Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatst mijn omgeving ook in het nieuws

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laatst mijn omgeving ook in het nieuws

    Korting op 420shop
    Omgeving Laakdal-Geel-meerhout - klein plantage opgerold van 300 planten. Nuja, je ziet het he, als je het de mens niet toelaat wat wiet te kweken doen ze het int groot.

    #2
    Denk dat er op dit moment en overal veel kamers en zoldertjes aan het blazen zijn.
    Mss wat teveel naar het idee en komen ze daarmee af met geregelde stroomonderbrekingen?
    Effe een paar uur doen schrikken overal
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      Ja ik heb eigenlijk er nog niet over gedacht wat het moet zijn als er een tijdeijke stroomonderbreking op de planten komt. Denk met 1 malig 3 uurtjes licht uit dat het geen ramp is? Toch ? Sowieso verzorgen we ze goed he.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Heel Nederland in de stank😅 nou ja, ik vind het geen stank

    #3
    Als de stroom uitvalt tijdens de volle bloei breekt hier de paniek echt wel uit want dan is ontdekking onvermijdelijk! Heb al eens gehad dat de hoofdzekering sprong in week zeven van de bloei - die vervangen moet worden door de netbeheerder - maar doordat ik goeie buren heb kon er gauw even een verlengsnoer in het stopcontact gedaan worden waar de afzuiger aan zat zodat er niks te ruiken was.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Wisten die van je spinazie planten?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja die waren zelf ook bezig!

    #4
    Google backup wietkweek is een koffer met accu en slakhuis,ken je paar uur onderdruk houden.zelfmaken met accu van huurscooter dan hou je het langer vol.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Er is een topic over zon backup systeem, diy dacht ik.
Bezig...
X