Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie valt binnen bij leverancier cannabisolie, ouders van Sofie zijn radeloos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Organisch
      Organisch commented
      Editing a comment
      Dit gaat niet over coke, maar over wiet. Je doet het klinken alsof die ouders maar even op de hoek van de straat moeten staan. Kwalitatief medicijn vinden in een land waar het illegaal is is geen gemakkelijke taak. Toen mijn dealer gepakt werd moest ik naar Rotterdam. Rotterdam (Nederland) let goed op haar kippen, dus ik moet nu soms ook naar de illegale markt. Dat is bombass wiet, maar niets te vergelijken met medicinale wiet. Die medicinale wiet is veel zuiverder en ruikt ook anders.

      Comments als dit werken dus in het voordeel van een staat die liever slachtoffers natrapt en daders (illegale markt) verder helpt.
      Last edited by Organisch; 22 April 2018, 18:04.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Nee, het gaat over olie gemaakt van cannabis. Dat is een harddrug.

    • Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment

    #17
    Je zegt daar dat Nederland het beter doet...

    Ik betaal toch liever jaarlijks hier de ziekenkas en zorgverzekering dan in NL

    En wat die olie betreft, belachelijk dat cbd in Bels op de lijst van hard drugs staat terwijl het geen enkele psychoactieve werking heeft.
    Je bent nog meer "onder invloed" van een simpele Dafalgan.

    Comment


      #18
      Toch niet nodig van een dealer te zoeken, het betreft cbd olie.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja, dat is dus niet duidelijk uit het krantenbericht.
        Men spreekt over cannabisolie en over "CBD het product dat Sofie neemt", dat zijn twee verschillende dingen.
        De ene is alom verkrijgbaar in Nederland, en de andere staat te boek als harddrug.

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Die reporter noemt cbd gewoon cannabisolie, niet iedereen weet waarover die praat.

      #19

      Comment


        #20
        Maar cbd is niet psychoactief.
        Eerst CBD/weed, de rest komt later.
        Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

        Comment


        • Organisch
          Organisch commented
          Editing a comment
          Je hebt ook CBN olie etc hoor..

        #21
        Waar ik op doelde is dat ze in NL maandelijks betalen wat wij afdokken op een jaar.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        #22

        Comment


          #23
          Alles is voorhanden om het zelf te maken. Ik zie het probleem ni. Blijkbaar hangt gij gewoon graag het slachtoffer uit. Ik woon in hetzelfde land ze. Ik maak er ten minste iets van. Maar ge hebt er ook die het in de schoot moeten geworpen krijgen.

          Als ge trouwens is de moeite doet om op te zoeken naar waar budgetten van de overheid gaan dan zult ge zien dat wat er naar migratie gaat een fractie is van het bnp. Wat effectief geld kost zijn pensioenen, langdurig zieken en langdurig werklozen. Gij dus. Meneer die hier kwam vragen hoe hij onder werk onderuit kon geraken en nu zogezegd op pensioen is.

          Comment


            #24
            Wederom een egoistische reactie. Beowulf heeft alles voor handen, dus die ouders moeten maar verder de illegaliteit raadplegen. Als die ouders dan geen garantie op kwaliteit hebben is dat maar een nuance, want Beowulf heeft alles voor handen. De rest kan stikken. Of moet die vader wiet telen, alsnog gepakt worden en zijn dochter verliezen -en dochter haar vader- omdat de staat een zero tolerantie van drugs rond minderjarigen handhaaft? Wat is hier de logica?

            Het gaat niet over het feit dat gij uw gelijk tegenover mij wilt halen, het gaat hier over Sofie. Sofie is slachtoffer, niet ik. Ik kom voor de ouders van Sofie en Sofie zelve op, gij voor de illegaliteit. Een meisje dat dankzij cannabis naar school kon en een normaal leven kon leiden. Een normaal leven dat onze Belgische staat weigert te erkennen en naar de criminaliteit verplaatst. Mede mogelijk gemaakt door reacties van U. Want de overheid geniet steun vanuit de cannabiscultuur door reacties als de uwe.

            Maar hey, er is een zwarte markt. Dus niemand kan klagen he!

            Als gij de cijfers van het bnp wil geloven is dat uw zaak, maar dat is hier niet ter orde. Ik heb overigens nooit gevraagd hoe ik onder werk uit kon geraken. Wel heb ik ooit eens iets gepost als ervaringsdeskundige. Maar omdat ik te pro cannabis ben willen ze mij niet :p Ik mag en wil werken, ik heb dat recht. Maar het systeem overprikkelt mij en ik moet niet werken, dus ik werk niet voor een jihadlovende staat die slachtoffers als Sofie natrapt en jihadisten beschermt. Mijn idealen en overtuigingen zijn daar iets te radicaal in. Ik heb alleszins meer dan gij pensioen zult trekken. Ik trek 65 procent van mijn vorig loon en dat loon was niet mals. Maar de helft werd wel afgehouden voor een sociale zekerheid waar ik geen beroep op kon doen. Ik zou pas gek zijn als ik daar verder aan afdraag zonder er zelf beroep op te kunnen doen he?
            Last edited by Organisch; 22 April 2018, 21:23.

            Comment


              #25
              Pakt is wat van uw eigen medicijn. Gij komt op voor Sofie omdat het in uw kraam past. Volgens dezelfde logica kan iemand die uit oorlogsgebied komt voor u stikken en terug. Oegandezen die mogelijk gefolterd worden. Bwa ja, stuur die maar terug, die liegen en komen hier profiteren. Dus gij oordeelt op basis of het wel of ni met cannabis te maken heeft? Hoe onbaatzuchtig van u.

