Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haastrecht - Hennepkwekerij in woning

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haastrecht - Hennepkwekerij in woning

    Korting op 420shop
    De politie heeft vorige week een hennepkwekerij in een woning aan de Provincialeweg West aangetroffen. De politie had informatie gekregen over de vermoedelijke hennepkwekerij en trof op de eerste etage de kwekerij aan met restanten hennep. weer het tekstje voor de NSB'ers erbij)

    Vermoedt u dat er bij u in de buurt een hennepkwekerij is? Bel de politie, 0900 - 8844 of Meld Misdaad Anoniem, 0800 - 7000. Hennep telen is een misdrijf, dus strafbaar. Politie, gemeente, Openbaar Ministerie, woningcorporaties en energiebedrijven treden samen op tegen hennepkwekerijen. Zij verzamelen aanwijzingen en tips, ontmantelen de kwekerij en pakken de kweker stevig aan.


    http://www.politie.nl/hollands-midde...haastrecht.asp

    #2
    Re: Haastrecht - Hennepkwekerij in woning

    Leve het land van de NSB!
    Maak ze bang en laat ze hun buren verraden.

    Schijtland....

    Comment


      #3
      Re: Haastrecht - Hennepkwekerij in woning

      bij een kennis van mij is haar huis, samen met 5 andere woningen uit het blok afgebrand omdat de onderbuurman zijn stroom-tap niet goed voor elkaar had. Het is inmiddels al een jaar of 10 geleden maar ze wil nooit meer in een rijtjes huis of appartementen complex wonen. Dat angstgevoel kan ik me opzich goed voorstellen. Als ik zou weten dat 1 van mijn buren een kwekerij hebben op zo'n schaal zou ik ze niet verraden, maar zou in ieder geval zeker even een praatje gaan houden en minimaal even naar de "stroomvoorziening" kijken of dat een beetje proper aangesloten is..

      Toch?

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: Haastrecht - Hennepkwekerij in woning

        Zeker TomJonko!

        Maar de oorzaak zit in het systeem van illegaliteit. De rest is gevolg van het taboo op een plantje uit de natuur. Is wiet legaal valt er voor criminelen geen droog brood aan te verdienen, althans niet o pde NL markt.
        Gevolg is geen schietpartijen, goedkope wiet, van goede kwaliteit. Hobbykwekers hoeven zich dan niet te verstoppen en kunnen deugdelijk hun kweekhokje aanleggen.
        Overigens, hoeveel branden niet door rokers binnenshuis, kaarsen, keukens etc. ontstaan. Bang zijn helpt niet veel, vanuit angst allerlei verboden inlassen...

        Allemaal verbieden is niet de oplossing. Het leven is niet zonder gevaar.
        Het leven verbieden?
        Nee.

        Er mee leren omgaan, niet verdonkeremanen, Wietverboden stammen uit de tijd van de heksenjachten, de Middeleeuwen. Stichten meer kwaad dan ellende.
        Plantjes in het donker die nooit daglicht zien worden mismaakte witte monsters. Net zoals de wetgeving.

        Genuanceerd belichten en voorlichting geven over de plussen en de minnen door mensen die weten waar ze het over hebben. Niet door een paar vernauwde kantoorlulletjes.

        Al die drankverboden nu voor de jeugd. De tijd van de drooglegging, een grote ramp....

        Criminelen en de overheid verdienen flink aan de illegaliteit.

        Grt,
        Buizerd

        PS: Als ik merk dat mn buren een wietplantage hebben zeg ik ook wel vanneh, heej ik lap je er niet bij hoor maar sluit aub de boel goed aan.

        Comment

        Bezig...
        X