Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cbd wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cbd wiet

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/regio/roeselare/l...-van~aa8d4ea2/

    #2
    2e
    3e

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Ja hoor, hennep krijgt ook een soort toppen, maar inderdaad niet dezelfde als wij die kennen van wiet. Met wat marketing trucjes krijg je ze blijkbaar duur verkocht. Als je je tentje vol zet en de mannen eruit haalt kun je blijkbaar een leuk centje verdienen.

        De wietsoorten die jij bedoeld hebben een hoog CBD gehalte maar daarin zit nog teveel THC in om legaal te zijn inderdaad.

        Hier staat nog wat info: cbd-olie-industriele-hennep-of-cbd-wiet

        Goeie zaken beowulf
        2e
        3e

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Hennep krijgt precies dezelfde toppen als elke andere wiet. De harssamenstelling is anders, dat klopt, maar het is niet opeens een totaal andere cannabis sativa dan een cannabis sativa.

        #5
        Het ding is, daar kom je ook niet aan, moest het bestaan. Waar wsl ook zo geen hoge cbd % in zitten. En zo dom is de klant volgens mij ook niet. Vroeger zeiden we altijd ivm wiet uit vogelzaad dat je het beter weg smeet want er zat geen thc in en je kreeg er koppijn van. Op de site van zamnesia zie ik verscheidene soorten met laag thc %, maar geen enkele die onder die 0,2 blijft.

        Zou ze is een bericht willen sturen, maar geen idee of dat zin heeft. In mijn ogen ben je ofwel de klant aan het bedriegen ofwel is het toch gewoon illegaal.
        Last edited by beowulf; 27 January 2019, 19:15.

        Comment


          #6
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            Ja en die vergunning krijg je niet zomaar. Het kempzaad dat ik koop voor te gaan vissen komt uit Frankrijk of China en zelfs daar zijn er maar een bepaald aantal velden. Dus dit wordt sowieso illegaal gekweekt en verdeeld. Daarmee dat ik er niet aan uit kan. Die gaat 4 of 5 man kennen met een opstelling met 3 of 4 lampen. Gok ik. Maar hoe die dan juist zijn aankopen ingeeft bij de belastingen? Geen idee. Zou ze echt graag is willen spreken, maja. Dat mondt 2 minuten later uit in ambras

            Comment


              #8
              Ik begrijp het niet. Wat gaan ze hiermee bereiken? In Mechelen hebben ze dit ook geprobeerd...
              Wel goed dat cannabis nog eens in het nieuws komt. Ik ben van mening dat iedereen wat meer moet geinformeerd worden hierover.
              Van alcohol weten en kennen de Belgen alles maar weed is drugs...

              UPDATE 19/5/19 Green Mamba's eerste kweek LED

              Comment


              • Green Mamba
                Green Mamba commented
                Editing a comment
                Ben benieuwd. De eigenaars zijn ervan overtuigd dat er niet meer dan 0,2 procent in zit. Is dat zo en waarom word dat dan wel gedoogd?
                Ze lijken zeker te zijn maar voor hetzelfde geld heeft men ze gewoon wat wijs gemaakt. Ik denkt niet dat ze zelf over een labo beschikken om dat percentage na te gaan in de veronderstelling dat je dat nodig hebt voor zo'n onderzoek.

                Hier gaan we nog wel van horen. Het feit dat er tot op vandaag niets meer info van het gerecht komt laat toch wel blijken dat de zaak nog niet uitgeklaard is en niemand sterk in zijn schoenen staat lijkt mij.

              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment
                LR2 heeft dat is gepost, kostte wel wat geld. Paar 10 000 euro denk ik. Weet het niet exact meer. Als ze je dat laten betalen en de gerechtskosten is de zaak failliet en uw spaargeld er door.

              • Green Mamba
                Green Mamba commented
                Editing a comment
                Ja waarschijnlijk zal dat zoiets worden.

              #9
              Lijkt mij weer iets dat niet lang gaat open blijven...

              Comment


              • Green Mamba
                Green Mamba commented
                Editing a comment
                Och laat ze doen. Ze houden de flikken bezig

              • WillyWally
                WillyWally commented
                Editing a comment
                Tuurlijk, zolang ik er geen last van heb is het allemaal goed

              #10
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #11

                Comment


                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Hennep voor te gaan vissen kost een 40 euro voor 25 kg. Dat kiemt zo goed als allemaal. Dat zou je in principe ook mogen zetten.
                  Last edited by beowulf; 29 January 2019, 19:10.

                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment
                  Hier in Portugal mag je enkel gecertificeerd zaad planten en ook alleen onder toeziend oog van de politie die erbij moet zijn als je je zak gecertificeerde zaad opent en zaait.
                  In Nederland zou je dat inderdaad wel kunnen doen ja.
                  Iets wat ik nog vergat te vermelden is dat vreeken zegt dat je het zaad van hun wel moet zaaien als zjjnde hennep om problemen met overijverige agenten te voorkomen, zaaien met het oog op 200-400 planten per m2 en dus niet 1 zaadje in een 100 liter kuip gaan planten xD

                  40 euro voor 25 kilo is een mooie prijs trouwens, goedkoop genoeg om dat zaad te gebruiken voor het kweken van micro/kiem groente.

                #12
                Zodra je genoeg tolerantie opbouwt is iedere soort net cbd wiet.

                Comment


                  #13
                  Antwoorden op de facebook chat durven ze in ieder geval niet. Had een fake account aangemaakt, dacht je weet nooit. Die verkopen gewoon cannabis ja, eigenlijk is dat ne slag in het gezicht van iedereen die er ooit al mee gepakt is.

                  Comment


                    #14
                    Die mensen dachten er gewoon mee weg te komen een coffeeshop te openen en het dan medi wiet te noemen,
                    zelfs de popo is zo achterlijk niet daar in mee te gaan.

                    Comment


                      #15
                      De mighty voor 289 euro... Volcano 359.

                      Comment

                      Bezig...
                      X