              En ja, ge hebt een topic gepost met de vraag hoe je aan werk van vdab onderuit kon geraken.

              Comment


                #26
                Neen Beowulf, ik kom al 20 jaar tegen de islam op en al 15 jaar voor medicinale cannabis.
                Niet alleen wanneer het in mijn kraam past, telkens even consequent hetzelfde.
                Zoniet? Quoteer mij maar eens op hypocriet gedrag.


                MAar gij staat hier te blinken als anti wiet poser en bepleiter van de illegale markt. Niet ik. Ik ben nog even consequent in mijn betoog. Ik pas mij alleen maar aan omdat de moderatie, administratie en leden hier zo politiek correct zijn. Meer moet je daar niet achter zoeken.

                Tis waar dat ik inderdaad heb gevraagd hoe ik onder werk uit kon geraken. Maar dat was voor werk dat zich kwam aandringen bij mij, niet omdat ik mijn verplichtingen wou ontlopen.Ik kan mijn verplichtingen beter nakomen zonder dwangarbeid dank je wel.

                Comment


                  #27
                  Mijn punt is dat die Oegandezen meer hulp nodig hadden dan die Sophie, maar dat heeft met cannabis niks te maken, waar ge zelf mee van zou profiteren. Die ouders hebben al lang via een nieuwe weg olie gevonden, die Oegandezen werden aan hun lot over gelaten. Maar dat stoort u niet, want daar klopt toch niks van. Het in uw kraam om die wiet legaal te zien. Maar dat wilt ge blijkbaar ni lezen en dan begint ge woorden te verdraaien. Zoals altijd. Mss moet ge dan binnen een maand of 3 weer uw ongelijk komen toegeven.

                  Ik ben niet anti wiet. Ik ben tegen een legalisatie zonder wetenschappelijke achtergrond. Om medicinale wiet voor iedereen zomaar beschikbaar te maken als wondermedicijn voor vanalles en nog wat. En zeker niet als het gaat om kleuters. Dat schept een precedent met grote gevolgen. Maar daar denkt gij ni aan. De Block is slimmer dan u zelle. Daarom zit zij waar ze zit en gij zijt opt internet aant discussieren met ne compleet vreemde die het schijt heeft aan wat gij denkt. En die er weer effe genoeg van heeft en u terug op dieje ignore list gaat zwieren.

                  Comment


                  #28
                  Gij zijt toch echt het toppunt van francofone brainwashing he?
                  schuldgevoel aanpraten voor Oegandezen omdat de staat Sofie naartoe de dood begeleid.
                  OCharme de Oegandees, bestraf Sofie!

                  Wat mij onderscheidt met veelal andere leden is dat ik man genoeg ben mijn ongelijk toe te geven. Al teveel leden zijn gebrand om mij te pakken op mijn overtuigingen, ze verkopen daarbij hun idealen en trekken onschuldigen mee omdat ze weigeren van hun ongelijk af te stappen.

                  Het gaat niet over mij, noch over Oegandezen. Het gaat over Sofie die dankzij cannabis naar school kon en een normaal leven kon leiden. Sofie nam een product dat zuiver van de plant kwam en niet te patenteren is. Gij zou ze waarschijnlijk nog naar Sativex begeleiden en uw geweten sussen dat ze medische cannabis krijgt, ook al sterft ze van ontbering. Denk eens verder dan uw neus lang is en verder dan uw persoonlijke vendetta jegens mij. Het gaat niet over mij, het gaat over Sofie.

                  Comment


                  • Organisch
                    Organisch commented
                    Editing a comment
                    Overigens is negeren aan de zwakken. Ik negeer zeer zelden, en dat is pas als ik alle middelen geraadpleegd heb en die falen. Waarom negeer jij? Omdat je weigert uw ongeljik toe te geven, zal ik het u zeggen.

                  #29
                  Nee, het moet legaal beschikbaar zijn, zonder doktersvoorschrift of overleg natuurlijk, want wat weten die er ook van, ze hebben maar minimum 8 jaar gestudeerd. En het moet zonder controle door de wetenschap en de pharma industrie op de markt worden gebracht, want die doen het toch enkel voor de winst. En het moet beschikbaar zijn voor jonge kinderen. Prachtig precedent, klinkt als een uitstekend plan.

                  Moest ik dezelfde bullshit conspiracy theorie hanteren als in het topic met Assad die zen eigen volk bombardeert met chemische wapens dan zou ik kunnen zeggen dat dit acteurs zijn betaald door de pro wiet lobby om legaal hun product aan de man te kunnen brengen en zelf alle winst op te strijken zonder geld te hoeven pompen in onderzoek naar eventuele gevolgen van thc, cbd of cbn op de hersenen van jonge kinderen. En uiteraard wordt er hier een kind misbruikt om dat doel te bereiken. Zielig van de pro wiet lobby, zielig. Duidelijke acteurs. En de vader is kaal. Weet ge wie nog kaal zijn? Skinheads. Hmmm.

                  Comment


                    #30
                    Oorspronkelijk geplaatst door Organisch View Post
                    Neen Beowulf, ik kom al 20 jaar tegen de islam op en al 15 jaar voor medicinale cannabis.
                    Niet alleen wanneer het in mijn kraam past, telkens even consequent hetzelfde.
                    Echt iets om trots op te zijn
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                    Comment

                    Bezig...
                    X