Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie valt binnen bij leverancier cannabisolie, ouders van Sofie zijn radeloos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie valt binnen bij leverancier cannabisolie, ouders van Sofie zijn radeloos

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...loos~a03582f0/

    #2
    De Block (minister van volksgezondheid) "heeft al laten weten dat ze geen medicinale cannabis voor epilepsie gaat erkennen.

    Ergo: ouders van dat meisje staan in de kou. Opnieuw de lijdensweg van machteloos toekijken op aanvallen.

    Maggie moet eens "charlotte's web" googelen. Dat is een cannabissoort die speciaal ontworpen is voor kinderen met epilepsie.
    ​​​​Beter leidt ze door voorbeeld. Dat zo een koei minister van volksgezondheid is?
    Last edited by Organisch; 17 April 2018, 23:04.

    Comment


    • INVALID
      INVALID commented
      Editing a comment
      Waarom vallen ze niet binnen bij een grote farma reus die middelen voor homeopathie maakt .
      Oh nee dat is legaal en betalen we zelfs terug met dank aan de machtige lobby van de farma .
      Nochtans is het bewijs van de positieve werking even groot of even klein als de werking van cannabis.
      Je kan hier beter suikerwater als wondermiddel verkopen en zorgen dat iedereen de kassa passeert dan iets dat wel helpt kweken waar niemand meer aan de kassa passeert ( of toch niet de juiste mensen blijkbaar )

    #3
    Oorspronkelijk geplaatst door Organisch View Post
    De Block (minister van volksgezondheid) "heeft al laten weten dat ze geen medicinale cannabis voor epilepsie gaat erkennen.

    Ergo: ouders van dat meisje staan in de kou. Opnieuw de lijdensweg van machteloos toekijken op aanvallen.

    Maggie moet eens "charlotte's web" googelen. Dat is een cannabissoort die speciaal ontworpen is voor kinderen met epilepsie.
    ​​​​Beter leidt ze door voorbeeld. Dat zo een koei minister van volksgezondheid is?
    Idd. Ik vind het schandalig.
    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

    Comment


      #4
      Cannabis zou eigenlijk uit de opiumwet moeten verdwijnen. Zou al heel veel problemen schelen.

      De ouders krijgen intussen een nog meer zuiver product van een nieuwe leverancier. Via de media heeft hun kreet dus geholpen, niet als het van de overheid afhing. Enkele honderdtal medigebruikers gaan de minister confronteren. Krijgen ze een neen stappen ze naar het gerecht.

      Hier zijn ze nu Maggie, een horde patienten. De democratie aan uw deur. Gaat u dictatoriaal het zero tolerantie beleid doordrukken of gaat U eindelijk de medische eigenschappen van de plant erkennen? Gaat U daarbij erkennen dat uw Sativex gefaald heeft en de onpatenteerbare olie het doet?
      Onze minister van volksgezondheid (een arts nota bene) heeft meer dan duizend onderzoeken ontvangen die aantonen dat cannabis helpt bij epilepsie. Vooral de patienten spreken voor zich, een ouder gaat zijn kind niet zomaar cannabis geven he. Dan moet je echt al heel wanhopig alle andere kanelen afgelopen hebben. Als die cannabisolie dan nog eens blijkt te werken ook? Wie is een ander daar zijn scepter over te zwaaien?
      Dat bewijst hier nog maar eens dat het vrije westen dictatoriale gedragingen heeft. Zij dwingt haar mening af en doet dit zwart wit zonder enige uitzonderingen. Mag ik niet aankaarten dat gelovigen wel uitzonderingen krijgen en deze veelal aan kindermishandeling doen. Neen dat mag niet gezegd worden.

      Zero tolerantie voor drugs en tolerantie voor alles wat geweld veroorzaakt.
      Maar jah, het volk krijgt het bestuur dat hen toekomt he? Kijkt hoe men hier staat tegenover cannabis. Men acht cannabisoverlast nog steeds gelijk aan die van alcohol.
      Mijn ervaring met beide drugs tonen mij toch anders aan. Er is alleen probleem voor pharmabedrijven. Het is alleen maar illegaal omdat ze dan minder geld op ons zouden verdienen. Schapen blaten hun leiders na... Gelukkig komen er nog mensen in verzet als deze ouders en slaan zij de vuist op tafel om hun rechten op te eisen. De doorsnee blower zal het niet tewerkstellen, zoveel is zeker. Alle slachtoffers te spijt...
      Want zolang zij geen problemen hebben, wat kan een ander hun schelen? Als men die propaganda rond wiet dan nog eens gaat nablaten, de overheid dus steun vanuit de cannabiscultuur kan genieten, ja dan geven we ons on/gelijk openhandig af he. Gelukkig hangt het niet van deze mensen af, maar van mensen als die ouders. Medicinale cannabis komt er, maar het recreatieve zal niet mogen tot dat recht ook opgeeist wordt.

