Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Morgen op TV : Uitzending over CBD Olie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Morgen op TV : Uitzending over CBD Olie

    Korting op 420shop
    Bron : https://radar.avrotros.nl/nieuws/ite...ndverzekering/

    CBD-olie uit de schappen?

    Maandag 4 maart in Radar, om 20:30u op NPO 1

    Op de site kan je de uitzending ook terugkijken: radar.avrotros.nl
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Omdat het een voedingssupplement is, wordt dat niet gecontroleerd en weet de gebruiker niet precies wat hij of zij tot zich neemt.

    ​​​​​Met andere woorden wat zit er wel in ......geld klopperij dus
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Precies.
      Daarom hebben ze in Brussel besloten dat het vanaf nu een "novel food" is en niet meer onder supplementen valt.
      Daar horen andere, strengere eisen bij dus als Nederland die regel gaat volgen bestaat de kans dat alle CBD-olie uit de handel gaat tot het degelijk is onderzocht en goedgekeurd.

      Kan iedereen wel gaan janken dat ze dan illegaal gaan kopen, dan weet je ook niet wat je binnenkrijgt en of dat wel goed is met de ziekte die je probeert te bestrijden.
      Dat zou ik niet doen als je al een mindere weerstand hebt.

      Het lijkt me een goed streven dat er controle komt op wat er in zit.
      Een volgende kleine stap in de goeie richting.


      ~ vanavond op tv bij Radar 20:30 NPO1 ~
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


          #5
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #6
            Meer controle lijkt me goed. In de aflevering hebben ze het over dat er nog te veel THC in zit.
            Dit vind ik niet kunnen. Hier zit je als medicinaal gebruiker niet op te wachten lijkt me.

            Comment


              #7
              Pioneer ook thc heeft medicinale effecten! Daarom is het goed dat cbd only en thc only druppels zou moeten komen ipv hoe het nu gaat.. maar is dat makkelijker gezegd dan gedaan(?)
              Als je thc niet nodig hebt en je hebt bij baat bij CBD, dan begrijp ik dat je daar niet zozeer op zit te wachten.

              zoek bijvoorbeeld op Multiple sclerosis..daar is al aardig wat onderzoek op verricht.
              Trouwens dit was mijn allereerste resultaat van de zoekmachine; Multiple sclerosis


              oja.jpg
              Last edited by ganjagast; 5 March 2019, 21:43.
              Ad usum proprium!

              Comment


              • Pioneer
                Pioneer commented
                Editing a comment
                THC heeft voor mij inderdaad medicinale effecten ​​​​​​​

                Maar even zonder grappen als je onbewust dan toch THC binnenkrijgt en stel ze houden je aan en u doet een speekseltest.
                Of ga ik nu veel te ver?

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Dan hoop ik dat je lopend bent

              #8
              Haha. Site begint al met het kopje 'cbd olie' met daarnaast een grote top. Deze olie wordt natuurlijk gemaakt van hennep dmv co2 extractie.

              En wat dacht je van deze: Het is het nieuwe wondermiddel, CBD-olie, in de volksmond wietolie genoemd.

              'Geen enkel wetenschappelijk onderzoek' http://haleighshope.co/blog/17-compe...dies-cbd-2017/

              Ze geven 4% vergiftiging aan maar in werkelijkheid is dat 1 op 1000. https://www.medischcontact.nl/nieuws...n-cannabis.htm https://www.sfk.nl/publicaties/PW/20...kingen-per-dag


              De pharmacy kartels zijn duidelijk ongerust.
              Last edited by zeitgeistmovement; 9 March 2019, 14:30.

              Comment


                #9

                Comment


                  #10

                  Comment


                    #11
                    Als iedereen dat ziet zou dat een mooie oplossing zijn tegen de overbevolking, woningtekort en cellentekort etc
                    cbd geneest echt niet alles.
                    Je hoort alleen de succesverhalen, waar het niet geholpen heeft hoor je niets van want die zijn dood.
                    Het is geen wondermiddel en de zgn big pharma heeft daar niks mee te maken.

                    Dat pharma bashen zie je overal. Misschien beter om je eerst te verdiepen in hoe het werkt anders gedraag je je hetzelfde als de gele hesjes.
                    Die hebben ook geen idee, doen alleen maar mee om ergens tegen te zijn zonder dat ze er iets vanaf weten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Die hebben ook geen idee, doen alleen maar mee om ergens tegen te zijn zonder dat ze er iets vanaf weten.
                      De klimaatjongeren...

                      Comment


                        #13
                        Volgens mij is hij al geweest maar ben zeker wel benieuwd...

                        Comment


                          #14
                          Wiet dat is n keertje positief staat

                          Comment

                          Bezig...
                          X