Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

    Korting op 420shop
    Politiebericht De politie heeft donderdagochtend rond 5.00 uur op de Smits van Ooyenlaan een 30-jarige man uit Nuenen aangehouden.



    Surveillerende agenten zagen de man in zijn geparkeerde auto slapen, terwijl de motor nog liep en de verlichting brandde. Agenten controleerden de man in de auto. In de auto lag een gripzakje met 0.62 gram amfetamine. Daarnaast had de man een zakje wiet bij zich. Beide zakjes zijn door de politie in beslag genomen. De man is meegenomen naar het politiebureau voor verder onderzoek.
    Dit politiebericht uit Nuenen is gepubliceerd op Donderdag 3 februari 2011 op www.politie.nl.




    http://www.localpoint.nl/crimereports/83033/

    #2
    Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

    blijkbaar geen goeie amfetamine,anders had ie wel wakker geweest,lol

    Comment


      #3
      Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

      Oorspronkelijk geplaatst door lsdaffy View Post
      blijkbaar geen goeie amfetamine,anders had ie wel wakker geweest,lol
      Ghehe
      En ik vind het wel raar dat iemand uberhaupt word meegenomen voor minder dan een gram pep, of gaat het meer om het slapen in de auto met een draaiende motor? ze weten drugs wel weer in het nieuws te brengen zeg.

      Comment


        #4
        Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

        Inderdaad triestig dat 0,62 gram amfetamine en een zakje wiet een nieuwsitem zijn. Vermoedelijk was er op dat moment geen echt nieuws in de wereld...
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #5
          Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

          het gaat erom dat hij op dat moment zijn motor draaiende had.
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

            ochja weer nieuws, half nederland ligt bezopen in zn nest of vol met ritalin, slaapmiddelen of ander spul

            maar die domme blauwe petten zijn trots als ze een zakje wiet vinden
            lutsers

            Comment


              #7
              Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

              Inderdaad, zoals mijn poker vrienden zeggen. Ga boeven vangen!

              Comment


                #8
                Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                Veel nieuwswaarde heeft het inderdaad niet. Echter, als je in de auto met draaiende motor in slaap valt dan ben je ook niet "okselfris". Moeten de agenten de man wakker maken en zeggen rijdt maar rustig naar huis? Als er toevallig een huisgenoot wordt aangereden door zo'n figuur dan komt het wellicht in een ander daglicht te staan.

                Comment


                  #9
                  Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                  xtreme je snapt het niet,
                  als er een man met draaiende motor en een blikje bier in zn auto zit , koppen de kranten toch ook niet " Man met vloeibare drugs in auto gearresteerd"

                  wat een nieuws, als iemand zonder blikje bier of zakje wiet in slaap valt en zn motor draait.... wat is dat voor daglicht

                  ach whatever

                  Comment


                    #10
                    Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                    Buizerd, je hoeft alleen maar de eerste 6 woorden van mijn reactie te lezen. Natuurlijk zijn dat soort krantenkoppen overdreven. Dat zo'n grappenmaker zijn wiet wordt afgepakt daar kan ik best mee instemmen. Maar dat geldt evenzeer voor een blikje bier. Alcohol en cannabis gaan naar mijn oordeel niet samen met verkeersdeelname. Overigens, enige tijd geleden werd er in mijn woonplaats 's-avonds laat een dronken fietser opgepakt. Dat vind ik eigenlijk ook weer overdone. Hoewel, een zatte fietser kan zich zelf en andere weggebruikers ook weer in gevaar brengen. Trouwens, dat berichtje "kopte" ook in de krant, anders had ik het niet geweten.
                    Last edited by Xtreme; 4 February 2011, 18:50.

                    Comment


                      #11
                      Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                      Dit hoort allemaal bij "De kikker en het hete water" beleid van onze regering.
                      Wil je weten hoe dat in elkaar steekt, lees:
                      http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/m...softdrugs.html

                      Comment


                        #12
                        Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                        Mooie metafoor Vale!

                        Comment


                          #13
                          Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                          Ik vond het kikker stukje een tijdje geleden al op het internet, dit is me steeds bij gebleven.... de schrijver heeft de koe bij de horens gevat naar mijn mening!
                          Doet me denken aan:

                          Last edited by ceBep; 4 February 2011, 19:49. Reden: aanpassing text

                          Comment


                            #14
                            Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                            Hi xtreme, ja je zei het idd al.
                            Gezien het aantal doden per jaar door 'nuchter verkeer', zou je volgende de regels van de verbodjestaliban autos allang verboden moeten hebben.

                            Belangen..

                            Comment


                              #15
                              Re: Politie houdt slapende man aan in auto met drugs

                              George Orwell (Big Brother) heb ik in een eerder topic eveneens ter sprake gebracht. Toch gaan we heel geleidelijk die richting op. Iedereen dekt zich tegenwoordig in. Werkgevers vragen soms nu al bij sollicitaties naar een "verklaring omtrent het gedrag" en een "verklaring geen belastingschulden". Ze hebben toegang tot het BKR (bureau krediet registratie). De overheid ontmoedigt het gebruik van chartaal geld. Immers, bij elektronisch betalen kan je bestedingspatroon worden vastgesteld. Banken hadden vroeger een passieve informatieplicht over vermogensbestanddelen. De overheid mocht onder voorwaarden naar je banksaldi informeren. Thans hebben banken een actieve meldingsplichtBFT (bureau financieel toezicht). Doe ik dit niet dan krijg ik een giga-boete en een beroepsverbod.(Berufsverbote: kennen we dat niet uit nazi Duitsland?) De overheid is bezig het verschoningsrecht (zwijgrecht) van notarissen en advocaten uit te hollen.
                              Wat gaat er met de wietpas gebeuren? Komt er een BWR (bureau wiet registratie)? Dan kunnen de overheid en de werkgevers niet alleen het BKR maar ook het BWR raadplegen.
                              Last edited by Xtreme; 4 February 2011, 20:34.

                              Comment

                              Bezig...
                              X