Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hersenen aangetast door heel veel hasj en wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Post
    ik vind gewoon dat het legaal mag worden alcohol daarin tegen mag van mij verboden worden alcohol leverd veel meer problemen in de wereld
    Alcohol zelf levert geen problemen op, een teveel van het goedje wel. En das net hetzelfde met wiet.

    Comment


      #17
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #18
        Verbieden vind ik ook nooit goe. Kijk wat het in Amerika heeft gebracht wanneer ze het verboden hebben. Het komt in de handen van criminelen en hun bendes. Weg kwalitiet, weg veiligheid en ons moeten overgeven aan de criminelen en hun brutalitiet. NEE elk zijn wil en ding en dus bij deze laat ik andersmans genot ook met rust. teminste doe niet aan een ander wat je je zelf niet zou aandoen.

        En dus ook volledeig eens met jona. De maatschappij zal altijd proberen je te misleiden, tweedracht te zaaien tussen de mensen. De truc is je niet te laten verleiden te zakken tot hun niveau.

        Comment


          #19
          Ach, we leven in een betuttelstaat. Ze weten zich geen raad met hun tijd en gaan lopen zoeken. Ze willen allemaal hun stempel drukken en wij zijn daar de dupe van. `t is diep triest. Ik zou nog het liefst op een eilandje gaan wonen (met mooi weer he). Daar lekker wietje kweken en drank stoken naar eigen inzicht. Weg van alle hypocriete politiekers.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #20
            met mate is alle drugs niet echt schadelijk denk ik,

            maar veelvuldig gebruik kan niet goed voor je zijn, maar het is wel vies genieten dusja, dan maar een paar jaartjes eerder dood, tis maar net wat je belangrijker vind

            groet

            Comment


              #21
              alcohol is idd slechter als je kijkt op langer termijn.

              Comment


                #22
                Hoi forumbezoekers. Ik ben in het UMC Utrecht bezig met het onderzoek naar de effecten van hasj/wiet/THC op je hersenen. Voor mijn onderzoek ben ik nog op zoek naar rechtshandige mannen (van 18-45 jaar) die af en toe cannabis gebruiken en geen overige medicatie gebruiken. Stuur me even een berichtje met je emailadres als je geinteresseerd bent om mee te doen, dan stuur ik je meer informatie.

                groet,

                Erik

                Comment


                  #23
                  Zou 1 gram per dag schadelijk kunnen zijn?
                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    En wat dan nog al leef je wat korter door het gebruik van cannabis. Liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan, dan spijt van hetgeen je hebt gelaten.

                    En als je korter leeft, heb je ook minder geld nodig. En aangezien alles maar duurder wordt door inflatie en dergelijke, bespaar je automatisch op de duurste jaren van je leven quasi levensonderhoud.

                    Daarnaast druk je ook minder jaren lang op de gezondheidszorg, de AOW en overige pensioenfondsen, als je je pensioen uberhaupt al haalt. Kortom kassa alom.

                    Nee cannabisgebruikers zijn maatschappelijk verantwoord bezig

                    Comment


                      #25
                      Als je het zo gaat bekijken, heb je groot gelijk penta

                      grtz

                      Comment

                      Bezig...
                      X