Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

    Korting op 420shop
    Bron: De standaard (Belga)
    http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110615_187

    De universiteit van Tilburg heeft woensdag de stad Maastricht geadviseerd alle veertien coffeeshops in de Nederlands-Limburgse stad te sluiten. Dat advies kwam er na een onderzoek naar de drugsoverlast in en rond de coffeeshops. Als sluiten niet kan, wordt geadviseerd het ingezetenencriterium via de wietpas in te voeren.
    Last edited by Dissi; 16 June 2011, 00:02.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    #2
    Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

    Ik heb er geen woorden voor... je hebt stom, stommer en gewoon verstandsloos..
    Maar helaas heb je ook nog "mensen" die zich daar buiten schuifelen!

    Comment


      #3
      Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

      Awel Vale wij hebben die shop gelukkig niet nodig
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

        Wat een bullshit !
        & Over da legaliseren, veel landen kunnen een voorbeeld nemen aan Nederland.
        Enige oplossing is gewoon een legalisatie in belgie !

        Comment


          #5
          Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

          Oorspronkelijk geplaatst door Speedox View Post
          Over da legaliseren, veel landen kunnen een voorbeeld nemen aan Nederland.
          Enige oplossing is gewoon een legalisatie in belgie !
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment


            #6
            Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

            Niemand goesting om politieke partij op te richten?? ik bel van rossem ivm partijfinanciering!!!
            Je hebt 1 agendapunt dat vele problemen kan oplossen...
            Wat heb je nodig (of ik :p)
            1 iemand die berekeningen maakt ivm opbrengst tax legalisering, minder uitgeven aan opsporing, opbrengst kweek door boeren die nu verlies maken, milieu bonus van europa omdat we hennepzaden voor brandstof hebben en de inpakt van al deze dingen op de staatsschuld.
            2 iemand da het goe kan uitleggen, dwz waar de modale jan met de pet naar luisterd en ni enkel het woord legalisatie hoord
            3 1 of meerdere traditionele partijen die met je willen samenwerken
            4 Pleuris (en heel veel) maar daar graak je wel aan met wat hulp....
            5 Een paar andere agendapunten waardoor je nog een groter deel van de gewone bevolking aan kunt spreken..
            6 de moed om er iets aan te doen!!!

            Comment


              #7
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment


                #8
                Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

                Wat veel mensen vergeten volgens mij is dat wij nog altijd onderhevig zijn aan drie verdragen van de VN:
                1. Single Convention on Narcotic Drugs of 1961 as amended by the 1972 Protocol
                2. Convention on Psychotropic Substances of 1971
                3. United Nations Convention against Illicit Traffic in Narcotic Drugs and Psychotropic Substances of 1988

                Deze zorgen onder meer voor het scheve Nederlandse beleid. Als we drugs willen reguleren (teelt incluis) dan moeten we eerst op de proppen komen met een nieuw verdrag.

                Comment


                  #9
                  Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

                  En dat zal dan in de politiek moeten gebeuren, maar dan moet je eerst als land (we zijn al zo groot :s) een andere richting inslaan en hopen dat er andere volgen... spanje kan volgens mij ook een goed voorbeeld gebruiken want ik herken in spanje vaak het NL van jaren geleden...
                  In denemarken dacht ik is er een vrijstaat...
                  En idd als actiegroep een partij proberen te overtuigen om hun mond open te doen is 1 ding, je kan ook zelf politiek gaan voeren dan heb je gelijk een stuk van het politiek landschap achter je staan
                  En toegegeven het is een fata morgana de wereld die wij als perfect zien...
                  En wat doe je als een minister een actiegroep oogst na oogst laat verbaliseren... Dit kan je enkel verhinderen van uit de politiek zelf
                  Of als je de politiek wilt overtuigen vanuit een actiegroep zorg dan dat je punt1 kunt voorleggen, een financieel plan waar iedereen beter van wordt (ook en als eerste de niet blowers)
                  geloof me politiek bestuurd het land maar het geld bestuurd de politiek

                  Comment


                    #10
                    Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

                    In denemarken dacht ik is er een vrijstaat...

                    Christiania noemt de staat maar die is dit jaar gesloten als mijn bron nog actueel is: http://www.guardian.co.uk/world/2011...uat-last-stand

                    Comment


                      #11
                      Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

                      Interessant en relevant: http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabi...national_level

                      Comment


                        #12
                        Re: Maastricht krijgt advies coffeeshops te sluiten.

                        Heb idd ook van sluiting gehoord maar ze zouden gewoon gaan verhuizen en ergens op geheime locatie terug iets opzetten?
                        en strak link is checken

                        Comment

                        Bezig...
                        X