Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

    Nouw zeg: komt vlak bij de hard drugs, valt ook wel weer mee

    Maar kan ik hieruit opmaken dat ze de verkoop van growshops aan banden willen leggen?? neetog,, dat kan niet, anders moet iedereen opeens heeeeeel veel spullen inslaan, en dat is ook wee zo verdacht!!

    Greets

    Comment


      #3
      Re: Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

      ze spreken elkaar weer tegen:

      "de kwaliteit word beter, bijna hardddrugs"
      en
      "de wiet word verzwaard"

      bij mijn weten is verzwaarde wiet niet de beste wiet die je kan hebben hoor
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment


        #4
        Re: Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

        Verzwaarde wiet is de grootste rotzooi, heb zelf een keer wiet gezien die bewerkt was.
        Je ziet het wel, je moet vooral onderaan de top kijken bij de stengel, daar zitten normaal niet zoveel crystallen dus als je daar veel poederachtige crystallen ziet kan je er vanuit gaan dat de wiet bewerkt is. Kijk ook naar de blaadjes, Ruik aan de wiet en voel aan de wiet.

        Wees dus gewaarschuwd, haal bij een dealer die je vertrouwd en bekijk je wiet goed voordat je er een rolt
        In de meeste coffeeshops controleren ze hun handelswaar wel goed op dit soort zaken.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Hennepteelt, geen kruid tegen gewassen

          Ik weet niet of er al mensen hier zandweed hebben gehad?
          Om dit te testen: wat thc met uw vinger oppakken en in uw mond doen, der op bijten en ge weet direct of er zand, glas of kwarts ofzo is bijgekapt. (als ge ni begrijpt wa ik bedoel, moet ge maar is gewoon op zand buiten, kraakt enorm)
          Ik heb ook al gehoord van silikone bespoten weed, weed waar daze tijdens de bloei kleine stukjes lood in de toppen steken (zeer giftig) en zoals eerder gezegd zand, suiker, vermaald glas en kwarts. Dat is echter zo klein dat ge da niet kunt zien en dat het tot in uw longblaajses kan dringen, met eventueel perforatie als gevolg . Als er vanonder in uw zakske overdreven veel thc lijkt te zitten, moet ge al beginnen wantrouwen.
          En dan heb ik nog gezwegen over pesticiden (regelmatig zelfs in de eu verboden pesticiden) en andere chemische rommel om plantjes op te fokken. Dat zijn dan ook voor mij o.a. de (belangrijkste) redenen om zelf weed te telen. Er word te veel gerotzooid.
          Legalize it!!! en het zal gedaan zijn met dat soort fratsen.
          peace

          Comment

          Bezig...
          X