Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geurloos cannabis kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geurloos cannabis kweken?

    Korting op 420shop
    Geurloos cannabis kweken?


    Geurloos cannabis kweken, is dat eigenlijk wel mogelijk? Een Canadees bedrijf claimt van wel. Het zou natuurlijk een oplossing zijn voor vele thuiskwekers. Want het is met name geuroverlast die vaak voor klagende buren zorgt, en wanneer de buren bij de politie gaan klikken ben jij je plantjes kwijt.


    https://softsecrets.com/nl/artikel/g...annabis-kweken

    ​​​​​​​

    #2
    Ideaal met de tijd maar eens buiten zetten.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Interessant, vraag me dan wel af wat dat met de smaak doet.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


        #4
        Blue mystic..

        Trap er niet in mensen..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          ik had verleden jaar ook 1 plant van de 10 gorilla glue. die plant ruikte ook naar haast niets dan een lichte hout geur.
          zo zou ik het willen omschrijven. de plant zag er voor de rest prima uit. ik dacht toen het droog was .
          dat is mooi kut geen geur maar wel mooie toppen. ik heb me vaper er mee gevuld. en tot mijn verbazing zat er smaak aan .
          en een goeie klap in me keel. en ik werd er goed high van. helaas geen stek van genomen anders had ik iets unieks in handen .
          het is dus wel echt mogelijk om geurloos wiet te kweken .

          Comment


            #6
            Geurloos? nee, gewenning ja.
            Geurloos bestaat niet. tenzij zonder neus!
            Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
            Jah, ik hou van planten.

            Comment


              #7
              geurloos bestaat niet zelfs mensen die niet eens blowen ruiken vaak toch op straten afstand al de wiet lucht of met de drugs labs genoug mensen die er niks vanaf weten en toch politie bellen ja dr hangt een raar luchtje zo gezecht zo gedaan daarom is het zo belangerijk om zo stealt mogelijk te kweeken led helpt daar ook al bij geen hitte dus moeilijker op te sporen door de helicopters enzo belachelijk dat politie zo moeilijk doet om wat onkruid

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                De politiek, scheelt 1 lettertje.

                De politie zou de kleine kweek liefst legaliseren wegens tijd.

              • Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                daar heb je zeer ceker een goed punt
                wat voor overlast veroorzaakt een klein tentje

                ik vind dat ze gewoon vrijstelling moeten geven op kweken maar wel met normale voorwaarden waar je aanmoet houden bijvoorbeeld 5planten dat er niemand overlast van mag hebben en dat je netjes met afzuiging en koolstof filter moet werken en 1m2 kweekruimte ofzo mis 1.5m2 zo blijft het ook klein schalig en belangerijk dat het veilig is enzo lijkt me toch niet zo raar als je zo mag kweken geen dealers meer die je wiet hoeven verkopen dus minder criminaliteit en het is zelfvoorzien kan niet beter lijkt me zo nu moet het nog eens legaal worden dan worden mensen ook niet hun uitgegooit worden om een paar planten wat puur natuur is

              #8

              Thuiskweker Jan: ‘Bij legalisatie laat ik me niet registreren'
              https://softsecrets.com/nl/artikel/t...et-registreren
              Tijnie82



              Comment

              Bezig...
              X