Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

    Korting op 420shop
    Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

    door Karel Michiels, freelance journalist
    Op losse groeven, maar niet naar Van Kooten & De Bie. Ze lazen niet, zoals wij, NRC Handelsblad of de Volkskrant, maar en De TelegraafFlair-bon!) en eten in bijzondere restaurants. Onze favoriete steden zijn Amsterdam, Maastricht en Tilburg. Niet omdat daar coffeeshops zijn, maar omdat we er graag vertoeven.
    society peopleHighlife

    #2
    Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

    prachtig artikel

    daar rollen we er ene op

    Comment


      #3
      Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

      Mooi verwoord. Hij/zij springt wel vaak wat van de hak op de tak, maar de boodschap komt over.
      Blijf het toch waanzin vinden dat alle gronden voor terugdringing van het gedoogbeleid geschraagd zijn op het illegale circuit dat de wet zelf creeert. Men oogst wat men zaait. Letterlijk in ons geval. Maak je het illegaal, oogst je illegaliteit. 'Simple comme bonjour'.
      Heb ook nog nooit cannabisoverlast eroorzaakt, noch meegemaakt. Rustig wat zitten, meestal worden we er zelfs stiller van. Achja.
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #4
        Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

        Comment


          #5
          Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

          idd mooi gezegd over belgie!

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

              Die journalist is wel een beetje inconsequent. Eerst een halve pagina schrijven waarom Nederland zo mooi is, dat hij niet gaat voor de coffeeshops. Dan wel het artikel eindigen met het besluit dat je evengoed thuis kan blijven als die wietpas er komt. De coffeeshops zijn er nog, je kan er als buitenlander gewoon geen gebruik meer van maken. Dan is het in mijn ogen vrij oppervlakkig als je de rest daarvoor moet laten. De concerten zijn er nog, de Albert Heijn ook. Voor restaurants heb je ook geen pas nodig.

              Niet dat ik het niet jammer vind, maar je moet een kat een kat noemen. Ik zal ook nog gewoon naar de Efteling blijven gaan.

              Comment


                #8
                Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                Appie hein, concerten, cultuur, daar heb je een punt Beowulf, al ben ik het ook wel met deze belg eens. Ik begrijp ook niets van deze wietpas. Ik denk dat er juist meer criminaliteit door ontstaat. Waar ga je als buurland dan je rookwaar halen, inderdaad op de zwarte markt en niet meer in de shop. Al met al meer dealers en kwekers, moeilijker in de hand te houden.

                Hoop dat de overheid hier nog eens goed naar zal kijken.

                GrZ Quattro

                Comment


                  #9
                  Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                  Ik vind dit een zeer mooi en juist artikel, dank u wel
                  The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                  Comment


                    #10
                    Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                    Das hun probleem natuurlijk niet waar wij dan ons gerief gaan halen. Zal wel uitgebreid in de media komen dat buitenlanders niet welkom meer zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                      Prachtig artikel.

                      Volgens mij zouden de staatsschulden (in hoeverre die er nog zijn) in een maand kunnen opgelost zijn, moest de staat eens voor legale verkoper van softdrugs optreden (wellicht niet zo letterlijk). Zoals toch al het geval is met sigaretten en alcohol, iemand van 14 jaar kan hier in Antwerpen aan alle drie even gemakkelijk komen.

                      En elke maand zijn er 10 tot 30 jongeren die zichzelf in coma hebben gedronken en daarbij de staat lekker hebben gefinancierd. Terwijl wij 250 euro boeten krijgen omdat we cannabis 'kopen' en daarbij de belastingen dus ontduiken!?

                      Een vrije samenleving is het al 'even' niet meer.
                      En hoe is de maffia uiteindelijk serieus terug gedrongen? Door de drooglegging af te schaffen, als ik me niet vergis
                      Last edited by xitro; 23 January 2011, 14:15.
                      Roll that shit,
                      Smoke that shit,
                      Pass that shit,
                      Enjoy the friendship of magic !

                      Comment


                        #12
                        Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                        Mooi verhaal en hij heeft meschien wel gelijk maar die pas is er gekomen omdat de touristen voor problemen zorgen net als het paddoverbod er is gekomen omdat touristen dachten dat ze konden vliegen

                        De wietpas is ook geen oplossing , dat begrijp ik ook nog wel

                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment


                          #13
                          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                          Comment


                            #14
                            Re: Geef deze Belg zijn jointje in Amsterdam of Tilburg terug!

                            paddoverbod er is gekomen omdat touristen dachten dat ze konden vliegen.

                            paddo verbod is er gekomen doordat een minderjarig meisje eraan is overleden, die had verschillende drugs genomen, en daarbij haarzelf bijna in coma gezopen.

                            toen kwam onze mooie minister aan, dat de paddo opeens heel gevaarlijk was, dus dat moest maar even verbannen worden en uit de verkoop worden gehaald, maar je mag wel legaal je paddo kweeksetje kopen, en je paddos gebruiken.

                            zo is het gegaan

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X