Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10KG Wiet gaat in vlammen op..
Collapse
X
-
-
Een deftige mens zou daar iemand mee verder helpen kosteloos, geef het aan mensen die er baat bij hebben.
Opbranden is gewoon niet de ideologie die een kweker met eer voor dit toch wel heel speciaal plantje zou moeten hebben.āA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants onā
- Likes 4
Comment
-
Ik wilde het al scrollend naar beneden net gaan typen Ganjax
Ze gaan dat verbranden omdat niemand het wil hebben ?
Ik denk het niet. Het is vooral eigenbelang.
Als je dat weggeeft bij een kliniek ofzo, dan raak je dat wel kwijt eh...
Maar da's natuurlijk niet goed voor de eigen portemonnee.
- Likes 2
Comment
-
Precies, daarom haalde ik al de boterberg aan. Je ziet hier een voorbeeld waarom legalisering ook negatief kan uitpakken. De idealistische kweker wordt langzaam verdreven door de commerciƫle kweker die de prijzen kunstmatig hooghoudt.
-
Zo is dat Q, daarom komen ook telkens men haren recht als ik ze weer hoor janken over voedseltekorten met alle doemscenario's erbij terwijl we dagelijks tonnen dumpen van groothandel tot kleinhandel om maar te zwijgen van het vernietigen van overproductie om de prijzen kunstmatig hoog te houden.
-
Volgens mij was het ook geen goede wiet, maar verklein het dan en maak er wietolie van.
Die raak je wel kwijt denk ik, maarja je overtreed de regels en dus je vergunning staat op het spel.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
?420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment

Comment