Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote drugscontrole in Breskens

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grote drugscontrole in Breskens

    Korting op 420shop
    Diverse agenten van de Zeeuwse politie hebben zaterdagmiddag en -avond meegedaan aan een grote drugscontrole op het Veerplein in Breskens.

    #2
    Re: Grote drugscontrole in Breskens

    Aangezien er hier ook wat belgen lid zijn van forum, wil ik waarschuwen op meer controles in zeeland. Heb gehoord dat ze zulke acties steeds vaker gaan doen en ook op meerdere plaatsen. Gewaarschuw mens telt voor 2
    edit:

    Zoals hier een dag later.

    TERNEUZEN – De politie heeft gistermiddag en -avond bij drugscontroles in Terneuzen en omgeving zeven Belgen aangehouden. Ze hadden allemaal softdrugs bij zich.

    Comment


      #3
      Re: Grote drugscontrole in Breskens

      Schijnbaar is 15:00 tot 21:00 uur een gevaarlijke tijd om over te rijden.

      Comment


        #4
        Re: Grote drugscontrole in Breskens

        zo 400 euro al :s binnenkort vlieg je nog paar jaartjes in de bak op den duur ben je er goedkoper af als ze je kweektentje pakken laat ze maar boetes geven en de mensen schrik aanjagen zal niet lang duren voor het straat dealen weer een groot probleem zal worden
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #5
          Re: Grote drugscontrole in Breskens

          Heb je gelijk in Furo, stankoverlast geloof ik helemaal niets van, muggenzifters. Een zo'n controle, en ze kunnen met heel het korps op restaurant. Hoe meer ze het verbieden, hoe meer dat het criminaliteit wordt, en hoe minder het te controleren valt. Ze snijden zich zelf maar in hun vingers.
          Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

          Comment


            #6
            Re: Grote drugscontrole in Breskens

            Niet zo'n rendabele actie, dunkt me. Je trekt een blik politiefunctionarissen open, die vervolgens 6 uur druk in de weer zijn, met als resultaat 20 gram wiet. Lullig voor de Belgen, maar uiteindelijk kun je deze actie nauwelijks geslaagd noemen. Kortom, het illustreert slechts het achterhoedegevecht van de rechtshandhavers. Lijkt me trouwens ook niet zo leuk voor een politieagent: als je bij thuiskomst door je partner wordt gevraagd wat heb je vandaag gedaan en je moet zeggen ik heb gezamenlijk met een peloton collega's 20 gram wiet in beslag genomen, dan ontstaat er naar mijn oordeel gerechtvaardigde twijfel over de inhoud van je functie.

            Comment


              #7
              Re: Grote drugscontrole in Breskens

              Stel nou dat onze zuiderburen helemaal niet van plan waren om hun legaal gekochte dope mee te smokkelen. Dus even naar NL, wat blowtjes en losse wiet kopen en hier en daar tijdens het wandelen opsmoken. Dan heeft die politie-actie iets van discriminatie in zich zou ik denken... of geldt er in zeeland een totaalverbod op het hebben en roken van wiet ?

              Politie die losse jointjes aan het tellen is, wat een giller. Schamen moesten ze zich!
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Grote drugscontrole in Breskens

                Overlast is een denkbeeldig fenomeen blijkbaar bij mensen die lijden aan het syndroom van Saayman!

                Live and let live...

                Brewer (aka Dantalion)

                Comment


                  #9
                  Re: Grote drugscontrole in Breskens

                  Zal er niet op beteren , lees dit draadje maar eens...

                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...and-t8182.html

                  Comment


                    #10
                    Re: Grote drugscontrole in Breskens

                    Hhaha in nl gedoogd?? niks van, hier in be geven ze het in het beste geval softdrugs trug mee als je de 3gr niet overschrijdt die je bij je hebt. Dan nog wordt in be een pv opgemaakt 70% zijn dannog EPV's maia nederland wil wat van het drugstoerisme afwijken is men mening. Vind dat be meer gedoogd is dan nl snorry! lol

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Grote drugscontrole in Breskens

                      Ondanks het feit dat hier in west europa geen struisvogels voorkomen in 't wild imiteert een grote groep mensen wel dat gedrag : alles oke als we het maar niet zien. Laat die mentaliteit doorgetrokken worden naar "verboden naar wietgebruikers en -kwekers" te kijken > dan wordt het nog wat met dat "gedoog"beleid
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Last edited by westport; 10 February 2010, 17:52.
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Grote drugscontrole in Breskens

                            enkele bedenkingen in het groen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                            omdat wij het geluk nog niet gehad hebben een dergelijk open minded beleid te hebben als jullie toendertijd hadden toen het 'gelegaliseerd' werd (en echt legaal is het toch ook niet?)

                            Waarom ageren Vlaamse volksvertegenwoordigers tegen het liberale beleid in Nederland.
                            die zijn zover ik weet allemaal van dezelfde kleuren als de partijen die er bij jullie eveneens voor streven het beleid terug te schroeven. ook hier zijn er wel wat die pro legaliseren zijnik denk niet dat belgie zelf hier een grote rol in speelt, denk dat europa meer druk zet? of gewoon door de buurtbewoners, indertijd ook wel eens bij de checkpoint geweest, en ja ik kan me wel inbeelden dat de niet blowende medemens niet erg blij wordt van al dat volk voor zen deur, ben toen persoonlijk echt de betekenis van het woord drugstoerisme ingezien

                            trouwens 20 gram bij 8 man, das echt wel heel zielig, is 2.5gram gemiddeld :s zal wel met het vervoer op zich te maken hebben maar toch
                            Last edited by Cornolio; 10 February 2010, 18:16.

                            Comment


                              #15
                              Re: Grote drugscontrole in Breskens

                              Wat zullen ze druk zijn geweest met al die illegale waar in verzekerde bewaring te stellen zeg... politiecordon, technische recherche erbij om te checken of het toch stiekem niet basilicum was(want daar kan je xtc uit maken als je meer dan 10ton op zak hebt), rechter-commissaris die stijf van de stress aanvullende bewaking regelt bij het bijzondere bijstandsteam, kamervragen, petities, demonstraties bij het OM door overwerkte wouten...man man man allemaal aan de paddestoelenthee!
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X