Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legaal in Belgiė???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Legaal in Belgiė???

    Korting op 420shop
    https://www.theextract.co.uk/news/la...owers-belgium/

    #2
    Onder de o,2 % is legaal
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      > Back to the future Haze run <

      < Kweek Down Memory Lane >

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        #5
        De tijd staat stil in Belgie helaas

        Comment


          #6

          Comment


            #7

            Comment


              #8
              Tja, de media en farmaceuten, de politiek...kan allemaal wezen dat hun schuldig zijn aan alles ,
              maar we laten ons ook wel heel makkelijk bedonderen door de drogisterijen met het wondermiddel CBD olie,
              dat helpt bijna overal tegen en is 100% veilig , ,.........Dat is natuurlijk niet zo,....
              Ook aan CBD zitten voor sommige mensen echt serieuze gezondheidsrisico , zonde af en toe bloed te prikken
              ,maar dat weten hier de meeste vast wel.

              En het niet echt lekker loopt bij de pers en overheid als het gaat om hennep en wiet......das waar...



              IK HAD ERGENS EEN PUNT WILLEN MAKEN MAAR BEN DIE KWIJT,...SORRY
              Last edited by JFall; 24 November 2019, 15:14. Reden: AMNESIA;

              Comment


              • Tsjara
                Tsjara commented
                Editing a comment
                Zal effe meezoeken naar dat punt maar ben geen grote hulp meer .... Na 1 minuut ben ik al met iets anders bezig

              • JFall
                JFall commented
                Editing a comment
                HAHA ,Dank je. Ik ben met dit onderwerp al even terug bezig geweest,
                Direct na mijn vraag of cbd iets voor mij zou kunnen betekenen aan de huisarts.....en hij zei dat alleen de thc effectief kan zijn bij polyneuropathie...... , begon ik over de mogelijke risico's voor mij,....daarom mogelijk laat hij aan mij de keuze
                om alle varianten van ...olie (transvaal apotheek NL) of de bloemen heel/granulaat bij mijn eigen apotheek ...elke keer
                zonder tussenspraak van hem uit te proberen (gaat natuurlijk wel langs zijn neus)..en een verslag van mijn bevindingen wil hij graag meenemen in gesprekken
                met de huisartsen in die grote praktijk ter zijner tijd ,....ik ben nu wat langer naar ook de mogelijke nadelen van thc/cbd op zoek.
                Nu zit ik al 5 uur+ te lezen hier,... vooral de favoriete biochemicus van het forum , bezorgt mij kramp in mijn vingers, en slokt een
                hoop tijd op met al zijn info.........en stoned moet ik veel 3x lezen ,......en net als jou zeer snel afgeleid


                Het punt is.........Volgens mij had ik veels te veel pagina's open staan en heb ik die post hierboven in het verkeerde topic geplaats,....heb ik geen idee
                waar dat topic is gebleven , en weet ik ook eigelijk niet waarom ik dit nu allemaal tik.......het klonk in mijn hoofd logisch ,....nu maar eens het juiste plekje
                vinden,,.....Fijne stoned gewenst verder

              #9
              Hehehe, fijne zoektocht nog naar het juiste topic En inderdaad, stoned lezen duurt 3 keer langer

              Comment


              • JFall
                JFall commented
                Editing a comment
                big smile
            Bezig...
            X