Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Postbode in cel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Postbode in cel

    @ VALE meschien is het die eikel, die de zaden ook ertussen uit heeft gehaald destijds

    Comment


      #17
      Re: Postbode in cel

      Comment


        #18
        Re: Postbode in cel

        Eens even gegoogled op tnt en diefstal en idd

        Comment


          #19
          Re: Postbode in cel

          'Toevallig ken ik iemand die werkt bij de belgische post. Je wilt niet weten hoe daar met post/pakket wordt omgegaan, vele malen erger dan hier in holland. Zijn advies en dat mis ik hier is om altijd vanuit nederland de post of pakket Aangetekend te versturen en ja dan moet je wel thuis zijn! Maar dan heb je ook wat, niets gaat vanzelf.'

          @ Silas: Jij bent wel extreem traag van begrip. Lees je wel wat er staat voor je reageert? Ik betaalde 36 euro om mijn pakje zo te laten leveren dat het ENKEL door mij mocht afgetekend worden (net als bij een aangetekende zending). Als ik voor meer dan 400 euro materiaal bestel dan vind ik dat ook wel belangrijk. Ik wist niet dat die man op dat moment zou komen en moest die dag hoe dan ook werken (niet iedereen kan altijd thuis zijn). Dit is het antwoord van de growshop dat bewijst dat TNT in fout was:

          'Het is bijzonder spijtig om te horen dat de TNT bezorger het pakket zonder toestemming bij de buren heeft afgegeven, temeer daar wij voor extra service
          betalen. Deze service is handtekening voor ontvangst en alleen op het huisadres afleveren. Wij nemen dit bijzonder hoog op en zullen dit bij TNT
          aankaarten.'

          Bij de Belgische post loopt er ook wel af en toe wat mis maar tot nu toe werden de pakjes die zij onder hun hoede kregen altijd mooi aan huis geleverd (of ik kon ze de dag nadien gaan afhalen).
          Maar misschien is dit de enige fout die TNT ooit maakte (behalve hier en daar wat diefstal dan...)


          Grtjs,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #20
            Re: Postbode in cel

            Comment


              #21
              Re: Postbode in cel

              what 10 maanden voor wat posttukken damn!, nah 7 maanden dan, 3 voor iets anders!
              Maar alsnog is veel te veel toch? volgens mij als je iemand zwaar mishandelt krijg je nog minder lol
              Bezorg zelf ook post sinds er postbodes werden ontslagen, maar nog nooit wat weggegooid maar gelukkig ook zie ik
              gooi wel vaak post bij het verkeerde nummer, maarja dat kan gebeuren en dat komt soms ook door die kk sorteerders, kunnen er geen reet van, of hebbe ook gewoon schijt.
              Heb je van die zeurende mensen whuahaha die gewoon niet kunnen geloven dat je een brief in de verkeerde bus gooit ga lekker zelf lope in de kou en sneeuw als je het zo goed kan maar er zijn ook vet chille mensen daarin, zeggen van ja maakt niet zoveel uit foutje kan gebeuren toch.
              En postbodes hoeven alleen Verklaring van goed gedrag in te leveren en dat is niet zo moeilijk toch
              als je voor je 18e in aanraking met justitie bent gekomen krijg je die meestal dus dat heeft alsnog geen zin als er allemaal jongeren komen te werken!

              Comment

              Bezig...
              X