Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hypotheek en hennepteelt - commentaar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hypotheek en hennepteelt - commentaar

    Korting op 420shop
    http://www.ed.nl/mening/commentaar/7...commentaar.ece

    #2
    Re: Hypotheek en hennepteelt - commentaar

    Laten we het hopen

    Comment


      #3
      Re: Hypotheek en hennepteelt - commentaar

      kabinet ziet af van het plan, omdat een niewe party, met keiharde feiten en argumenten aan kwam, dat politie en justitie ook niet corrupt zijn.
      waaronder moorden,dealen,en niet correct handelen vaak.

      ook vonden zij het belachelijk dat een stel praters enorme loonstroken binnenkreeg

      Comment


        #4
        Re: Hypotheek en hennepteelt - commentaar

        lol..... laat ze maar komen dan mogen ze mijn koophuis lekker houden.....
        toch?? moeten we het zelf niet verkopen en geduldig afwachten tot er een koper komt.....
        dus laat ze het toch lekker in beslag nemen en laten uitzoeken.......als ze komen en ze doen dat ben ik er erg blij om....kan ik meteen vertrekken........... dus schijt aan!!!!!

        Trouwens in een "koopcontract"staan nergens kleine letters betrefd hennepteelt........ en in het huis......is niet in de schuur die in de tuin staat.....

        laten we zo zeggen: voor huurders mag er binnenshuis NIET gekweekt worden want bij ontdekking sta je op straat.....volgens de wet is een schuur of berging geen woning...... dus mochten ze dara een teelt vinden is dit NIET in huis!!!
        klinkt allemaal leuk toch maar of het daadwerkelijk zo is???????
        Ik ben er NIET bang voor...........
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Hypotheek en hennepteelt - commentaar

          .@ kweker.volgens de wet is een schuur of berging geen woning...... dus mochten ze dara een teelt vinden is dit NIET in huis!!!

          Het gehuurde registergoed omvat de ondergronden de opstallen. Er is dus sprake van een woning (het hoofdgebouw), bebouwde aanhorigheden (de schuur) en onbebouwde aanhorigheden (de tuin).
          Vandaar dat het zogenaamde huiszoekingsbevel formeel in bevel tot binnentreden heet. Dat houdt in dat in alle vertrekken (woning, schuur, garage) mag worden binnengetreden. Ik weerspreek dus je zienswijze.

          Comment


            #6
            Re: Hypotheek en hennepteelt - commentaar

            Hahaha kweker idd, zo kan ik ook direct verhuizen lol. Strak plan.

            Deze paraktijken doen mij trug denken aan periode 1938-1945.
            Had ook ergens vernomen dat ze in NL praten over kraskaartjes die wiet geurtjes opvangt en zodanig bij een positieve test beroep kunnen doen op verklikken?

            Grtz
            Last edited by westport; 13 January 2011, 14:34.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            Bezig...
            X