Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legaal in BelgiŽ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Legaal in BelgiŽ???

Korting op 420shop
    https://www.theextract.co.uk/news/la...owers-belgium/

Onder de o,2 % is legaal
    Ad usum proprium!

Comment

Het gaat om CBD wiet en valt tegenwoordig onder de tabakswet in BelgiŽ.

Beetje flauwe blikvanger deze topic want het is niets nieuws en al helemaal niets apart
      >> Back to the future Haze run <<

Comment

Ja, hennep inderdaad.
        IndustriŽle hennep, daar wordt de "normale" cbd olie van gemaakt.
        Nou, veel plezier met roken, bleh, dat zou ik toch niet doen.

Wat ik eruit haal is dat de verkoop van de toppen legaal is.
        Dat is handig voor de industrie, dan kunnen ze dat restproduct verkopen aan de grote oliemakers.

Er wordt niks gezegd over het kweken, dus ik zou niet meteen het gazon volzaaien met vogelvoer want dat kan voor problemen zorgen.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

• OudHollander
          OudHollander commented
          Editing a comment
          kweken van hennep en/of eender welke andere vorm van cannabis is en blijft voorlopig illegaal in BelgiŽ. Ondanks alle tegenstrijdige en onvolledige berichtgeving is het nog steeds verboden om iets te kweken. Eťn plant in de tuin wordt niet gerechtelijk vervolgd als je betrapt wordt, maar ze wordt wel verwijderd en vernietigd. (meerdere planten, of een binnentuin met hulpmiddelen wordt wel gerechtelijk vervolgd)
          Voor het kweken van industriŽle hennep is een vergunning nodig en de CBD planten vallen onder de tabakswet en is dus geheel verboden om te kweken. BelgiŽ ziet hennep en CBD wiet niet als hetzelfde ... Van hennep bestaat er een lijst van soorten die onder die vergunning vallen, alles wat niet op die lijst staat is illegaal om te kweken.
          Dat is hoe het zit in BelgiŽ en laat je niets anders wijsmaken.

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X