      Ik ben de laatste om te ontkennen dat er problemen rond cannabis zijn. Maar ik zie ze nog altijd veel meer goed dan slecht doen. Het zijn mensen die deze planeet verneuken, geen planten. Die mensen die het verkloten blowen net veel te weinig mijn inziens.
      Last edited by Organisch; 21 April 2018, 07:56.

      Comment


        #5
        Medicinale cannabis zal er idd van komen maar het zal dan nog niet thuis gekweekt mogen worden .
        Het zal wel weer met serieuze woekerwinsten verkocht worden door aan de farma gelieerde bedrijven .
        Vergeet de fabeltjes dat het gezond verstand zal zegevieren .
        geld , geld en nog eens geld bepaald nog altijd de wet en zolang dat geld de juiste richting uitrolt is iedereen happy .
        Maar iets dat de burger onafhankelijker maakt van de echte machthebbers , daar zal er altijd een stokje voor gestoken worden .

        ​​​​​

        Comment


          #6
          Alsof die potjes cbd olie via stichting mediwiet oid goedkoop zijn. En dat is dan zonder kwaliteitscontroles en onderzoek.

          Comment


            #7
            Cbd capsules/cbd olie zijn gewoon te koop in Nederland.

            dus eigenlijk ben ik illegaal bezig.

            apenland Belgie
            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

            Comment


              #8

              Comment


                #9
                Last edited by Organisch; 22 April 2018, 06:45.

                Comment


                  #10
                  Als je er zelf eentje krijgt vind ik het vrij ondankbaar dat je het land dat voor u zorgt een apenland noemt, en dat is niet de eerste keer dat ik dat lees. Dat heeft dat daar mee te maken. Terwijl je zelf niks meer doet dan mekkeren dat het illegaal is op een forum. Die ouders van dat kind zetten zich ten minste in, die proberen er nog iets aan te doen door met de block in discussie te gaan. En daar red je het niet met, tis hier een apenland, in nederland mag het wel. Als het van mij af hing dan bestonden die sociale woningen ook niet, ik moet maar mijn eigen boontjes zien te doppen, in mijn eentje. Maar ik kan mij wel voorzien van wat wiet zonder al dat gemekker.

                  Comment


                    #11
                    Lol door ermee in discussie te gaan? Die ouders smeken al jaren naar aandacht en hebben De Block geconfronteerd met studies. Ze negeerde. Nu omdat het gehypet wordt en honderdtallen recht op antwoord eisen gaat ze pas in discussie.
                    ​​​​​​
                    Ik span mij voor andere zaken in. Zoals alcoholvrije uitgaansplaatsen voor jongeren. Dat is een groter eigen belang dan mijn gebruik.

                    Comment


                      #12
                      Alcoholvrije uitgaansplaatsen voor jongeren? Wat een succesformule. Dat niemand anders daaraan denkt. Wat houdt dat in? Flyers uitdelen in de lokale bibliotheek? Maar denk eraan he jongens en meisjes, wiet kan geen kwaad hoor. Alcohol jom, das den duivel.

                      Comment


                      • Organisch
                        Organisch commented
                        Editing a comment
                        Gewoon uitgaan zoals anders maar dan zonder verdovende middelen. Straight edge, dus ook geen wiet noch sigaretten. Het bestaat, maar nog niet lokaal.

                      #13
                      Op sommige vlakken kan Belgie nog van Nederland leren.
                      Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                      Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                      Comment


                        #14
                        Jap, coffeeshops waar wiet verkocht mag worden, maar ze mogen het ni kweken en ook ni aankopen. Ondertussen binnenvallen bij growshops, maar plagron ligt gewoon in de welkoop. En hoe de regering er daar tegenaan kijkt is al even negatief als hier bij ons. Dus wat zouden we daarvan gaan leren? Hoe het niet moet? Verder lees ik hier niet veel positieve ervaringen met wiet uit coffeeshops en is 14 euro voor ne gram slechte wiet diefstal.

                        Comment


                          #15

                          Comment

                          Bezig...
                          X