Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kro - ncrv 2Doc: Legale wiet om hlf 9 - 6Dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kro - ncrv 2Doc: Legale wiet om hlf 9 - 6Dec

    Korting op 420shop
    https://kro-ncrv.nl/persberichten/kr...oc-legale-wiet

    Op Npo2
    Last edited by KnetterMug; 6 December 2021, 20:16.

    #2
    Voor wie het gemist heeft, toevallig viel ik op deze documentaire gisteravond.

    https://www.2doc.nl/documentaires/se...gale-wiet.html
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-om-hlf-9-6dec
      Knettermug was je al voor Silas
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Geen hasj meer in Tilburg binnenkort.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ik ken nog wel iemand.

          Maar niet in tilburg.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Antwerpen?

        #5
        nvm..
        Last edited by QnQ; 31 December 2021, 11:01.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Kon het niet vinden, zal er op letten

        #6
        Deze zal ik later vandaag nog even bekijken, gisteren niet aan toegekomen. Toch blijf ik het wrang vinden dat de overheid die de kwekers vervolgt, wel zelf grootschalig aan de slag gaat.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Net als je werkgever, ze zijn blij met je tot je wat gaat mankeren. Dan hebben ze je liever kwijt. Naare maatschappij leven we in....

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dat zeker, we leven in een tijd waarin het ieder voor zich is, mensen zoeken elkaar niet meer op en hebben genoeg aan social media. Willy Vandersteen had er een prachtverhaal van kunnen maken waarbij Jerommeke op het eind het internet offline haalt en alle telefoons incasseert en in zee werpt.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Whahaha mooi

        #7
        Waarom, viel je er op?

        Comment


          #8
          Ik voeg ze ff samen.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            okidoki

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Dank...

          #9
          Oh god, die ene advocaat zijn hoofd als het over de aandelen gaat.
          De verkeerde personen gaan hun bezig houden met de plantjes, en de bedrijven runnen. Diegenen met enkel passie voor geld, jammer.
          Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
          Jah, ik hou van planten.

          Comment


          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            Ja en niets gehoord over de manier van kweken. Zal wel hydro zijn, dus mindere wiet voor de shop, klant boos over de kwaliteit, maar er werd ook gesproken over meerdere soorten kweken. En de kwekers moeten papieren hebben...? Bv. een diploma van een middelbare tuinbouwschool....?

            Ik vond het een rare docu met een rare stem erop. Project C "ancel" die dacht goud in handen te hebben. Dus not, iets te veel geinvesteerd. Eerst zien en dan geloven gaat hier op, denk ik.

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            De andere man die al legaal had gekeekt en wel groene vingers heeft , is wel door de commissie gekomen. maar die moet nog door de molen van justitie. Ja die stem van de reporter had denk al paar stick s op hahahaha

          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment

          #10
          Heb de docu gezien en vond het een een hele goeie. Wat duidelijk wordt is dat het Nederlandse wietexperiment totaal niet opschiet en ook al helemaal niet levensvatbaar is. Er zijn in de deelnemende coffeeshops straks geen hasj en voorgedraaide joints meer verkrijgbaar maar uitsluitend staatswiet! Voorts is deelname niet vrijwillig want elke coffeeshop die zich in een van de tien gelukkige gemeenten bevindt moet meedoen of de vergunning wordt ingetrokken.....

          Een coffeeshophouder zei dat het volgens hem alleen maar een aanleiding is om straks te zeggen: 'we hebben geprobeerd de achterdeur problematiek te reguleren, dat is niet gelukt dus dan de coffeeshops maar dicht.' En daar kon ie wel eens gelijk in krijgen.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            Erg democratisch allemaal. Er is nog niets tot stand gebracht en de corruptie is al aanwezig.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ja de democratie is zoek in Nederland. Alhoewel ik niet houd van de wijze waarop het gaat, vind ik wel dat de coffeeshops hun waar vaak veel te duur verkopen. Misschien is het wel beter voor de consument dat cannabis teruggaat naar de straathandel, dan hebben ze meer wiet voor hun geld.

          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            Ik merk het dat ze zoek is, het is hier in België ook aan het verergeren, en de mensen zitten er mak bij. Maar alleszinds Beter niet alles in de handen van de staat, enkel controles uitvoeren. Maar de bedrijven moeten privé zijn en bepaalde regels en richtlijnen volgen. Als we dit volledig in handen geven van de staat, hebben ze te veel macht en controle over alles. Dus geen spontane nieuwe strains. Geen competitie en dus geen prijs stijgingen maar ook geen dalingen. Gewoon legaal maken, en zien wat er gebeurt, geleidelijk aan kunnen ze dan nog de wetten aanpassen, een nieuwe wet schrijven en toepassen gaat veel sneller dan eentje te schrappen, zoals we wel al gemerkt hebben.

          #11

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Die prijs lijst is me niet eens op gevallen,

          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            Project C handelt ook alleen, omdat er een gat in de markt beschikbaar is. Als ze nou vanuit de juiste intentie gaan kweken. Uit belangstelling en liefde voor de plant, dan is de kans van slagen veel groter. Huur wat mensen in van dit forum inderdaad. Betaal die een beste boterham en je komt een heel eind.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Klinkt goed, maar dat zal niet gebeuren. Bovendien vliegen we er direct uit zodra ze de kunst van het kweken hebben afgekeken.

          #12
          KnetterMug de prijslijst kun je via uitzending gemist bekijken.

          https://www.uitzendinggemist.net/afl...788/2doc.html#

          Bij 10:12 minuten kun je de prijslijst zien. Het schoot me te binnen
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Wat een prijzen ben al 3 jaar niet meer de chop in gegaan. Hoorde een collega ook al 5gr AM €47:50...

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Een bezoek aan de coffeeshop is alleen voor mensen die er warmpjes bijzitten.

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Zit liever thuis, al hoewel pot tafelvoetbal is denk wel weer eens gezellig na cotje 19

          #13
          waar staat nog een duitse meiser op een lei steen?
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          Bezig...
          X