dus en loop tot in de zomer door, de afspraken worden gemaakt wanneer jij kan. De scandagen zijn vooral op vrijdag, zaterdag, zondag of maandag.

Comment

hmm, dan zie ik dit eventueel nog zitten! gewoon documenten invullen op de site dan?
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

Comment

Bezig...
              X