Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stelen van de energie maatschappij

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stelen van de energie maatschappij

    Korting op 420shop
    Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug...

    haagse sjonnie over de wietkaart

    Last edited by Jointjedraaien; 9 November 2010, 18:52.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

    vind gewoon geld verspillingvan politie die kaarten te maken laten ze echte boeven gaan vangen of zo dan onzo hobby kwekers een oor aan te naaien via je buren of zo

    en ja kom bij mij aan de deur ruiken ik ik schop ze weg voor me deur man :s dat laat niemand toe tog dat anderen aan je deur gana ruiken enzo

    maar hij heeft wel helemaal gelijk vind ik hoor
    Last edited by limburg; 9 November 2010, 08:56.

    Comment


      #3
      Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

      Ben het niet altijd met Sjonnie eens, maar hij is wel recht voor ze raap!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

        Wat hebben ze weer een mooie NSB strategie ontwikkeld bij de politie om de hobby/kwekers aan te pakken,.
        Ik kreeg laats ook een kaart in de kleppenbus met de tekst; horen, zien, bellen een nieuw initiatief van gemeente en politie, wel met de toevoeging; ook als u iets vermoed kunt u dit anoniem doorbellen.

        Maar wat zijn dit voor NSB praktijken?, ga eens de grote mannen aanpakken die miljoenen verdienen aan het mislukte gedoogbeleid, en laat de bewuste roker lekker z'n eigen A+++ Ganja kweken.

        Want er is geen wetgeving ter aanzien van de kwaliteit van cannabis en dan heb ik het niet over de te zogenaamde hoge percentages actieve stoffen, maar over kweekprocedures van cashcrops en de aanwezigheid van reststoffen in de wiet, iets wat naar mijn idee de grote reden is dat er veel problemen met cannabis zijn, zowel mentaal als fysiek.

        Maar die kaart is te absurd voor woorden,. alleen het idee al,

        greetz
        Last edited by Jizzle the smokeAlot; 9 November 2010, 15:13.

        Comment


          #5
          Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

          Ordehandhavers willen kennelijk de adressen weten van mensen die zich (op deelterreinen) zich niet houden aan de normen van de ordehandhavers. Hoe zouden de ordehandhavers het vinden als hun huisadressen op een internetsite terecht kwamen?
          Dus voor elke gemeente een website waarop vermeld: de namen en adressen van de plaatselijke politici, de plaatselijke dienders en parkeer- en stadswachten.
          Wie kaatst kan immers de bal verwachten.
          Last edited by Xtreme; 9 November 2010, 16:05.

          Comment


            #6
            Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

            pff, onderdeel van het spelletje toch ? handhaving kan ook gezien worden als uitdaging ze te slim af te zijn
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Mmm... anonieme tips, he. Ik kan wel wat bedenken waardoor ze het heel druk krijgen bij de meldlijn...

              Kennelijk is dit het land waar we met zijn allen graag in willen wonen... elkaar verraden om de individu te beschermen tegen zichzelf.

              Comment


                #8
                Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

                Als de mensen het beleid van de gebruikers van de aangedragen gegevens van "meld misdaad anoniem" zouden kennen dan zouden ongetwijfeld terughoudender zijn. De regiopolitie Rotterdam heeft het volgende beleid:
                - we mogen en moeten deze gegevens gebruiken;
                - alleen gegevens tussen mensen en "geheimhouders" zoals artsen en advocaten mogen niet naar buiten komen. Alle andere gegevens wel.
                Dus zo anoniem ben je niet!

                Comment


                  #9
                  Misschien daar een mooie campagne voor lanceren Het gebeurt vaak genoeg dat anonieme getuigen uiteindelijk toch in dossiers worden genoemd. Dus de dag nadat de NSB-kaarten zijn verstuurd even flyeren hoe anoniem je als tipgever je wel niet bent.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Stelen van de energie maatschappij, ze stelen gewoon terug

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                      Heb je boek 1984 gelezen van Orwall
                      Orwell :p

                      Comment


                        #12
                        Re: Stelen van de energie maatschappij

                        Klopt, typefout: moet inderdaad George Orwell zijn.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Stelen van de energie maatschappij

                            De NSB machine draait weer op volle toeren in dat huichelachtige gristenstaatje....

                            Comment


                              #15
                              Re: Stelen van de energie maatschappij

                              WE HEBBEN SCHIJT AAN DE OVERHEID!!!! . kan het nog gekker, ja alles kan hier in het land, welkom dit is nog pas het begin mensen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X