Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Holland Doc: Nederwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Holland Doc: Nederwiet

    Korting op 420shop
    Voor wie het gemist heeft: --> klik hier

    #2
    Re: Holland Doc: Nederwiet

    Ik had hem gemist, maar ga hem zeker een keer terug kijken binnekort!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Holland Doc: Nederwiet

      Echt een aanrader, heb gelijk de torrent binnengehaald

      Comment


        #4
        Re: Holland Doc: Nederwiet

        is idd een aanrader... geeft goeie kijk op voor en achterdeur problematiek in de shops, de oplopende gevaren van de bussiness en zet ook aan tot zelf telen:p
        maarja da doen we toch al allemaal dusja

        kan er mss iemand mij vertellen waarom er zo'n groot verschil is tussen da jong gastje waarvan ze de oude enzo opladen die 1000-en euros boete krijgt en dieje oudere persoon uit friesland me zijn heel serre vol die maar 80 uur gemeenschapsdienst krijgt?
        grtz

        Comment


          #5
          Re: Holland Doc: Nederwiet

          ja heb hem gezien zeer leuk en boeiend

          Comment


            #6
            Re: Holland Doc: Nederwiet

            kan er mss iemand mij vertellen waarom er zo'n groot verschil is tussen da jong gastje waarvan ze de oude enzo opladen die 1000-en euros boete krijgt en dieje oudere persoon uit friesland me zijn heel serre vol die maar 80 uur gemeenschapsdienst krijgt?
            grtz

            Als de jongeman zijn boete niet betaalt dan moet hij 20 dagen in vervangende hechtenis. Als de oudere persoon zijn dienstverlening niet verricht dan moet hij 40 dagen zitten. Dus de straf van "die oude" is het dubbele.

            Comment


              #7
              Re: Holland Doc: Nederwiet

              Gisteren ook bekeken en vind het wel een leuke docu,
              ze brachten nogal veel aan het licht.
              Alleen zette het ergens ook een beetje aan om te kweken voor te verkopen aan de shops, want het is zoals je dan ziet easy money als je niet gepakt word.
              Nu die moeten ook bevooraad worden... maarja da is net de hele kwestie van die docu
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment


                #8
                Re: Holland Doc: Nederwiet

                ja ok maar bij die oudere man laten ze de wagen enzo staan eh...
                + die oude man krijgt volgens mij geen geldboete?? (anders is de docu niet echt volledig natuurlijk)
                dan weet ik snel welke straf ik kies hoor... langs de A2 beetje vuilnis gaan prikken... heb ik er graag voor over!!
                die jonge kerel zit minstens voor 10 jaar in de zeik... wagen afbetalen die je nimeer hebt, boete afbetalen,....
                zo duw je hem nog meer in de illegaliteit denk ik zo?
                want wat gaat hij doen om alles te betalen? nieuwe plantage of misschien zelfs hard verkopen...
                mja belgie is een apenland maar in nl toch ook een hoop primaten in den haag hoor

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Holland Doc: Nederwiet

                    hmz mss wel interessant.. weet er eigelijk iemand wat de belgische wetgeving zegt over inbeslagname bij kweken?
                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Holland Doc: Nederwiet

                      De oude man steelt geen stroom, kweekt niet onder lampen dus kan men ook niet nagaan hoevaak er gekweekt is enz. enz. Dit zal er ook mee te maken hebben.

                      Comment


                        #12
                        Re: Holland Doc: Nederwiet

                        Oorspronkelijk geplaatst door barts View Post
                        De oude man steelt geen stroom, kweekt niet onder lampen dus kan men ook niet nagaan hoevaak er gekweekt is enz. enz. Dit zal er ook mee te maken hebben.
                        dat is idd een punt dak nog ni mee gerekend had... maar denk toch dat de oude man meer planten had dan de jonge gast hoor :p
                        btw die jonge kerel zen kop als ie de deur opendoet is goud waard ... of groen :p

                        Comment


                          #13
                          Re: Holland Doc: Nederwiet

                          Thx
                          Had uhm nog niet hellemaal gezien
                          Von het wel een intressante docu
                          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                          :alienstoned:​← klik hier


                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Holland Doc: Nederwiet

                            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                            dat is idd een punt dak nog ni mee gerekend had... maar denk toch dat de oude man meer planten had dan de jonge gast hoor :p
                            btw die jonge kerel zen kop als ie de deur opendoet is goud waard ... of groen :p
                            Denk zelf dat ze binnen kweek harder aanpakken als buiten. Het oogpunt op stelen van stroom, het brandgevaar enz.

                            Comment


                              #15
                              Re: Holland Doc: Nederwiet

                              mja je kan ookbetalen voor je stroom en het brandveilig maken eh.. maar daarover wordt idd niet gesproken dus kan wle zo zijn

                              maar vraagje: schoonbroer wil em ook kijken maar ik krijg op de link een loginpage te zien...
                              weet er iemand rechtstreekse downloadlink fzo?
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X