Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stelen van de energie maatschappij

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stelen van de energie maatschappij

    wij, gewone burgers, worden dagelijks bestolen door de overheid/belastingdienst dus waar zitten ze weer kinderachtig over te doen
    we zijn in feite niks anders als melkkoeien van de belastingdienst en andere overheidsinstanties
    we hebben niet voor niks allemaal 'n nummer gekregen van de belastingdienst want meer zijn wij voor hun toch al niet meer
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Stelen van de energie maatschappij

      De NSB machine draait weer op volle toeren in dat huichelachtige gristenstaatje....

      Buizerd, waarom ben je door het Christendom geobsedeerd? Je gebruikt immers woorden als "gristenstaatje" en "gristentaliban". In de vaderlandse politiek kunnen de Christelijke partijen echt de dienst niet meer uitmaken, omdat het aan een parlementaire meerderheid ontbreekt. En waarom gebruik je het woord gristentaliban? Orthodoxe christenen zijn echt niet de twin towers ingevlogen. In tegenstelling tot orthodoxe islamieten zijn (orthodoxe) christenen redelijk verdraagzaam tegen andersdenkenden. In ieder geval kun je ze niet beschuldigen van terroristische acties. Als je het niet eens bent met een geloofsovertuiging is dat je goed recht. Christenen hebben evenzeer het recht om aan hun levensbeschouwing invulling te geven. Naar mijn mening heeft een ieder het recht om al dan niet een geloof te belijden. Respect voor een overtuiging, ook al is het de jouwe niet, acht ik meer op zijn plaats.

      Comment


        #18
        Re: Stelen van de energie maatschappij

        gaat zo slecht met de cristenen dat de wallen gesloten worden en je op zondag niet meer mag winkelen.en als je oud en ziek ben moet je lijden,want er een eind aan maken mag ook niet.zoveel respect hebben ze voor mijn overtuiging

        Comment


          #19
          Re: Stelen van de energie maatschappij

          Bij mijn weten heeft Amsterdam sinds de 2e wereldoorlog een gemeentebestuur dat wordt gedomineerd door de P.v.d.A. De argumenten, het tegengaan van gedwongen prostitutie en vrouwenhandel, om prostitutie te weren van de wallen -of ze nu steekhoudend zijn of niet- komen dus uit de koker van een links (en geen Christelijk) plaatselijk bestuur. Dat de confessionele partijen deze opstelling steunden laat deze stelling onverlet.
          De winkelsluiting op zondag is door de landelijke politiek bepaald: confessionele partijen en linkse partijen vormden hierbij de meerderheid. Dus ook dit komt niet uitsluitend op het conto van de Christelijke partijen.
          Euthanasie (en abortus) worden partieel gesteund door de confessionele partijen: alleen de voorwaarden waaronder zijn naar mijn oordeel te beperkt.

          Voor de goede orde tumble trimmert, ik ben niet gelovig, maar dat weerhoudt me niet om genuanceerd over andere overtuigingen te denken.
          Last edited by Xtreme; 10 November 2010, 14:19.

          Comment


            #20

            Comment


              #21

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Stelen van de energie maatschappij

                  In Ierland zijn de ook een verklik campagne gestart.

                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: Stelen van de energie maatschappij

                    Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                    WE HEBBEN SCHIJT AAN DE OVERHEID!!!! . kan het nog gekker, ja alles kan hier in het land, welkom dit is nog pas het begin mensen.

                    Comment


                      #25
                      Lees ik net dit weer in een artikel over het CIOT:

                      Geen controle
                      In de brieven schrijft KPN dat er geen sprake zal zijn van controle op de rechtmatigheid van de verzoeken tot raadpleging van de database. Juist rondom de rechtmatigheid van de verzoeken van opsporingsdiensten is de laatste tijd ophef ontstaan.
                      In juli dit jaar werd bekend dat Nederland top de top van Europa behoort wat betreft het afluisteren van telefoongesprekken en toen werd tevens duidelijk dat opsporingsdiensten privacyregels bij het opvragen van informatie uit het CIOT regelmatig negeren.
                      Donderdag kwam bovendien in de openbaarheid dat dezelfde opsporingsdiensten in vergelijking met hun Europese collega’s veel vaker bel-, sms- en e-mailgegevens van burgers opvragen. In 2009 werd dat zo’n drie miljoen keer gedaan.

                      Comment

                      Bezig...
                      X